Banyeres per la dutxa
Banyeres per la dutxa
Hola,
no tenim banyera, només dutxa, i volem comprar una banyera plegable per poder banyar el meu fill d'aquí uns mesos, quan ja pugui asseure's i li vagi petita la banyera de plàstic que té ara. Amb la meva filla ens en van deixar una com aquesta, Opla.

Ens va anar molt bé però ocupa molt d'espai perquè no es plega, i no tenim gaire espai. Alguna banyera que us hagi anat bé i que ocupi poc?
no tenim banyera, només dutxa, i volem comprar una banyera plegable per poder banyar el meu fill d'aquí uns mesos, quan ja pugui asseure's i li vagi petita la banyera de plàstic que té ara. Amb la meva filla ens en van deixar una com aquesta, Opla.

Ens va anar molt bé però ocupa molt d'espai perquè no es plega, i no tenim gaire espai. Alguna banyera que us hagi anat bé i que ocupi poc?
Re: Banyeres per la dutxa
nosaltres tenim aquesta http://www.jane.es/pt-es#/catalogo-jane ... o-de-ducha ens va prou bé!
també volíem mirar la bibabath (http://www.bibabath.com/es/index.html) però no la trobàvem per veure-la abans de comprar-la (pica una mica)...
també volíem mirar la bibabath (http://www.bibabath.com/es/index.html) però no la trobàvem per veure-la abans de comprar-la (pica una mica)...
2010 & 2016
nosaltres tenim la flexibath, la faré servir justament ara que marxem uns dies a visitar la iaia paterna del Quique. Fins ara l'hem banyat a la tummy tub però a la maleta no entra
i per això hem comprat la flexi bath, ja t'explicaré què tal però a mi d'entrada m'encanta. je je je
i per això hem comprat la flexi bath, ja t'explicaré què tal però a mi d'entrada m'encanta. je je jeRe: Banyeres per la dutxa
Jo també tinc la de Jané que diu l'Ariadna, mira't les mides que és força gran (o la meva dutxa petita) i hi queda molt encaixada, però ens va bé 

Nosaltres també tenim la Flexibath i n'estem molt contents. La tenim plegada i arrepenjada a la paret al lavabo i no abulta gens i no molesta. I oberta queda prou àmplia. Ells diuen que és per a nens fins a 4 anys, a mi em sembla excessiu, però fins als 3 anys jo et diria que sí.
hola a-fer guapa!!!!
nosaltres tenim la flexi bath i de conya!!!! no ocupa gens plegada, de moment la poso sobre el marbre i quan la bruna sigui mes gran la posare a la banyera, i a l'estiu me l'emportare a casa ls sogres q tenen plat de dutxa.
no puc escriure k tinc la bruna en braços, i escriure amb una ma es moooolt lent!

nosaltres tenim la flexi bath i de conya!!!! no ocupa gens plegada, de moment la poso sobre el marbre i quan la bruna sigui mes gran la posare a la banyera, i a l'estiu me l'emportare a casa ls sogres q tenen plat de dutxa.
no puc escriure k tinc la bruna en braços, i escriure amb una ma es moooolt lent!

Nosaltres tenim la flexibath i contentíssima. Per reis la meva tieta ens va regalar la bibabath, però la guardem per quan la nena sigui més gran i no càpiga a la flexibath. A més per guardar la flexibath va molt més bé, la tanques, i com diu la Raqueleta l'arrapengem a la paret de la dutxa i no ocupa gens. En canvi la bibabath la vam fer servir un dia que va venir el meu nebot a banyar-se amb a nena i abans no es va assecar i la vam poder guardar... és més engorrosa i al ser roba també tarda més en assecar-se. També a l'hora d'ensabonar a la nena és més incòmode perquè les parets de la banyera fan que t'hi hagis d'arrepenjar i en canvi amb la flexibath jo m'assec a terra i la nena em queda a l'altura.
la flexibath va de conya!! no et gastes un dineral i dura bastant de temps, i poder plegar-la és fantàstic! es guarda a qualsevol racó del lavabo.
Gràcies per les respostes!
El problema de la flexibath és que la veig molt petita... i per ara ja tinc banyera, seria per més endavant... voleu dir que aniria bé encara? Jo lo dels 3 anys ho veig just...
Per mides, la bibabath o la de Jané són massa grans, la que m'hi cabria és aquesta:
http://media.parabebes.com/productos/3/4/8/l.banera-pop-up-para-ducha_1299656843.jpg
com ho veieu?
El problema de la flexibath és que la veig molt petita... i per ara ja tinc banyera, seria per més endavant... voleu dir que aniria bé encara? Jo lo dels 3 anys ho veig just...
Per mides, la bibabath o la de Jané són massa grans, la que m'hi cabria és aquesta:
http://media.parabebes.com/productos/3/4/8/l.banera-pop-up-para-ducha_1299656843.jpg
com ho veieu?
Quan fa el teu plat de dutxa? T'ho demano perquè la bibabath s'adapta, però no sé quin és el mínim de mida. El nostre plat fa 80x80 i ens hi cap.
Lo que dius de la flexibath crec que si que és just. Tinc un nebot de 21 mesos i un dia s'hi va posar i queda encaixonat pobret. Per això tenim la bibabath guardada, per quan la nena no ens càpiga a la flexibath.
Lo que dius de la flexibath crec que si que és just. Tinc un nebot de 21 mesos i un dia s'hi va posar i queda encaixonat pobret. Per això tenim la bibabath guardada, per quan la nena no ens càpiga a la flexibath.
Nosaltres fins ara teniem la flexibath i molt be, pero amb 2 anys es queda petita, no es poden ni moure. Els reis ens van portar la bibabath i va la mar de be!! La julia disfruta molt, es pot moure, es posa panxa terra... Ni punt de comparació amb l'altre que quedava asaegudeta i no es podia moure!! Fins i tot ara començo a banyar la Ivet que te 5 mesos i les dues juntea s'ho passen pipa!!!
A mes no ocupa lloc plegada i la roba es pot rentar a la rentadora!!!
La recomano 100%!!!
A mes no ocupa lloc plegada i la roba es pot rentar a la rentadora!!!
La recomano 100%!!!
Oohhh no sabia dem l'existència d'aquestes banyeres!
La bibabath on la vau comprar? I quin model?
Veig que la més econòmica és la light.
Quines teniu vosaltres?
La bibabath on la vau comprar? I quin model?
Veig que la més econòmica és la light.
Quines teniu vosaltres?
ostres! jo tampoco tenia ni idea d'aquestes banyeres! m'interesa molt aquest tema perque jo tambè tinc nomes plat de dutxa.
Nosaltres tampoc tenim banyera i el problema és que tenim un plat de dutxa molt petit (60x60).
La solució abans dels 6 mesos era banyera de potes i des de llavors fem servir una piscineta inflable d'aquestes rodones comprada als xinos. Pot semblar cutre però us asseguro que va de conya! Les banyeres que dieu no ens anàven bé per mida.
La solució abans dels 6 mesos era banyera de potes i des de llavors fem servir una piscineta inflable d'aquestes rodones comprada als xinos. Pot semblar cutre però us asseguro que va de conya! Les banyeres que dieu no ens anàven bé per mida.
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!
*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!
*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
Nosaltres fem servir la flexibath i encantats, la nena té dos anys i hi cap prou bé.
Però ara hem tingut un altre fill i em plantejava agafar-ne una més gran per si els volem banyar als dos junts.
La bibibath no ens hi cap perquè el nostre plat de dutxa no arriba a 60cm d'ample.
Què tal la Jané? Hi caben dos nens? Sabeu quan costa? El problema que li veig és que no es plega.
Però ara hem tingut un altre fill i em plantejava agafar-ne una més gran per si els volem banyar als dos junts.
La bibibath no ens hi cap perquè el nostre plat de dutxa no arriba a 60cm d'ample.
Què tal la Jané? Hi caben dos nens? Sabeu quan costa? El problema que li veig és que no es plega.
hola noies,
i aquestes banyeres que dieu: la flexibath i la bibabath a on es compren? perque he mirat al corte ingles i a prenatl i no les he vist?
i aquestes banyeres que dieu: la flexibath i la bibabath a on es compren? perque he mirat al corte ingles i a prenatl i no les he vist?
La flexibath está a la majoria de botigues de puericultura. L'he vist a Drim, alibey..jo la vaig comprar al mercadillo del socpetit i n'estic encantada! La nena te 15 mesos i la Banyo sempre allà i mira q tinc banyera!
- tristantao
- :: gosset

- Entrades: 438
- Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am
Per si us interessa, nosaltres trnim una flexibath a la venda al mercadillo
Aquí:
viewtopic.php?f=58&t=38426
Aquí:viewtopic.php?f=58&t=38426
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |