Ajuda amb trona EAT BABYHOME
Ajuda amb trona EAT BABYHOME
Hola maques
Mireu, ens vam comprar la trona EAT de la Babyhome al CI. Ens van fer un descompte de 50% perquè era d'exposició. És aquesta:
El problema que tinc, es que no se si es que falta alguna peça o que, pero la tira que va en mig de les cames, la que porta la tanca per lligar els tirants, se'm surt tota la estona. Es que no va lligada en lloc, només té com una arandela quadrara al final de la tira pero no veig que aquesta arandela es pugui lligar a cap lloc, per tant, pero molt que la col.loquis, si tires de la tira de les cames cap amunt, l'arandela passa per la ranureta i tota la tira queda suelta del tot. Vamos,que em quedo amb la tira a la mà.
ALgu que tingui aquesta trona em pot ajudar? Em falta alguna peça, o la trona es així?
Mil gracies
Mireu, ens vam comprar la trona EAT de la Babyhome al CI. Ens van fer un descompte de 50% perquè era d'exposició. És aquesta:
El problema que tinc, es que no se si es que falta alguna peça o que, pero la tira que va en mig de les cames, la que porta la tanca per lligar els tirants, se'm surt tota la estona. Es que no va lligada en lloc, només té com una arandela quadrara al final de la tira pero no veig que aquesta arandela es pugui lligar a cap lloc, per tant, pero molt que la col.loquis, si tires de la tira de les cames cap amunt, l'arandela passa per la ranureta i tota la tira queda suelta del tot. Vamos,que em quedo amb la tira a la mà.
ALgu que tingui aquesta trona em pot ajudar? Em falta alguna peça, o la trona es així?
Mil gracies
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: Ajuda amb trona EAT BABYHOME
Aquesta trona la tinc jo i la tira aquesta que comentes d`entre mig de les cames, em sembla que va lligada amb una volta a la barra de ferro que hi ha per dintre de la roba de la trona.
Tu confimo al vespre quant arribi a casa.
Tu confimo al vespre quant arribi a casa.
Ara m`enrecordo!!! Tens que pasar la tira per aquesta ranureta que dius i lligarla em sembla a la barra de dintre
tertexi
Que vols dir a la barra de ferro? La meva no te cap barra de ferro...
Et referiexes a barra de ferro, per on pases el textil , per tancar els " clicks" negres, pq quedi el textil lligat? Quan la he posat per rentar només hi ha com una espcie de "porexpan" enfundat de blanc, que fa que el seient sigui més dur... no hi ha cap ferro.
Que vols dir a la barra de ferro? La meva no te cap barra de ferro...
Et referiexes a barra de ferro, per on pases el textil , per tancar els " clicks" negres, pq quedi el textil lligat? Quan la he posat per rentar només hi ha com una espcie de "porexpan" enfundat de blanc, que fa que el seient sigui més dur... no hi ha cap ferro.

On posses la cinta aquesta per dintre no hi ha un ferro que aguanta la tela?
Potser estic confosa, al vespre et confirmo doncs
Potser estic confosa, al vespre et confirmo doncs
Guapi, mirant per internet he trobat aquesta imatge.
Tu et refereixes a la imatge numero 4?
Es que la meva, no te cap funda de color, es el ferro y punto pelota. Crec que ens van vendre la trona sense aquesta peça oi?
Tu tens aquesta peça en la teva?
Tu et refereixes a la imatge numero 4?
Es que la meva, no te cap funda de color, es el ferro y punto pelota. Crec que ens van vendre la trona sense aquesta peça oi?
Tu tens aquesta peça en la teva?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Exacte va lligat en el ferro aquest de color vermell i despres la passes pel mig de l' anclaje de la cinta. Pero la teva no te aquest ferro?
Jo tinc el ferro si, pero es tal qual, sense cap extra de textil ni x lligar res... Anire al CI a reclamar.
No es cap funda, la cinta la tens que posar en el ferro de color vermell i li dones la volta per passar per dintre del anclaje que te la mateixa cinta. Ahir al vespre podria haberli fet una foto...
Ter, no ho acabo d''entendre.
Pots fer una foto de tot plegat. Partint que el meu ferro no es de color vermell, es de color platejat i no te res de res.
Pots fer una foto de tot plegat. Partint que el meu ferro no es de color vermell, es de color platejat i no te res de res.
Si el meu es platejat tambe. Marxem aquesta tarda, quant arribi el Diumenge t' ha la faig i aegur que ens entendrem millor
- Nuvolmagic
- :: cèrvol

- Entrades: 589
- Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am
Hola!
No tinc aquesta trona, però mirant la foto i per el que expliques crec que se com fer-ho. Has de passar la cinta pel ferro que a la foto es vermell, en el teu cas d´alumini i una vegada l´envoltes has de passar l´extrem de la cinta pel l´anella rectangle que dius. Una vegada el tens passat només has de passar la cinta ja lligada, per la funda de la trona. I per fora de la funda sortirá l´altre extrem que sera el de l´arnés (el que lligues al nen).
No sé si m´explicat molt bé, jo crec que es fa així, si no ho és perdona per dir´t-ho, però es que aquestes cosas m´encanta fer-las
No tinc aquesta trona, però mirant la foto i per el que expliques crec que se com fer-ho. Has de passar la cinta pel ferro que a la foto es vermell, en el teu cas d´alumini i una vegada l´envoltes has de passar l´extrem de la cinta pel l´anella rectangle que dius. Una vegada el tens passat només has de passar la cinta ja lligada, per la funda de la trona. I per fora de la funda sortirá l´altre extrem que sera el de l´arnés (el que lligues al nen).
No sé si m´explicat molt bé, jo crec que es fa així, si no ho és perdona per dir´t-ho, però es que aquestes cosas m´encanta fer-las
NUvolmagic
hola guapa!
Si,t'entes perfectament. provaré de fer-ho al migdia. A saber que la cinta te en una punta l'anella, i en l'altra punta el tancament de l'arenes que es bastant grandot.
Provaré totes les versions i us dic.
Gràcies mamis!
hola guapa!
Si,t'entes perfectament. provaré de fer-ho al migdia. A saber que la cinta te en una punta l'anella, i en l'altra punta el tancament de l'arenes que es bastant grandot.
Provaré totes les versions i us dic.
Gràcies mamis!
nenes! Ja està fet!!
No se com no ho havia pensat abans!
Moltes gràcies!!
No se com no ho havia pensat abans!
Moltes gràcies!!
Nur lo que t' estava explicant es lo que t' ha dit aquesta noia. No m' explicat molt be... Perdona l' embolic
- Nuvolmagic
- :: cèrvol

- Entrades: 589
- Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am
Me n´alegro 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |