Buscadores, embarassades i famílies. Què trobeu a faltar?

Més qüestions.
Betth
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dv. set. 04, 2009 11:56 am

Buscadores, embarassades i famílies. Què trobeu a faltar?

EntradaAutor: Betth » ds. oct. 06, 2012 8:46 am

Hola a tothom,

Estic fent un estudi de mercat per iniciar possible projecte. M'agradaria saber com a buscadores, embarassades,mares i pares quin servei trobeu a faltar en el vostre entorn més proper.

Per exemple:

Trobo a faltar un espai d'intercanvi de roba, una borsa de cangurs de la zona, un grup de buscadores per recolçament... Tot i que us sembli que la vostra necessitat és singular i que no té importancia, per mi si que té importancia i en té molta.

Gràcies per la vostra col.laboració.
Imatge
Imatge
Laetitia
:: lleona
Entrades: 934
Membre des de: dc. juny 24, 2009 1:55 pm

Re: Buscadores, embarassades i famílies. Què trobeu a faltar?

EntradaAutor: Laetitia » ds. oct. 06, 2012 9:30 am

restaurants a on poder anar amb nens k no paren quiets. algun tipus de zona de joc al restaurant o animadora o alguna cosa semblant.
ImatgeImatge
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » ds. oct. 06, 2012 3:35 pm

Que als bars hi hagin canviadors. N'hi ha a molts pocs llocs.
sagmai
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » ds. oct. 06, 2012 3:40 pm

I sales d'alletar. Només n'hi haen algun centre comercial molt concret....
thankyou78
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 10:13 am

EntradaAutor: thankyou78 » ds. oct. 06, 2012 5:33 pm

En el meu cas trobo a faltar llocs per prendre alguna cosa i que els nens estiguin a gust, amb zona de jocs per poder estar amb ells i prendre algo comodament. També desitjaria millor accessibilitat en algunes parades de metro. I per últim això ja sé que és més dificil però m'agradaria que hi haguessin més carrers peatonals i menys cotxes aparcats damunt la vorera.
Pots seguir les nostres aventures nòrdiques a: http://mariposasnordicas.blogspot.com

Imatge

Imatge
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » ds. oct. 06, 2012 8:49 pm

A mi m'agradaria poguer entrar a les botigues de roba i que fossin mes amples i facil acces, molts cops me de privar d'entrar-hi amb el cotxet nomes de veure els passillos estrets.
I tambe com diuen les altres noies, poder anar a fer un cafeto.
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » ds. oct. 06, 2012 9:09 pm

thankyou78 ha escrit:En el meu cas trobo a faltar llocs per prendre alguna cosa i que els nens estiguin a gust, amb zona de jocs per poder estar amb ells i prendre algo comodament.

Opino el mateix que les companyes, em fa una ràbia haver d'acabar anant al McDonalds, pero es que es un lloc on tenen espai nomes per nens i on tu pots seure a prendre algo mentres juguen...
la_rodri
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » ds. oct. 06, 2012 9:36 pm

Goga ha escrit:Restaurants i cafeteries realmnent ben adpatats per a criatures.

Botigues amb un ampli assortit de portanadons, fulards i motxilles ergonòmiques. És un rotllo que només ho puguis comprar per internet, has d'estar molt informada i ser molt militant dels portanadons per rebuscar per la xarxa. Avui en dia encara no està extès el seu ús com a cosa habitual i la gent continua regalant BabyBjorns perquè és el que troben a les botigues del carrer.

Goga, la botiga de porta-nadons la tens a Gràcia. Es diu Kangura!!!
giuliette
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

EntradaAutor: giuliette » ds. oct. 06, 2012 9:57 pm

Jo tb trobo a faltar el mateix que les demes, poder pendre algo o menjar en algún lloc realment preparat per anar amb nens (cambiadors, sales de lactancia, microones, joguines, espai, terra net...), tb diria, que en la zona on jo visc (lleida) no hi ha cap centre comercial tancat, ni res per l'estil, per tant a l'hivern, no pots anar a cap lloc a que el nen jugui que no sigui a l'aire lliure, estaria bé tenir espais coberts per anar amb els nens i que no tingui que ser estrictament un bar/restaurant.
Tb opino, que almenys, en la meva ciutat, s'hauria de cuidar mes la neteja dels parcs i espais publics, i del carrer en si tb, es realment patetic veure columpis amb porqueria empegad,a tobogans amb vomits... i que es tirin dies allí...al carrer es increible la quantitat de bruticia que hi ha, colilles per tot arreu, papers, caques de gos...
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com
kine
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: kine » dg. oct. 07, 2012 2:00 pm

Jo també aposto per poder fer un café o un àpat tranquilament, sempre m'he imaginat un local on al mig hi hagués un tancat, tipus com als parcs i dins joguines.... I tot voltant les taules, així tots els pares veuríem els nens perfectament!!! Seria ideal!!!
Per cert a Girona tenim un botiga que venen portanadons i a Cassà també. El problema és que la gent va més a les típiques de puericultura que allà només hi ha la baby bjorn i clar, és el que et vènen...

Fins aviat.
sagmai

EntradaAutor: sagmai » dg. oct. 07, 2012 8:03 pm

la_rodri ha escrit:
Goga ha escrit:Restaurants i cafeteries realmnent ben adpatats per a criatures.

Botigues amb un ampli assortit de portanadons, fulards i motxilles ergonòmiques. És un rotllo que només ho puguis comprar per internet, has d'estar molt informada i ser molt militant dels portanadons per rebuscar per la xarxa. Avui en dia encara no està extès el seu ús com a cosa habitual i la gent continua regalant BabyBjorns perquè és el que troben a les botigues del carrer.

Goga, la botiga de porta-nadons la tens a Gràcia. Es diu Kangura!!!

Ja sé que el post no va d'això, però a Gràcia n'hi ha una altra que es diu La Mama Vaca. No vènen només portanadons, però també en ténen. I fan tallers.
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dl. oct. 08, 2012 3:45 pm

Ostres veig que al final sóm unes quantes que trobem a faltar bars o cafeteries amb zona de jocs per poder prendre alguna cosa!!!

Nosaltres som un mini grupet de 3 mares amb els fills respectius que un cop per setmana quedem per prendre alguna cosa i perquè els nens juguin, i ara a l'estiu súper bé, però de cara al fred ja patim per on anirem!!!!!!
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dl. oct. 08, 2012 4:09 pm

Sens dubte cafeteries/ espais on poder jugar nens i parlar adults, sobretot quan plou!! On visc jo només n'hi ha un parell, i quan plou està sempre a tope!!
Imatge
Imatge
gira_sol
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dt. maig 29, 2012 4:06 pm

EntradaAutor: gira_sol » dj. oct. 11, 2012 4:42 pm

Trobo a faltar roba de lactancia en botigues, de moment, la que m'agrada només hi ha online. Sé que no cal portar la específica, però és molt comoda, si més no, és una opció!! :P
sagmai

EntradaAutor: sagmai » ds. oct. 13, 2012 6:04 pm

Que els cursos de pre part es puguin complementar amb cursos de post part amb uns continguts de puericultura actuals (massatge infantil, portanadons, LM, AC, etc), pagats per les mútues, com els de pre!
A mi em van ensenyar a curar el cordó i prou :ufs:
sargantana:28
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

EntradaAutor: sargantana:28 » ds. oct. 13, 2012 8:02 pm

Jo al cap vaig fer curs postpart amb la llevadora i una enfermera i eren força complerts, cures del nadó, LM, AC, febre, com deuxar de dinar el pit i a més massatges pel nadó i exercicis de recuperaciò per nosaltres i una sessió amb un psicòleg

Per mi va ser curt i ara trobo a faltar un espai d'intervanvi amb altres mares i activitats amb nadons sense haver d'anar a bcn o a mataró. M'arriba molta informació però els desplaçaments són un rollu i tb els horaris, moltes coses són al matí i jo ja treballo.
sagmai

EntradaAutor: sagmai » dg. oct. 14, 2012 8:34 am

sargantana:28 ha escrit:Jo al cap vaig fer curs postpart amb la llevadora i una enfermera i eren força complerts, cures del nadó, LM, AC, febre, com deuxar de dinar el pit i a més massatges pel nadó i exercicis de recuperaciò per nosaltres i una sessió amb un psicòleg

Per mi va ser curt i ara trobo a faltar un espai d'intervanvi amb altres mares i activitats amb nadons sense haver d'anar a bcn o a mataró. M'arriba molta informació però els desplaçaments són un rollu i tb els horaris, moltes coses són al matí i jo ja treballo.

Al CAP no hi he anat mai per coses del bebè.... Em dóna un mal rotllo aquell lloc.....
Es el famós CAP Manso :ufs:
sagmai

EntradaAutor: sagmai » dg. oct. 14, 2012 9:32 pm

Es la seu del barri de l'eixample i la seu del 061 per bcn. Sempre està rodejat d'ambulàncies amb les sirenes a tope. Les instal.lacions són pre-consitucionals. El personal (el que m'ha tocat a mí, no vull generaltzar) sembla que hagi fet el curset d'atenció al client a mórdor...bufff....
Una cosa bona que tenia, les urgencies ambulatories obertes en dissabte, i va i les tanquen!! Em foto negra només de pensar-hi.....

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::