Regal pràctic per nena 1 any

Més qüestions.
Nenufar
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 8:46 am

Regal pràctic per nena 1 any

EntradaAutor: Nenufar » dc. oct. 24, 2012 12:07 pm

Bones,
falten uns dies pel cumple de la meva nina i la famillia em demana què vull que li regalin. Els hi he dit que joguines no perquè d'aqui res arriben els regals de nadal, però no se m'acudeix que li poden comprar que sigui pràctic i que necessitem, al tenir un germà gran i amics amb nenes grans té molta roba i moltes coses.
Alguna suggerència??

Gràcies
Imatge
Imatge
San78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dt. set. 27, 2011 3:13 pm

Re: Regal pràctic per nena 1 any

EntradaAutor: San78 » dc. oct. 24, 2012 12:18 pm

Potser algun tricicle d'aquests amb pal per anar a passejar si és que no en tens del germà????...
bertian
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dc. oct. 24, 2012 12:37 pm

Ostres, clar si excloem joguines i roba la cosa es fa més difícil perquè a aquesta edat ja no necessiten tants trastos (em refereixo a hamaques, coses pel cotxet, babycook...).

Suposo que el tema roba abric el tens solucionat... i el tema pluja? (un kit pluja tipus botes d'aigua, xubasquer, paraigües... ja sé que forma part de "roba" també...)

Els contes també els deus considerar joguines? Ho dic perquè a la Berta li encanten i la veritat és que cadascun que li hem regalat li ha encantat, no se'n cansa mai!! Els vídeos del Mic i Baby Einstein també triomfen i em va bé posar-los-hi per quan vull fer el sopar i que no se'm pengi a les cames tota l'estona. La música també li agrada molt, no sé si algún cd de música o algun aparell de ràdio resistent perquè ella el pugui manipular (a la Berta li encanta que li posi la ràdio i balla i canta com una boja, llavors intenta canviar d'emisora i això, però l'haig de vigilar que no me'l tiri a terra i me l'espatlli).

També va bé tot el què sigui contenidors per guardar joguines... Al Vertbaudet hi ha una mena de "carritos" molt macos per posar els contes i queden com exposats i es poden desplaçar amb rodes perquè puguin portar-los de la seva habitació al menjador per exemple. Són molt xulos, però el preu pica una mica perquè valen uns 70 euros aprox. o més... Els baüls per posar joguines a mi també m'agraden molt... Coses de decoració per la seva habitació a ella no li faran gaire il·lusió suposo... (làmpares xules, vinils medidors, alfombres...).

No sé... són coses que se m'acudeixen, no sé si t'he ajudat gaire... molt pràctic molt pràctic no és el què t'he proposat.... ?-)
katt
Entrades: 1763
Membre des de: dg. des. 28, 2008 5:45 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: katt » dc. oct. 24, 2012 12:46 pm

I una vaixella per menjar? Jo estic encantada de que em regalin plats, gots, bols de plàstic macos ... aixi no es trenquen i els encanten ..
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

EntradaAutor: cross_13 » dc. oct. 24, 2012 1:09 pm

Demana el pack dels stikets! I així li marcaràs la roba per la guarde... (perdoneu la publicitat)
Llibres amb finestretes!! Mai es cansen.
Entre tots (per que puja una mica) el pase anual pel zoo/acuari...
Una disfressa per carnestoltes (i així ja la tens) aprofitant que ara les tenen per holoween...
Imatge
Imatge
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dj. oct. 25, 2012 11:01 am

Bones idees cross13!!!!! m'agrada!! :ok:
Nenufar
Entrades: 230
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 8:46 am

EntradaAutor: Nenufar » dj. oct. 25, 2012 11:55 am

Moltes gràcies a totes.
Ara ja tinc unes quantes idees per l'Aniversari i també pel nadal.
Imatge
Imatge
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dj. oct. 25, 2012 12:05 pm

També us poden regalar entades per algún espectacle tipuscirc o titelles....

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::