Busco la granota d'ikea

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
alfonsoicecilia
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm

Busco la granota d'ikea

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. jul. 19, 2012 12:02 am

Hola maretes!
Estic una mica preocupada perquè la meva petita dorm sempre amb una granoteta que vam comprar a l'ikea abans que ella naixés i que ja han descatalogat. Jo no m'hagués imaginat que li agafés tan fort amb aquest nino, sinó n'hagués agafat 10 unitats!!! però quan la veu, l'abraça, s'emociona moltíssim i sempre que es desperta la busca per treure-li punta a les ales (sí, és raro una granota amb ales...).

ÉS AQUESTA:
Imatge


El fet és que hem anat perdent peluixos i joguinetes i m'ha agafat una por terrible a perdre aquesta! Intentem no treure-la mai de la cuna, però aquest estiu ens hem de bellugar força per anar a veure els avis i inevitablement la granoteta ve amb nosaltres.

Si algú la té, si en el seu moment algú més la va comprar i els seus nens ja no li fan cas i me la vulgués vendre, em faria un gran favor. No puc pagar massa diners, però si me'n demaneu un preu raonable (ja m'encarregaria jo de que l'agència de transport us la vingués a buscar a casa) segur que ens podem entendre.

Gràcies per endavant, a veure si hi ha sort.

He penjat aquest post a les "demandes" del mercadillo, però com que no és accessible per a tots els usuaris, l'he publicat aquí també. Disculpeu la duplicitat.
vinyet2012
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 5:59 pm

Re: Busco la granota d'ikea

EntradaAutor: vinyet2012 » dj. jul. 19, 2012 10:21 am

Hola!

jo la tinc i te la regalo!!!! com vols que ho fem? jo sóc de Barcelona, si vols podem quedar (visc a Les Corts i treballo a Pl. Espanya) i te la dono

una abraçada
Avatar de l’usuari
alfonsoicecilia
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm

Re: Busco la granota d'ikea

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. jul. 19, 2012 1:37 pm

Ostres, moltíssimes gràcies nuriarf, el teu missatge m'ha fet emocionar, no tenia massa esperances de trobar-ne cap, i no puc més que agraïr-t'ho moltíssim!!!!
Jo sóc de Lleida i baixo poquet per barcelona, però justament aquest cap de setmana hi seré ja que fem una quedada les mames novembreres de 2011 al Parc de la Ciutadella el dissate.

Com ho podríem fer? Si t'he de fer ballar el cap t'envio l'agència de transports TIPSA a casa o a la feina, ells t'ho recullen i m'ho porten. I si no, podem quedar aquest finde en algun moment que et vagi bé, allà on tu em diguis.

Mil gràcies de nou!!!! Em fas tan contenta!!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
vinyet2012
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 5:59 pm

Re: Busco la granota d'ikea

EntradaAutor: vinyet2012 » dv. jul. 20, 2012 9:23 am

Hola! Quedar el cap de setmana no em va massa bé, però també em sap greu que hagis de pagar a una agència! et costarà una fortuna!! si vols t'ho envio per correu normal i ja està. Total, no pesa gens, t'ho puc posar en un sobre de bombolles i te l'envio. Vols que ho fem així?

una abraçada!
Avatar de l’usuari
alfonsoicecilia
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm

Re: Busco la granota d'ikea

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. jul. 20, 2012 12:55 pm

Aix, em sap greu que hagis de pagar correus.

Et faig un MP.
Avatar de l’usuari
alfonsoicecilia
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm

Re: Busco la granota d'ikea

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. jul. 30, 2012 8:34 pm

vinyet2012, ja m'ha arribat la granota!!!! Hem estat a casa els meus pares i quan he tornat l'hem trobada a la bústia, quina il·lusió!!!!!
Moltíssimes gràcies de nou! De veritat que t'estic molt molt agraïda.
Si ai necessites res que estigui a la meva mà, t'asseguro que pots comptar-hi! Una abraçada ben forta!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::