Bracets i més bracets
Bracets i més bracets
Hola, us escric a totes perque imagino que és algo habitual però és que estic agotada!!!!
Tinc una filla de 6 setmanes, que és una preciositat, però només vol teta, braços, teta, braços, teta, braços, no puc ni anar casi al labavo perquè no soporto que plori i soc de les que, quan plora, li presto atenció de seguida, no soc de les que "el deixo plorar sol com un mussol" soc conscient que tant petits és el que necessita però és super esclau! no puc fer casi res, la meva vida s'ha limitat a això, res més, en prou feines puc rentar-me les dents, perque a la que la deixo sola al seu moisès, plora i em reclama.
Quan comença a canviar això? em fa por quan comenci a treballar, què passa llavors, els agafa un trauma?
Un altre qüestió que potser no té res a veure amb el tema amb el que he obert el tema, pot ser que per les nit els bebès s'inquietin més?

Tinc una filla de 6 setmanes, que és una preciositat, però només vol teta, braços, teta, braços, teta, braços, no puc ni anar casi al labavo perquè no soporto que plori i soc de les que, quan plora, li presto atenció de seguida, no soc de les que "el deixo plorar sol com un mussol" soc conscient que tant petits és el que necessita però és super esclau! no puc fer casi res, la meva vida s'ha limitat a això, res més, en prou feines puc rentar-me les dents, perque a la que la deixo sola al seu moisès, plora i em reclama.
Quan comença a canviar això? em fa por quan comenci a treballar, què passa llavors, els agafa un trauma?
Un altre qüestió que potser no té res a veure amb el tema amb el que he obert el tema, pot ser que per les nit els bebès s'inquietin més?

Re: Bracets i més bracets
Julieta12 quan son petits volen l'escalfor de la mare, pensa que ha estat 9 mesos dintre teu. Jo quan anava el WC m'enportava el moises amb mi i aixi a tot arreu, era una mica pesadet pero almenys no el tenia tot el rato en braços.
Julieta12...nosaltres tb ho vam passar...ara té 7mesos i la necesitat d'escalfor ara ja és mamitis...però bé...paciència i carinyu!q tb te lo seu ...
aixo es normal,
em vaig compra la manduca, aixi feia coses como passa el aspirado, rentat els plats, tendre la roba, etc.
Y per dutxar-me el feia a l'hora de dormir o etc.
Despres va no sera tant, tenen temporades.
anims
em vaig compra la manduca, aixi feia coses como passa el aspirado, rentat els plats, tendre la roba, etc.
Y per dutxar-me el feia a l'hora de dormir o etc.
Despres va no sera tant, tenen temporades.
anims
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Jo t'aconsello que et facis amb un portabebes, així te la pots endur a tot arreu i tens les mans lliures i tot és una mica més senzill.
Ànims!
Ànims!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

julieta un bebé és això: braços, teta, teta, braços, smoriures, teta, braços, i torna a començar
Si no vols que plori, tingue-la als blraços. Com t'han dit, fes-te amb un portanadons (hi ha un altre post que en parla) perquè a part de potser ser una necessita, ràpidament es converteix en un privilegi, du al petit sempre enganxat
Si no vols que plori, tingue-la als blraços. Com t'han dit, fes-te amb un portanadons (hi ha un altre post que en parla) perquè a part de potser ser una necessita, ràpidament es converteix en un privilegi, du al petit sempre enganxat
Crec que ja t'ho han dit tot i no afegiré gaire més. Tenir un bebé és aixó, ni més ni menys. Només insistir en tenir un portanadons, per poder tenir-la a sobre tranquil.la i tu poder fer coses. I gaudeix el màxim d'aquesta etapa que mai més la tindràs tant petita. 

portanadons... o algu que et doni un cop de mà... pasciencia... pensa que desprès t'anyoraràs, aprofita! anims!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |