Pastilles i LM
Pastilles i LM
Hola, tinc una filleta de casi 4 mesos i fem LME, casi sempre he tingut problemes d'acne i el dermatoleg em va dir que amb les pastilles ho podria sol•lucionar, i aixi ha sigut!
Durant l'embaras no vaig tenir-ne pero ara, passats casi 4 mesod de donar llum, començo a notar-me la cara mes greixosa i crec que d'aqui poquet ja hi tornarem a ser.
La pregunta és, pot influenciar en la lactancia el fet de prendre pastilles?
Gracies!
Durant l'embaras no vaig tenir-ne pero ara, passats casi 4 mesod de donar llum, començo a notar-me la cara mes greixosa i crec que d'aqui poquet ja hi tornarem a ser.
La pregunta és, pot influenciar en la lactancia el fet de prendre pastilles?
Gracies!
Re: Pastilles i LM
Suposo que et refereixes a les pastilles abticonceptives.
Si estàs donant el pit no totes les pastilpes són compatibles. Consulta-ho amb el ginecòleg.
Si estàs donant el pit no totes les pastilpes són compatibles. Consulta-ho amb el ginecòleg.
A mi el ginecòleg em va dir que només podria pendre les Cerazet, les úniques compatibles amb LM.
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-
Sarins
-Nena
-Boop
-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi
-clarivcl 
Sarins
-Nena
-Boop
-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi
-clarivcl 
Exacte! Aquestes són. És que no em sortia el nom.
Tenen una composició diferent de les habituals i no sé si et servuran per l'acné. Ho hauràs de consultar.
Tenen una composició diferent de les habituals i no sé si et servuran per l'acné. Ho hauràs de consultar.
No crec que les anticonceptives siguin per l'acné. EN qualsevol cas el Cerazet son les únique que es poden pendre amb la LM.
Si les que prenies per l'acne son unes concretes pots consultar si interfereixen amb la LM i a quin nivell a la página web de l'hospital Marina Alta d'Alacant www.e-lacatancia.org
Els metges mai es mullen dient-te si les pots pendre o no, però aquí explica clarament si afecta o no, cóm afecta... está super bé! De vegades pensem que un Frenadol com és paracetamol ens el podem pendre, però feu la prova a la web... en canvi un Voltaren que sembla que sigui més nociu... Proveu!
Si les que prenies per l'acne son unes concretes pots consultar si interfereixen amb la LM i a quin nivell a la página web de l'hospital Marina Alta d'Alacant www.e-lacatancia.org
Els metges mai es mullen dient-te si les pots pendre o no, però aquí explica clarament si afecta o no, cóm afecta... está super bé! De vegades pensem que un Frenadol com és paracetamol ens el podem pendre, però feu la prova a la web... en canvi un Voltaren que sembla que sigui més nociu... Proveu!
- PITIUSA132
- :: conillet

- Entrades: 369
- Membre des de: dc. set. 08, 2010 11:48 am
Hola, jo em trobo com tu amb l'acne i les Cerazet no serveixen per aixó, tot el contrari poden provocar acné.
El mes que ve tinc hora amb la gine per la revisió de l'any i li vull preguntar perque lo que jo tinc entès es lo seguent:
Els anticonceptius orals convinats, es a dir els de sempre, no el Cerazet, l'unic que pot passar amb la lactancia, i no sempre, es que redueixi la producció de llet. Els primers mesos no es recomenable pendre'ls. I aixó es lo que vull preguntar a la meva gine, si ara que la meva nena te casi 12 mesos, si puc pendre-les.
Alguna en pren????
I si, les anticonceptives orals convinades també es receten per convatir l'acne.
El mes que ve tinc hora amb la gine per la revisió de l'any i li vull preguntar perque lo que jo tinc entès es lo seguent:
Els anticonceptius orals convinats, es a dir els de sempre, no el Cerazet, l'unic que pot passar amb la lactancia, i no sempre, es que redueixi la producció de llet. Els primers mesos no es recomenable pendre'ls. I aixó es lo que vull preguntar a la meva gine, si ara que la meva nena te casi 12 mesos, si puc pendre-les.
Alguna en pren????
I si, les anticonceptives orals convinades també es receten per convatir l'acne.
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Hola! Justament jo volia fer la mateixa pregunta.
El cas és que ens estem plantejant anar a buscar el frigobaby que tenim congelat per donar-li un/a germanet/a a l'Aina i sé que es donen parxes d'estradiol. Vaig buscar-ho a la pàgina de e-lactancia i el que diu és que es redueix la producció de llet. El que no sé és en quina quantitat, és a dir, si ens quedarem sense llet o "simplement" baixarà i per tant la nena haurà de mamar més (la meva té 13 mesos i mig). Si alguna sap la resposta estaré molt agraïda!
El cas és que ens estem plantejant anar a buscar el frigobaby que tenim congelat per donar-li un/a germanet/a a l'Aina i sé que es donen parxes d'estradiol. Vaig buscar-ho a la pàgina de e-lactancia i el que diu és que es redueix la producció de llet. El que no sé és en quina quantitat, és a dir, si ens quedarem sense llet o "simplement" baixarà i per tant la nena haurà de mamar més (la meva té 13 mesos i mig). Si alguna sap la resposta estaré molt agraïda!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Hola
jo em posaria en contacte amb alguna assessora de lactància experta que us pogués aconsellar.
Per exemple podeu contactar amb Alba Lactància aquí consultes@albalactanciamaterna.org o al 690 144 500
Potser amb l'edat de la teva filla, carbasseta, no hi ha massa problema si se't redueix la producció de llet, però no tinc ni idea quant es redueix.
Jo intentaré investigar el tema pel meu compte i si sé alguna cosa us ho dic.
jo em posaria en contacte amb alguna assessora de lactància experta que us pogués aconsellar.
Per exemple podeu contactar amb Alba Lactància aquí consultes@albalactanciamaterna.org o al 690 144 500
Potser amb l'edat de la teva filla, carbasseta, no hi ha massa problema si se't redueix la producció de llet, però no tinc ni idea quant es redueix.
Jo intentaré investigar el tema pel meu compte i si sé alguna cosa us ho dic.
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Grácies bonica!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia

- PITIUSA132
- :: conillet

- Entrades: 369
- Membre des de: dc. set. 08, 2010 11:48 am
Mireu noies, a la web de e.lactancia diu això de les aniconceptives convinades Yasmin:
Nivel de Riesgo 1
Producto actualizado el 31/01/2013
Producto ETINILESTRADIOL+DROSPIRENONA (Yasmin)
Grupo Anticonceptivo Estrogeno-Progestageno
Riesgo Lactancia 1- Bastante seguro: poco probable riesgo leve
Alternativa ETONOGESTREL (Implanon) DESOGESTREL (Cerazet)
Comentario Anticonceptivo con progestágeno (no problema) y estrógeno. El contenido de estrógeno puede inhibir la lactancia sobre todo en el primer mes y medio. Mejor utilizar anticonceptivos con solo progestágenos o mínima cantidad de estrógenos. Las primeras 6 semanas posparto los métodos no hormonales son de primera elección.
Datos Farmacocinéticos.-
Imprimir
Peso Molecular 367 Unión Proteínas 97 Índice Leche/Plasma 0,2
T. Máx (horas) 2 T ½ (horas) 30 Biodisponibilidad (%) 75
Dosis Te.(mg/K/d) 0,0006 % Dosis Relativa 1,3 % Dosis Terapéutica
Nivel de Riesgo 1
Producto actualizado el 31/01/2013
Producto ETINILESTRADIOL+DROSPIRENONA (Yasmin)
Grupo Anticonceptivo Estrogeno-Progestageno
Riesgo Lactancia 1- Bastante seguro: poco probable riesgo leve
Alternativa ETONOGESTREL (Implanon) DESOGESTREL (Cerazet)
Comentario Anticonceptivo con progestágeno (no problema) y estrógeno. El contenido de estrógeno puede inhibir la lactancia sobre todo en el primer mes y medio. Mejor utilizar anticonceptivos con solo progestágenos o mínima cantidad de estrógenos. Las primeras 6 semanas posparto los métodos no hormonales son de primera elección.
Datos Farmacocinéticos.-
Imprimir
Peso Molecular 367 Unión Proteínas 97 Índice Leche/Plasma 0,2
T. Máx (horas) 2 T ½ (horas) 30 Biodisponibilidad (%) 75
Dosis Te.(mg/K/d) 0,0006 % Dosis Relativa 1,3 % Dosis Terapéutica
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |