Consells poc adequats

Més qüestions.
novella
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Consells poc adequats

EntradaAutor: novella » dc. març 13, 2013 1:27 pm

Noies, cada dia veig més clar que no tenim solució. Mireu, jo no vull convèncer a ningú de res, però fa anys que treballo a infància i he vist de tot. Sóc mare i tb m'he sentit dir de tot. També he conegut grans professionals: psicòlegs, pedagogs, neuropsiquiatres... i tots coincideixen amb una cosa: no hi ha res millor que educar amb amor, respecte...el contacte és fonamental i és perjudicial no atendre el plor... Tot molt clar, però continues trobant coses així:

En esta nueva etapa ( parla d'un nadó de 6 mesos) el bebé es capaz de mantenerse despierto aunque tenga sueño. Las nuevas y excitantes experiencias que ha vivido durante el día a veces le impiden conciliar el sueño. Por otro lado el temor a la separación se acentúa a la hora de dormir. Los padres nunca deben coger al bebé de la cuna y llevarlo a dormir a su cama.

Se debe acostumbrar a dormirse en su cuna, para lo que hay que acostarlo cuando este despierto y dejar que se duerma solo.

No dejes de ir a verlo si llora. Consuélalo pero sin sacarlo de la cuna porque esperará que lo hagas siempre. Si el bebé aprende que cuando despierta por la noche va a recibir algún mimo o entretenimiento, no dudará en llamar la atención de sus padres.

Ho he llegit a la web de Hero Baby, però n'hi ha moltes altres!!!
Mares del món! No us deixeu convéncer! Guieu-vos pel vostre instint més natural: acaronar, mimar, petonejar al vostre fill, dormir junts si ho voleu, bressoleu-lo, correu a agafar-lo si plora, ensenyeu-li q la mare està aqui per ell/ella, canteu-li, toqueu-lo, i doneu-li temps x créixer! Poc a poc s'anirà convertint en una personeta més autònoma i, gràcies al vostre amor incondicional, una persona sana emocionalment.
Imatge
Imatge
EMAMI
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Re: Consells poc adequats

EntradaAutor: EMAMI » dc. març 13, 2013 3:03 pm

Totalment d'acord!!!
El millor del món és quan agafo la Júlia de la seva cuna i s'acurruca a mi!!! Que dolceta!!!
No puc veure-la plorar. Se'm trenca el cor!!
mdemare
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dc. març 13, 2013 3:51 pm

Són xorrades i lo pitjor de tot es que hi ha gent que hi fa cas.

Quan vaig decidir ser mare, una de les coses que més clar tenia es que no seguiria aquests consells i per experiència propia. La meva mare seguia aquests consells i sempre s'ha queixat de que era dolenta per dormir. Em posaven a les 8 al llit i no m'adormia fins les 11. Jo recordo que em posaven al llit sense son i em trobava sola. Així què el que feia era cridar a ma mare per a que em fes companyia. Ella no em feia cas perquè no és el que tocava. Tampoc tinc cap trauma (no cal exagerar) perquè a part d'això la meva mare sempre estava amb mi. Hi ha nens que fan això de manera natural, però n'hi ha que no, llavors es quan ens queixem de que els nens donen per c... i, al meu parer, no tenim aquest dret a queixar-nos. No són autòmats ni "mini-jo" nostres. Tenen les seves necessitats i personalitat propia. I els "experts" es basen en estadístiques, no en el cas pràctic que tenim tots a casa. Cada persona és un món, oi?

El meu té tota la pinta de ser com jo. Així que fins que no s'adormi, costi el temps que costi, em quedo amb ell.
jpc
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

EntradaAutor: jpc » dc. març 13, 2013 4:16 pm

Trobo molt forts tots aquests tipus de comentaris però el que és més alarmant és que es puguin llegir en webs tant conegudes com Hero Baby, per exemple. Quin perill, mare meva!! Totes les mares/pares que poden accedir a llegir això i fer-li cas perquè és clar "ho diuen els de Hero baby".
És al.lucinant!
Imatge
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: leta » dc. març 13, 2013 6:01 pm

Sempre he pensat que un ha de fer el que consideri més oportú en cada situació o podem trobar-nos amb remordiments per no haver fet el que crèiem... I des de que sóc mare, encara n'estic més convençuda! Quan la Clara plorava, jo sentia la necessitat d'agafar-la i calmar-la, igual que ella sentia la necessitat de caloreta i mimos :love: igual que seguim fent a dia d'avui quan ho necessitem! :ok:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
mel2010
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:28 pm

EntradaAutor: mel2010 » dc. març 13, 2013 6:57 pm

jo tampoc puc soportar aquests consells.Crec que s'ha de fer el que et diu l''instint i a mi em diu que si plora és perque em necessita i em vol al seu costat. Em sentiria molt cruel si la deixés plorant al seu llit, no crec que s' hagi d' arribar a aquests extrems , poc a poc ja aniran creixent i de manera natural deixaran de fer-ho.
Befana
:: gosset
:: gosset
Entrades: 427
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 3:11 pm

EntradaAutor: Befana » dc. març 13, 2013 7:31 pm

Leta totalment d'acord amb tu.

És com el tema menjar... que si ja no ha de menjar de triturat perquè té x mesos, que si ha de menjar sol perquè ja pot.... DEIXEU que cada mare eduqui a la seva filla (o fill) amb l'amor de cada pare. LA meva ara menja sense triturar i soleta amb dos anys i cap moment l'he forçada a fer-ho --> cosa de la que estic ben orgullosa.
Imatge

Imatge

POST DE LA UDANE: viewtopic.php?f=91&t=21014
carbasseta
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dj. març 14, 2013 1:35 pm

quina mania en ficar-se on no els toca! pero es q aquesta mateixa casa em va estar enviant propaganda descarada a casa i també es ficaven amb el dormir! en parlo al meu bloc: http://instintmaternal.blogspot.com.es/ ... inari.html
cada nenx te un ritme i cada mare i cada pare ha de fer el q li digui el seu instint!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Mara17
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dj. abr. 04, 2013 2:06 pm

El que va redactar això hauria de provar de dormir amb els seus fills i notar com respiren tranquil·lament. Jo de vegades em desvetllo a la nit i no em puc tornar a adormir perquè m'encanto mirant-los. :love: :love:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
xirimoia
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: xirimoia » dv. abr. 12, 2013 9:07 pm

noies, jo estic completament d'acord amb totes vosaltres. quines ganes de fer-la patir a ella i d'estar patint jo, si és tan fàcil com agafar-la i abraçar-la, cantar-li... en fi, què us he d'explicar.
el que em sorprèn és trobar tanta unanimitat, perquè la veritat és que pràcticament tothom, al meu voltant, em diu que m'estic equivocant tant i tant tenint l'emma sempre en braços, deixant que dormi amb nosaltres... sempre acabo donant-los la raó perquè callin. que jo no els dic a ells com ho han de fer! i molts ni tan sols tenen fills!

però és gratificant pensar que no estic sola. gràcies a totes! :ok:
Vaqueta
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. abr. 17, 2013 4:55 pm

EntradaAutor: Vaqueta » dc. abr. 17, 2013 5:06 pm

Totalment d'acord!!!

Jo penso que hi ha coses, sobretot pel que fa a la criança, que funcionen millor amb el sentit comú que amb "normes". Ja em molesta que familiars, coneguts, etc es posin amb tu per la manera de criar els nens, però em sembla pitjor quan ho fan els professionals (pediatres, infermeres, etc) i et fan creure que només hi ha una manera correcta d'educar els nens.

Està molt bé que algú vulgui fer dormir els nens sols des del primer dia... igual els funciona. Però per què m'ha de dir ningú a mi com he de dormir? És un plaer dormir amb el teu nadó a propet... i ells estan tan a gust :)!!!
neulita
Entrades: 114
Membre des de: dt. feb. 19, 2013 8:08 am

EntradaAutor: neulita » dc. abr. 24, 2013 10:32 am

No saps com t'entenc vaqueta! La meva sogra em té fregida amb el tema de dormir! Encara falten uns quants mesos perquè neixi el nostre primer fill i insisteix en què els nens han de dormir sols des del primer dia. Jo li he intentat fer entendre que, per mi, la millor opció és tenir-lo amb nosaltres perquè les preses de la nit siguin més còmodes per tots dos però no hi ha manera!
Imatge
Falca
Entrades: 363
Membre des de: dt. gen. 10, 2012 11:12 am

EntradaAutor: Falca » dc. abr. 24, 2013 10:53 am

Neulita fes el que et digui el teu instint i passa de la gent. Si tu i la teva parella esteu d'acord amb que el bebe dormi amb vosaltres que hi dormi, vosaltres sou els pares i no et deixis menjar el coco. A mes trobo molt fort que et digui de dormir sol des del primer dia, pobret... es antinatural! Els primers mesos nomes volen mama, mama i mama!!!
Imatge

Imatge
Mara17
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dc. abr. 24, 2013 2:33 pm

neulita ha escrit:No saps com t'entenc vaqueta! La meva sogra em té fregida amb el tema de dormir! Encara falten uns quants mesos perquè neixi el nostre primer fill i insisteix en què els nens han de dormir sols des del primer dia. Jo li he intentat fer entendre que, per mi, la millor opció és tenir-lo amb nosaltres perquè les preses de la nit siguin més còmodes per tots dos però no hi ha manera!

No ho ha pas d'entendre, ella. Li dónes fulles i que se les posi on vulgui. :content: :content: :content:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dc. abr. 24, 2013 9:56 pm

Mara17 ha escrit:
neulita ha escrit:No saps com t'entenc vaqueta! La meva sogra em té fregida amb el tema de dormir! Encara falten uns quants mesos perquè neixi el nostre primer fill i insisteix en què els nens han de dormir sols des del primer dia. Jo li he intentat fer entendre que, per mi, la millor opció és tenir-lo amb nosaltres perquè les preses de la nit siguin més còmodes per tots dos però no hi ha manera!

No ho ha pas d'entendre, ella. Li dónes fulles i que se les posi on vulgui. :content: :content: :content:

jajaja! totalment d'acord amb la mara! sou la parella qui ho ha de decidir. a part de les fulles, li pots dir que esta completament desaconsellat q els nadons dormin en una altra habitacio tan petits, ja q si els passa alguna cosa no t'enteres. a part q jo crec q no hagues dormit gens pensant en si esta be o no!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::