Llars d'infants a Sabadell
Llars d'infants a Sabadell
Bon dia
Estic pensant portar la nena a la llar aquest any que tindrá 16 mesos i volia saver si em podieu donar un cop de mà explicant-me les vostres experiències o l'opinió de familiars o coneguts, sobre algunes de Sabadell, siguin privades o municipals. Quines coses haig de tenir en compte alhora de triar una, a banda del tema econòmic que també i si és bona idea o podria esperar una mica més.
Gràcies
Estic pensant portar la nena a la llar aquest any que tindrá 16 mesos i volia saver si em podieu donar un cop de mà explicant-me les vostres experiències o l'opinió de familiars o coneguts, sobre algunes de Sabadell, siguin privades o municipals. Quines coses haig de tenir en compte alhora de triar una, a banda del tema econòmic que també i si és bona idea o podria esperar una mica més.
Gràcies

- jessixcarlos
- :: poltre

- Entrades: 625
- Membre des de: dv. oct. 05, 2007 4:03 pm
Re: Llars d'infants a Sabadell
Nosaltres a l'Eric el portem al Niu i estem molt contents, esta al Carrer Escola Pia, aixo si, es privada i els agafen a partir de l'any.
Si vols saber preus enviem un privat.
Espero haber-te servit d'ajuda
Si vols saber preus enviem un privat.
Espero haber-te servit d'ajuda
Tot depen de la zona que busquis, mirar quines t'entren per zona que siguin municipals i despres les privades. Jo la porto a una de la generalitat i el preu es molt med baix q les altred pero nose si hi ha alguna mes a sabadell
- bertamummy's
- :: granota

- Entrades: 218
- Membre des de: dj. oct. 11, 2012 1:19 pm
Jo la porto al Cau-Catau (Pça. Vallès) i estic encantada! Va començar després de Reis amb quasi 7 mesos i ha trigat només 4 dies en adaptar-se! El cinquè ja hi anava rient!!!
- Esteve Palas
- Entrades: 3
- Membre des de: dg. abr. 28, 2013 5:15 pm
- Ubicació: Sabadell
Hola,
em dic Esteve i la Maria (la meva parella) i jo acabem d'instal·lar-nos fa poc a Sabadell i busquen escoles bressol per la Mariona pel curs que vé.
La nena farà P-2. De les públiques ens toca la Vapor Buxeda i una que es diu Blume però que ens queda molt lluny, però ens han dit que aquesta del Vapor costa molt entrar-hi i més directament a P-2.
Ens han parlat molt bé del Niu i també del Cau i buscant informació he vist que en aquest fòrum en parlàveu. Algú seria tan amable de dir-nos si n'esteu contents, horaris, sobretot preus! (també de menjador i hores extres, la Maria es reicorpora a la feina i l'haurem de deixar matí i tarda).
Intentaré estar al cas del fòrum però si m'envieu un correu directament (esteve.palas@gmail.com) també us ho agrairé, vaig una mica de bòlit.
Moltes gràcies!!
E.
em dic Esteve i la Maria (la meva parella) i jo acabem d'instal·lar-nos fa poc a Sabadell i busquen escoles bressol per la Mariona pel curs que vé.
La nena farà P-2. De les públiques ens toca la Vapor Buxeda i una que es diu Blume però que ens queda molt lluny, però ens han dit que aquesta del Vapor costa molt entrar-hi i més directament a P-2.
Ens han parlat molt bé del Niu i també del Cau i buscant informació he vist que en aquest fòrum en parlàveu. Algú seria tan amable de dir-nos si n'esteu contents, horaris, sobretot preus! (també de menjador i hores extres, la Maria es reicorpora a la feina i l'haurem de deixar matí i tarda).
Intentaré estar al cas del fòrum però si m'envieu un correu directament (esteve.palas@gmail.com) també us ho agrairé, vaig una mica de bòlit.
Moltes gràcies!!
E.
- bertamummy's
- :: granota

- Entrades: 218
- Membre des de: dj. oct. 11, 2012 1:19 pm
Hola Esteve,
Doncs jo, com ja vaig dir, porto a la meva peque al Cau-Catau des del gener i cada dia n'estic més encantada!!!
Ella hi va contenta i feliç i això que tot just ara té 10 mesets!!
I nosaltres com a papis estem super tranquils de que estigui allà, les mestres són una passada d'atentes i dolces, hi ha un ambient maquíssim...... dóna una sensació inmensa que tothom està pendent d'ella..... Molt professionals!!
Per posar un exemple.... un dia tenia el culet més vermellet del compte i la seva mestra em va dir que havia passat la pediatra i li havíen ensenyat.... llavors al marxar la directora em diu "ja t'han dit lo del culet"??
La Berta el setembre farà P-1.
Els horaris són de 8.30 a 12,15 i de 15,15 a 17,30.
I si es queda a dinar..... doncs tot seguit!
Ahh, i si arribes més tard a la tarda.... no passa res!!!
L'altre dia em van passar els preus 2013-2014, et passo per pivat.
Per cert, també tens la opció de que es quedi a dinar però portar-li vosaltres el dinar..... El preu s'abarateix.
Nosaltres normalment dina a casa l'àvia, però sovint l'hem hagut de deixar a dinar i hem fet aquesta opció!
Apa-li.... Espero haver-te ajudat!!
Doncs jo, com ja vaig dir, porto a la meva peque al Cau-Catau des del gener i cada dia n'estic més encantada!!!
Ella hi va contenta i feliç i això que tot just ara té 10 mesets!!
I nosaltres com a papis estem super tranquils de que estigui allà, les mestres són una passada d'atentes i dolces, hi ha un ambient maquíssim...... dóna una sensació inmensa que tothom està pendent d'ella..... Molt professionals!!
Per posar un exemple.... un dia tenia el culet més vermellet del compte i la seva mestra em va dir que havia passat la pediatra i li havíen ensenyat.... llavors al marxar la directora em diu "ja t'han dit lo del culet"??
La Berta el setembre farà P-1.
Els horaris són de 8.30 a 12,15 i de 15,15 a 17,30.
I si es queda a dinar..... doncs tot seguit!
Ahh, i si arribes més tard a la tarda.... no passa res!!!
L'altre dia em van passar els preus 2013-2014, et passo per pivat.
Per cert, també tens la opció de que es quedi a dinar però portar-li vosaltres el dinar..... El preu s'abarateix.
Nosaltres normalment dina a casa l'àvia, però sovint l'hem hagut de deixar a dinar i hem fet aquesta opció!
Apa-li.... Espero haver-te ajudat!!
- Esteve Palas
- Entrades: 3
- Membre des de: dg. abr. 28, 2013 5:15 pm
- Ubicació: Sabadell
Hola Bertammummy's,
moltes gràcies per la informació!!
A veure si algú ens diu algo del Niu. Durant aquest mes concertarem visita a les dues però més val anar informat.
Merci altra vegada!
E.
moltes gràcies per la informació!!
A veure si algú ens diu algo del Niu. Durant aquest mes concertarem visita a les dues però més val anar informat.
Merci altra vegada!
E.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |