jugar i distreure un bebe de 4 mesos
jugar i distreure un bebe de 4 mesos
Bones!
M'agradaria fer una consulta.
Tinc una nena de quasi 4 mesos i aguanta, a vegades, 3 hores desperta.
Comença a saber agafar objectes i si pot se'ls posa a la boca.
M'agradaria saber que puc fer per entretenir-la.
Es cansa molt ràpid de tot. Cantem, la posa a la manta, juguem amb els juguets...
Què més puc fer?
I per estimulaemr-la?
Moltíssimes gràcies!!
M'agradaria fer una consulta.
Tinc una nena de quasi 4 mesos i aguanta, a vegades, 3 hores desperta.
Comença a saber agafar objectes i si pot se'ls posa a la boca.
M'agradaria saber que puc fer per entretenir-la.
Es cansa molt ràpid de tot. Cantem, la posa a la manta, juguem amb els juguets...
Què més puc fer?
I per estimulaemr-la?
Moltíssimes gràcies!!
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Re: jugar i distreure un bebe de 4 mesos
Hola!
Els bebès amb 4 mesos encara no tenen gaire capacitat de concentració, es cansen ràpidament de tot. Jo fa 4 mesos estava igual que tu, preguntant com ho podia fer perquè s'etretingués i estimular-lo. La veritat es que el millor que pots fer es anar canviant d'activitat quan es cansi. Ells sols no s'entretenen encara, així que tb depenen de nosaltres per fer-ho. Cantar-li, picar manetes, fer petar els dits, passejar-los per casa, pel jardí i ensenyar-li coses (quadres, plantes, gosssos, gats,...etc). I t'asseguro que el meu era desesperant, ni tan sols aguantava 5 minuts a l'hamaqueta amb una joguina! Recordo que va començar a allargar més el temps de joc en solitari cap als 5 o 6 mesos, però tp gaire, no et pensis, i li agradava molt el "gimnàs" d'activitats en què podia despenjar pilotes, mirallets, mossegadors. Això els estimula a moure's i a desenvolupar la motricitat gruixuda i fina.
Ara, amb 8 mesos, ja aguanta molts estoneta sol, entre mitja hora i una hora, el poso a terra sobre uns 7-8 m2 que tenim de suro amb figuretes dibuixades, li escampo joguines variades i mossegadors i ell va fent. I sembla mentida, però el que més triomfa son les espàtules de fusta, bols d'alumini, esponges,..., les coses de la panera del tresor li agraden molt més que les típiques joguines ja fetes que et regalen o que compres a les botigues...
Tb pots buscar informació sobre estimulació precoç, però no hi han estudis que demostrin que serveixi per a res : la intel·ligència ve determinada pels gens, no per la sobreestimulació que li poguem oferir al bebè!
Els bebès amb 4 mesos encara no tenen gaire capacitat de concentració, es cansen ràpidament de tot. Jo fa 4 mesos estava igual que tu, preguntant com ho podia fer perquè s'etretingués i estimular-lo. La veritat es que el millor que pots fer es anar canviant d'activitat quan es cansi. Ells sols no s'entretenen encara, així que tb depenen de nosaltres per fer-ho. Cantar-li, picar manetes, fer petar els dits, passejar-los per casa, pel jardí i ensenyar-li coses (quadres, plantes, gosssos, gats,...etc). I t'asseguro que el meu era desesperant, ni tan sols aguantava 5 minuts a l'hamaqueta amb una joguina! Recordo que va començar a allargar més el temps de joc en solitari cap als 5 o 6 mesos, però tp gaire, no et pensis, i li agradava molt el "gimnàs" d'activitats en què podia despenjar pilotes, mirallets, mossegadors. Això els estimula a moure's i a desenvolupar la motricitat gruixuda i fina.
Ara, amb 8 mesos, ja aguanta molts estoneta sol, entre mitja hora i una hora, el poso a terra sobre uns 7-8 m2 que tenim de suro amb figuretes dibuixades, li escampo joguines variades i mossegadors i ell va fent. I sembla mentida, però el que més triomfa son les espàtules de fusta, bols d'alumini, esponges,..., les coses de la panera del tresor li agraden molt més que les típiques joguines ja fetes que et regalen o que compres a les botigues...
Tb pots buscar informació sobre estimulació precoç, però no hi han estudis que demostrin que serveixi per a res : la intel·ligència ve determinada pels gens, no per la sobreestimulació que li poguem oferir al bebè!
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Ah! m'oblidava de la música! El meu cigru ja escoltava Antònia Font quan estava dins la panxa i ara quan sent els primers acords de les cançons que més escoltava, es queda parat, fa cara de concentració i li cau la baba mentre escolta i recorda! Jo aprofito i li poso CD's de cançons tradicionals (rotllo En Joan Petit Quan Balla, etc) i aprofito per cantar-li i convertir-ho en un joc!
Moltes gràcies pels consells.
La veritat es que no la vull estimular perque sigui mes intel.ligent sino perque tot el que pugui fer per adaptar-me al seu ritme d'aprenentatge millor.
Moltes gràcies!
La veritat es que no la vull estimular perque sigui mes intel.ligent sino perque tot el que pugui fer per adaptar-me al seu ritme d'aprenentatge millor.
Moltes gràcies!
Nosaltres vam fer un taller de ioga amb nadons i repetim els exercicis (al llit o a la colxoneta de foam). Fem bicicleta, estirar els braços, fer abraçades, la posició papallona, gronxar-lo dins d'una manta.... Hi ha moltes possibilitats! Però el que més triomfa són les cançons amb coreografia de mans 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |