2 cadiretes en cotxe de 3 portes
2 cadiretes en cotxe de 3 portes
Tinc un dubte per les que teniu 2 fills, quan neixi el segon hauré de posar 2 cadiretes al cotxe i només te 3 portes.
Com les heu posat?? Les dues a darrera, una davant i una darrera?? Em fa por que amb les 2 darrera, una en sentit de la marxa i una en sentit contrari, sigui dificil de treure i posar els nens; Tinc un company de feina que en porta una davant en sentit contrari,però no se si és prou segur ...
Com les heu posat?? Les dues a darrera, una davant i una darrera?? Em fa por que amb les 2 darrera, una en sentit de la marxa i una en sentit contrari, sigui dificil de treure i posar els nens; Tinc un company de feina que en porta una davant en sentit contrari,però no se si és prou segur ...
Re: 2 cadiretes en cotxe de 3 portes
hola;
nosaltres tenim dos bessons de sis setmanes, i encara estem fent proves de les cadiretes al cotxe.
Tenim un polo de tres portes (es el cotxe d'empresa del meu marit), cotxe petit i amb mala pata per portar dos cadiretes..pero bueno... i a sobre li hem d'afegir que el seient del conductor esta trencat i no s'abat (no es pot moure per deixar entrar gent darrera)..la qual cosa encara ens ho fa mes dificil.
Els primers dies vam probar de posar les dos cadiretes darrera, i encara que ens costava molt ho feiem ( jo entrava a la part de darrera, d'esquena a la marxa, amb el cul a la zona central dels seients davanters i els genolls una mica flexionats; quan ja estava posicionada el meu marit em passava primer un nadó i despres l'altre ...em costava pero ho feia....(clar que acabava nerviosa, suada i dels nervis) (i el cotxe del coll*** a sobre no te llumeta superior a la part del darrera, i si els he de posar ara que ja es fosc es tota una odissea)
Ara hem posat una cadireta davant i una just darrera, les dos al sentit contrari de la marxa, clar. posar el nen al davant es molt facil, i el del darrera tenim el mateix problema que abans, així que jo entro com puc al darrera i espero que algu em passi el nen per poder-lo posar a la cadireta.
Facil no es...i ja et dic que no tenim ganes de sortir de casa gaire lluny per no haver d'agafar el cotxe...quan els hem acabat de colocar estem tan cansats que tornariem a casa de pet.
nosaltres tenim dos bessons de sis setmanes, i encara estem fent proves de les cadiretes al cotxe.
Tenim un polo de tres portes (es el cotxe d'empresa del meu marit), cotxe petit i amb mala pata per portar dos cadiretes..pero bueno... i a sobre li hem d'afegir que el seient del conductor esta trencat i no s'abat (no es pot moure per deixar entrar gent darrera)..la qual cosa encara ens ho fa mes dificil.
Els primers dies vam probar de posar les dos cadiretes darrera, i encara que ens costava molt ho feiem ( jo entrava a la part de darrera, d'esquena a la marxa, amb el cul a la zona central dels seients davanters i els genolls una mica flexionats; quan ja estava posicionada el meu marit em passava primer un nadó i despres l'altre ...em costava pero ho feia....(clar que acabava nerviosa, suada i dels nervis) (i el cotxe del coll*** a sobre no te llumeta superior a la part del darrera, i si els he de posar ara que ja es fosc es tota una odissea)
Ara hem posat una cadireta davant i una just darrera, les dos al sentit contrari de la marxa, clar. posar el nen al davant es molt facil, i el del darrera tenim el mateix problema que abans, així que jo entro com puc al darrera i espero que algu em passi el nen per poder-lo posar a la cadireta.
Facil no es...i ja et dic que no tenim ganes de sortir de casa gaire lluny per no haver d'agafar el cotxe...quan els hem acabat de colocar estem tan cansats que tornariem a casa de pet.

Jo mentres el petit vagi al maxicosi el portaré davant (amb l'airbag desconnectat! of course) i el gran darrere amb la cadira actual. I quan el petit passi a cadira que va en el sentit de la marxa aniran els dos darrere.
Ho faré així perquè no trobo còmode passar el maxicosi darrere cada vegada... Ja vaig portar el maxicosi davant amb el primer fill i és molt còmode.
Ho faré així perquè no trobo còmode passar el maxicosi darrere cada vegada... Ja vaig portar el maxicosi davant amb el primer fill i és molt còmode.
Gràcies a totes dues per contestar!
Xellota, no m'estranya que no vulgueu sortir gaire de casa amb cotxe, quin xou!!
En el meu cas suposo que el fet que una de les cadiretes vagi en sentit de la marxa farà q tot sigui un pèl més fàcil...
Jo el faig servir força i normalment vaig sola amb el nen o sigui que he de trobar la manera més pràctica possible... Portar la cadireta a davant (he de pensar a desconectar l'airbag!!) és igual de segur que darrera??
Xellota, no m'estranya que no vulgueu sortir gaire de casa amb cotxe, quin xou!!
En el meu cas suposo que el fet que una de les cadiretes vagi en sentit de la marxa farà q tot sigui un pèl més fàcil...Jo el faig servir força i normalment vaig sola amb el nen o sigui que he de trobar la manera més pràctica possible... Portar la cadireta a davant (he de pensar a desconectar l'airbag!!) és igual de segur que darrera??
Doncs ara no sé dir-te si la cadira grup zero al davant és més o menys segur que darrere! Però jo crec que similar, no? De fet les places del davant són més segures que les del darrere, així que dedueixo que amb el maxicosi deu passar el mateix, no?
Jo tambe tinc un cotxe de 3 portes i uff!! Quan era petit primer el portava darrera estirat al cabas ( esta homologat), quina feinada cada cop per treure el nen i ja no t'explico el cabas!despres ja el vaig posar davant amb el maxicosi. Actualment te 9 mesos i va darrera amb la cadireta ( per posar-lo em poso a la part da darrera i m'assec amb els genolls flexionats a la part posterior del seient del copilot) en sentit de la marxa i ell content,pot veure el paisatge.
Jo crec que amb un cotxe de tres portes van mes segur perque no hi ha la por de que obrin la porta
Jo crec que amb un cotxe de tres portes van mes segur perque no hi ha la por de que obrin la porta
TOTS els cotxes de 5 portes porten un sistema perquè no es pugui obrir la porta desde dins si no vols.
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |