Cotxet per anar per camins de carro
Cotxet per anar per camins de carro
Hola a totes! Avui m'estreno, fins ara només xafardejava però com que ja se m'acosta!!! Em queden menys de 3 mesos.
Visc en un poble i aniré a passejar amb la meva filla pels camins, quin cotxet tot terreny em recomaneu???
Gràcies!!!
Visc en un poble i aniré a passejar amb la meva filla pels camins, quin cotxet tot terreny em recomaneu???
Gràcies!!!
Re: Cotxet per anar per camins de carro
Et recomano que passis de ctoxet i vagis a per portanadons.
Jo tinc el mutsy que es com un tanc 4x4, però també et recomano un portanadons. De fet jo intento evitar el cotxet al màxim.....
Hola Marta,
Et recomano de Jané el model Slalom!! Ideal per a camins de pedres i sense asfaltar. Això sí, resulta una mica pesat, sobretot quan la criatura sigui més gran... Pel nen és molt i molt còmode!!
Et recomano de Jané el model Slalom!! Ideal per a camins de pedres i sense asfaltar. Això sí, resulta una mica pesat, sobretot quan la criatura sigui més gran... Pel nen és molt i molt còmode!!
Jo tinc el bugaboo camaleon i m'ha anat molt bé per fer passejos per camins. Però també tinc fulars portanadons i motxilles i el que millor m'ha anat és un mei tai. Ho he anat combinant.
- Gimmy&Anna
- :: papallona

- Entrades: 109
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 11:59 am
Els portanadons la millor opció per anar per aquest tipus de camins.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |