imans nevera infantils
imans nevera infantils
Hola noies, al meu petit li agrada trastejar per la cuina i remenar-ho tot. He pensat que estaria bé tenir uns imans a la nevera perquè pugués anar posant i treient, que no siguin els normals que són petits o es poden trencar... Sabeu si això existeix?? on ho puc trobar?
Re: imans nevera infantils
Jo vaig comprar per la mar l'abecedari, amb lletres de goma, de colors llampants, a l'eurekakids...s'entreten moltissim encara ara!
Gràcies Alehop, saps si encara ho venen? acabo de mirar a la web d'eurekakids i no ho se trobar!
jo tinc un abecedari i números, però no són els que t'han dit pq no són tous, son de simba.
pots comprar imán així pla... no sé com explicar-ho però tipus els que et donen amb teléfons que has de recordar o propagandes de vegades, doncs pots comprar i tallar amb forme si mides que vulguis, posar-hi fotos de la familia o el que vulguis tu, queden molt bé i als nens els agraden molt.
pots comprar imán així pla... no sé com explicar-ho però tipus els que et donen amb teléfons que has de recordar o propagandes de vegades, doncs pots comprar i tallar amb forme si mides que vulguis, posar-hi fotos de la familia o el que vulguis tu, queden molt bé i als nens els agraden molt.
Jo el que vaig fer van ser fotos de tots els membres de la familia (d'uns 4-5cm d'alçada), plastificades i darrera vaig enganxar un iman adhesiu (el venen a l'Abacus, en un rotlle com el del celo, per anar tallant).
Ara té 2 anys i 9 mesos i encara és una de les seves joguines preferides!! Ara té una pissarra magnètica a l'habitació i s'entreté molt a col·locar-los per ordre (relacionant parelles, pares amb fills, cosins,...) o posant els imants dels números al costat amb l'edat de cadascú.
Ara té 2 anys i 9 mesos i encara és una de les seves joguines preferides!! Ara té una pissarra magnètica a l'habitació i s'entreté molt a col·locar-los per ordre (relacionant parelles, pares amb fills, cosins,...) o posant els imants dels números al costat amb l'edat de cadascú.
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA

Jo vaig comprar imans de fusta, amb formes d'animals, molt xulos i de tamany suficientment gran per no ofegar-se a una botiga de Sant Cugat que es diu Afizonia. No sé si hi tenen botiga online...,
De la marca Nici n'hi ha uns que són de peluix i porten les quatre potes imantades, són taaant monos!!
Jo avui mateix a leirekakids lhi he comprat labecedari! 15 euros! Tb hi ha numeros si vols
Abacus tambe!!
Doncs nosaltres tenim d'animalons i vehicles en fusta, són molt macos; L'Arnau hi juga molt a la pissarra, però de més petit, també els posava a la nevera. Perquè vegis com són, els trobaràs cap al final d'aquesta web: http://www.adrada.es/infantil/juguetes_magneticos.html
Al final li vaig comprar uns imans amb l'abecedari i els números a la botiga barruguet de Bcn, tot un èxit! s'hi entreté molt 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |