Bateig
Bateig
Hola noies,
el proper mesde juliol volem batejar a la nena. Algu em podria donar alguna idea de invitacions, regals, etc...???
gràcies
el proper mesde juliol volem batejar a la nena. Algu em podria donar alguna idea de invitacions, regals, etc...???
gràcies
Re: Bateig
Hola cbayer!!Josaltres batejem el nostre nen el maig i ja tinc els detallets i les invitacions apunt.
He estat dies mirant pagines per internet detallets, idees per fer. No volia el tipic detallet ja fet i un trasto mes a l'armari ple de pols.
les invitacions les he fet a vistaprint, molt xules!! Els detallets els he demanat tambe per internet i els sobres de les invitacions els he decorat jo
He estat dies mirant pagines per internet detallets, idees per fer. No volia el tipic detallet ja fet i un trasto mes a l'armari ple de pols.
les invitacions les he fet a vistaprint, molt xules!! Els detallets els he demanat tambe per internet i els sobres de les invitacions els he decorat jo
Hola,'
Mira a la pág web eventus, hi han coses xules.
Jo he estat mirant pel bateig dels meus.
Mira a la pág web eventus, hi han coses xules.
Jo he estat mirant pel bateig dels meus.
Hola noies!
Si necessiteu info de veles moníssimes, digueu-m'ho. El meu nebot es bateja a l'abril i he fet un master (jaajajajaj). Finalment he trobat una vela preciossa i personalitzada amb el seu nom i data de bateig per uns 23-25 €.
Que vagi molt bé.
Salutacions!
Isa
Si necessiteu info de veles moníssimes, digueu-m'ho. El meu nebot es bateja a l'abril i he fet un master (jaajajajaj). Finalment he trobat una vela preciossa i personalitzada amb el seu nom i data de bateig per uns 23-25 €.
Que vagi molt bé.
Salutacions!
Isa
ISASF ha escrit:Hola noies!
Que vagi molt bé.
Salutacions!
Isa
Doncs jo sí que estic interessada Isa...
Hola cbayer! asi q bategeu aviat?
Nosaltres tb!!! jeje
http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
Panxupacte 2011: Atreb+, Mina2010, Greys --> el meu ja està, us espero!!!
DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
Panxupacte 2011: Atreb+, Mina2010, Greys --> el meu ja està, us espero!!!
DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
ei gracies a totes!!!!
he vist que hi ha un post de manualitats de bateig!!! gracies per les idees!!!
segurament fare invitacio a vistaprint
he vist que hi ha un post de manualitats de bateig!!! gracies per les idees!!!
segurament fare invitacio a vistaprint
Ja queda poquet per batejar el petito (19 de maig) , jo vaig demanar la vela online per 20 euros i amb un dibuixet, molt maca.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |