No l.he fet servir mai....

Més qüestions.
Belisa
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 6:28 pm

No l.he fet servir mai....

EntradaAutor: Belisa » dl. abr. 01, 2013 4:06 pm

Marones. l.altre dia reia amb el meu home de com et cambia el seny quan tens un petit i les coses que et recomanen o penses que t.aniran super be despres resulta que es moren de fastic......a nosaltres el moises nomes va dormir 15 dies. bressol de viatge no l.ha fet servir mai. l.humidificador esta mort de riure amb l.escalfa biberons........i ha vosaltres?
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: No l.he fet servir mai....

EntradaAutor: novella » dl. abr. 01, 2013 6:49 pm

Belisa! Doncs nosaltres igual! El moises res de res! Sort q ens el van deixar! I l'humidificador...pse! 4 dies!! Tampoc hem fet servir l'intercomunicador i quan el vem demanar ens semblava imprescindible!!
Imatge
Imatge
Belisa
Entrades: 205
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 6:28 pm

EntradaAutor: Belisa » dl. abr. 01, 2013 6:52 pm

Si es just aixo que dius........ens semblava imprescindible.oi?ji.ji.ji
anny
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 320
Membre des de: dv. oct. 03, 2008 10:19 am
Contacta:

EntradaAutor: anny » dl. abr. 01, 2013 7:03 pm

Doncs suposo que depen del cas.... nosaltres el moises ens va anar genial, i va estar fins que tenia 4 mesos aprox (també les circumstàncies de la Laia són diferents -és una nena super petitona que va nèixer a les 30 setmanes, va arribar a casa després de mes i mig d'hospital-)
La cuna de viatges també genial, ja que la va fer servir de parc a casa dels avis i de cuna quan marxavem fora....
L'escalfa biberons també li vam donar un bon ús (així com el tirallets, perdoneu que ho posi junt, però per mi va molt unit)
Ara tant l'humidificador com l'intercomunicador... doncs aquestes dues coses no les vam fer servir....

Imagino que tot depen de la familia i del nen....
ISASF
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. des. 07, 2010 7:52 am

EntradaAutor: ISASF » dl. abr. 01, 2013 7:22 pm

Estic d'acord, aixo depen de cadascu.
Vam fer servir moltíssim el moises amb els meus dos fills, sis mesos cadascú.
El bressol de viatge és genial, si tornes a començar passaria dels bressols de sempre i nomes tindria bressols de viatge.. son super comodes per moure, ells estan mes segurs..
L'humidificador l'he fet servir moltissim, ara em combino un que tinc pels dos peques... pero hi ha hagut nits que a una habitacio estava l'humidificador i a l'alltre li feia vapors....
L'escalfa bibis m'ha anat bé quan he viatjat... i els intercomunicadors també. m'han anat bé, ara ja no el faig servir i els te ma germana pero deu n'hi do... el tira llets també super bé!
Jo he trobat ben inutil el coixi de lactancia per exemple. Super inutil, i les mantetes gimnas... també.
Pero bueno, segur que a alguna de vosaltres us ha anat espectacular. No vaig utilitzar tampoc la motxilla porta bebes amb el primer, i amb la segona, tampoc.. perque la portava sempre penjada al foulard.

Petons!!
Xellota
Entrades: 239
Membre des de: ds. juny 16, 2012 11:23 pm

EntradaAutor: Xellota » dl. abr. 01, 2013 9:40 pm

Doncs els meus tenen sis mesos i encara dormen en Moisès......i la intenció es que i dormin fins al juny, que es quan he de tornar els moisesos a les respectives amigues que me'ls han deixat. Si per mi fos hi dormirien un any sencer si hi capiguesin....ens es súper còmode tenir-los a l,habitació amb nosaltres.
Jo no tinc bressols de baranes, directament hem posat dos cunes de viatge. Però encara no hi han dormit, així que no se pas si serà n bon invent.
D'humidificador no m'heu tingut pas,.
La banyereta sort que era deixada, porque va durar ben poc.
Tot i així trobo que tot es molt car si mirem el temps que es fa servir.
Els intercomunicadors: no els hem fet servir mai. En un pis de cinquanta metres quadrats no vam pensar que potser no feien falta.......en fi....que hi farem.
nb_30
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dl. abr. 01, 2013 9:55 pm

Belisa, nosaltres igual que tu! El moises ens va anar be potser 1 mes perquè després ja no hi va voler dormir mes.I el bressol de viatge i l'hamaquita estan al traster! Per no parlar del cotxet, que si l'he fet servir 10 cops ja es molt perquè fem servir sempre la motxilla.

Penso que hi ha un mega negoci amb les coses de puericultura!! Amb la meitat de coses passes i no fa falta gastar-se tants diners.
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dl. abr. 01, 2013 10:27 pm

Quan començes a comprar coses despres veus realment que la meitat no les utilitzem.
El moises ens el van regalar i ben poc l'hem utilitzat , l'humificador no en tenim, els intercomunicadors tambe un regal i els hem usat poc, l'hamaca babyjorn en la van regalar i la veritat que l'hem utilitzat força.
La cuna de viatge tambe ens la van regalar i le fet servir 2 cops contats, escalfabiberons no el vaig comprar, el cotdet me'l va deixar una akiga i ara fa poc ens hem comprat la cadira de passeig.
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. abr. 01, 2013 11:54 pm

És el que dieu, depèn. En el nostre cas, vaig pensar-hi molt i així d'entrada no hi ha res de cost important que no haguem fet servir. Moisés no en vam voler, perquè ens hi cabia el bressol a l'habitació (ens el van regalar uns amics; l'havien fet servir amb els seus fills, però estava i està impecable); humidificador i escalfa bibes no en tenim. El que sí vam fer servir molt són els intercomunicadors, doncs vivim amb una casa gran de dues plantes i ens han anat molt bé. La Babycook, també genial, la tinc més que amortitzada. El bressol de viatge, no l'hem fet servir gaire, només en vacances, però ja el vam comprar per això. La ganduleta, també amortitzada, l'han fet servir els 6 primers mesos.
Penso que val molt la pena comprar segons quines coses de segona mà i sobretot ser pràctics, perquè sinó omplim la casa de trastos que, normalment, són cars.
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dt. abr. 02, 2013 9:41 am

Com bé dieu depèn de cada nen i de cada casa...
Nosaltres no vem comprar el bressolet petit pq vem pensar q ens duraria 2 dies, i vem comprar un bressol de 60x120 que ens cabia perfectament dins l'habitació (i q ens va sortir molt bé de preu) i la nena hi va dormir ben bé fins els 2 anys (a la seva habitació teníem la convertible).
L'humificador no el vem comprar pq em semblava una "xorrada", i quan va començar la llar als dos anys, pitant vem anar a comprar un de segona mà pq es va passar tot l'hivern refredada (aquest hivern l'hem fet servir 2 cops).
I l'intercomunicador per nosaltres segueix sent imprescindible, ja q l'habitació d'ella és al pis de sota :ok:

Però si, s'han de pensar molt bé les coses abans de comprar-les
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
helljedi
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 11:36 am

EntradaAutor: helljedi » dt. abr. 02, 2013 10:04 am

Nosaltres vam fer servir poc al moisés, per què el meu fill va néixer gran i va créixer molt els tres primers mesos. Sort que ens l'havien deixat, ja ens ho pensàvem que no era una bona despesa.

Els intercomunicadors els vam fer servir molt, i encara ara si el meu home va de viatge, els recupero de l'armari, em sento més tranquila estenent la roba, dutxant-me o mirant la tele si sé que segur que sentiré si em crida (aviat farà tres anys). I quan hem anat de casa rural amb la colla, tots teníem els intercomunicadors juntets!!

L'humidificador el vam comprar en començar la llar d'infants, i com que té els carnots grans, el fem servir gairebé cada dia.

No vam comprar escalfa biberons, ni esterilitzadors ni per assecar-los. I la sort de la ganduleta és que ens en van deixar dues, una que era superútil, que es gronxava sola, una salvació. Llàstima de la banyera, que es fa servir poc i ocupa moltíssim espai.

Ah, i el bressol de viatge, molts cops, se li va quedar petit el moisés molt d'hora, i vam posar bressol de viatge, i a part de fer-lo servir quan marxàvem de cap de setmana o de pont (som una mica moguts), també va servir de parc de jocs al menjador.

Cada casa i cada nen, un món!!!
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

EntradaAutor: sargantana:28 » dt. abr. 02, 2013 12:56 pm

Tal i com dieu cada casa és un món, a nosaltres ens ho han deixat gairebé tot, el moises el vaig utilitzar molt, quan era molt bebé anava amb el llitet per tota la casa, la ganduleta la fa servir de sofà, escalfa bibes, humidificador no en tenim ni ho he trobat a faltar, la babycook ens la van deixar i no l'he ni tret de la caixa, li fem el menjar en una olla i la carn o el peux a la planxa, el llitet de viatge tampoc l'hem usat, a tot arreu on hem anat en tenien, els intercomunicadors treuen fum, la nena té casi un any però jo els tinc tota la nit en marxa ( sóc massa patidora ) i ara tb juga moltíssim amb una taula d'activitats que ens han deixat, fa mil músiques i coses i s' ho passa pipa!
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dt. abr. 02, 2013 2:07 pm

Jo sóc del parer que a part del cotxet que normalment s'ha d'encarregar, i bressolet o el llitet on hagi de dormir el nadó d'entrada (si és que se'n vol fer servir) millor no comprar res fins que es vegi que es necessiti.
Si et deixen coses doncs endavant, però si s'han de comprar, millor sobre la marxa. No costa res anar a comprar un humidificador, un escalfabibis o un intercomunicador si de sobte veus que el necessites. Però en canvi si ho compres tot des del principi i després no ho fas servir són un munt de diners llençats. A més com molt bé dieu cada família és diferent i cadascú necessita coses diferents.

Jo de tot el que dieu només tinc intercomunicadors. Ni tant sols bressolet perquè ha dormit sempre al mateix llit que nosaltres. I mai he necessitat llevallets o bressol de viatge o humidificador. Però per exemple si al final m'hagués hagut de reincorporar més aviat a la feina doncs sobre la marxa m'hagués comprat un llevallets. En canvi si l'hagués comprat d'inici s'hagués mort de fàstic o-o:)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Laia29
:: gosset
:: gosset
Entrades: 494
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
Ubicació: Barcelona - Les Corts

EntradaAutor: Laia29 » dc. abr. 03, 2013 10:52 am

El meu nen té quasi 5 mesos i encara no hem estrenat la cuna!! Dorm amb nosaltres des del primer dia. En canvi al moisés (que ens el van deixar), si que l'hem fet servir perquè el tenim al menjador i s'hi adorm a ratets.
Imatge

Imatge
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dc. abr. 03, 2013 10:03 pm

Jo he tingut la sort que m'ho han deixat casi tot. El que m'ha anat de fábula és la gandula. Em van regalar la banyera-canviador i, després d'un any, segueixo fent-la servir. La trona de viatge ha anat a parar a casa dels avis per quan va de visita. El tirallet també l'he amortitzat molt.

El que si que no faig servir es l'intercomunicador, humificador no en tinc. La cuna de viatge no li he donat l'ús que esperava, al meu home li fa mandra agafar-la i acaba dormint amb nosaltres quan anem de viatge.
xirimoia
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: xirimoia » dt. abr. 09, 2013 10:45 pm

Per sort, la majoria de les coses me les han deixat, perquè, tal i com ja heu dit, ni hamaques, ni baby cook...
Però el que menys he fet servir (ni he estrenat, en molts casos) són tots els vestidets de nena que m'han regalat. Crec que fins que l'Emma no comenci a caminar (i ni així) no val la pena que n'hi posi. Sempre que m'he animat i els hi he volgut posar ha acabat amb el vestit a l'alçada de les orelles i els bolquers a l'aire. Els primers mesos, en el meu cas en ple estiu, anava amb un body i ben guapa. És el més pràctic i el més còmode per ella.
Quanta robeta malaguanyada!
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

EntradaAutor: nacristai » dc. abr. 10, 2013 3:43 pm

Nosaltres com la ponioleta crec q no val la pena comprar, si us ho deixen genial, xo gastar..., l'unic que vam comprar va ser la marsupi, el bressol sidecar i un moises de 2a ma aqui al sp, el cotxet ens el van donar junt amb la gandula babybjorn(encara la utilitzem CADA dia!!!). Jo als 15 dies de neixer vam comprar el llevallets xq vaig fer mastitis. Res mes, ni mantes ni babycook ni res, als 8 mesos ma mare em va regalar el bressol de viatge q fem servir de parc i esta amortitzadíssim! Jo també us recomano no comprar res que sempre estem a temps de fer-ho!!
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Hadda
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 30, 2012 10:23 am

EntradaAutor: Hadda » dc. abr. 10, 2013 4:17 pm

Nosaltres hem amortitzat 100 % el cotxet i la ganduleta (avui amb 13 mesos encara hi fa migdiades). Humificador i escalfabiberons no en tenim, i això que hem fet lactancia artificial, però amb el microo ja hem fet per escalfar-los. Coses que no hem utilitzat que ens han deixat: la motxilla BabyJörn, utilitzada dos cops! Caminador, encara dintre la capsa i així el tornarem! seient banyera, perque tenim plat de dutxa! I la cosa mes i mes inutil que ens han regalat ha sigut un mòbil d'aquell amb ninus, amb comandament a distancia, musica per posar a la cuna, ja que els primers mesos va dormir al bressolet (que me l van deixar i el vaig utilitzar moltissim!!!) on no es pot col.locar :-(, i es apte fins els 6 mesos (no se el perquè ¿?), el tema es que un cop al llit de baranes s'ha dedicat a dormir sense problemes, així que perquè nassos serveix???
Però be, totes aquestes reflexions son opinions personals.
Vaqueta
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. abr. 17, 2013 4:55 pm

EntradaAutor: Vaqueta » dc. abr. 17, 2013 5:10 pm

Hola!

El nostre moisès està mort de fàstic... El primer nen el va fer servir (a estones, perquè de nit dormia amb nosaltres) un parell de mesos si mal no recordo... El segon ni un dia, i ara, amb el tercer, ni l'hem muntat!

Les hamaquitas no els han agradat massa tampoc. Només la va fer servir una miqueta el gran.

Jo crec que hi ha moltes coses "estalviables" quan tens un nen... A les botigues t'ho venen tot com a estrictament necessari, però res... El cotxet i/o portabebés, la trona, els bolquers i poc més, ji ji
nb_30
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dc. abr. 17, 2013 6:50 pm

Vaqueta totalment d'acord amb tu!! Jo afegitia tambe com imprescindible molts bodys, pijames i pitets!! Jo no en tinc mai prous!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::