hamaques

Més qüestions.
Heura
:: cèrvol
Entrades: 579
Membre des de: dt. juny 03, 2008 3:47 pm

hamaques

EntradaAutor: Heura » dl. oct. 18, 2010 3:36 pm

Vull comprar una hamaqueta perquè el Martí no vol estar-se al bressol ni cinc minuts i no sé quina agafar. En principi m'agrada la Babybjorn, sobretot perquè es plega molt i serà menys trasto per guardar, però em dona la sensació nque no ha de ser gaire còmoda per ells, i també m'agrada la Up&Down perquè crec que més endavant anirà bé posar-la més alta per donar-li el menjar. També estic oberta a altres propostes, quina teniu i quina m'aconselleu?
Gràcies
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El Blog --> http://cronicadunarecerca.blogspot.com/
MIRJAN
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Re: hamaques

EntradaAutor: MIRJAN » dl. oct. 18, 2010 4:05 pm

Hola,
Jo sens dubte et recomano la Babybjorn. Me la van regalar i n'estic super contenta. He pogut posar la nena des de la segona setmana ja que s'adapta totalment al seu cos. Pensa que ara que te 4 mesos es balanceja ella sola movent les cametes. La trobo comodissima i crec que és la millor descoberta que he fet.
Imatge

Imatge
Lisa_Cat
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

EntradaAutor: Lisa_Cat » dl. oct. 18, 2010 4:31 pm

Hola!
jo també voto per la Baby Bjorn! l'altra no sé quina és, però jo tinc la Baby Bjorn i n'estic súper contenta.
la faig servir gairebé des de que el Marc va néixer, s'adapta súper bé, i a més a més, com tu dius es plega molt i axí me l'emporto a tot arreu!
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
Helia
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dl. oct. 18, 2010 7:00 pm

Doncs jo tinc la Jané Fold, i n'estic molt contenta! Les estones que s'hi està, juga amb els ninotets... si no hi hagués ninotets segur que no s'hi voldria estar, però així s'entreté ella sola!
Té diverses posicions, la roba es treu fàcilment per rentar... no sé, a nosaltres ens va bé! :ok:
ImatgeImatge
Imatge
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » dl. oct. 18, 2010 7:59 pm

A mi em van deixar la babybjorn i també m'agrada molt. Al nen li agrada molt també (a no ser que estigui una mica rebotat o vulgui braços...), i últimament li va molt bé per fer caca! jaja l'assento allà i al cap d'una estonaa... regalet! I si algun d'aquests "regalets" surt del bolquer (que ha passat més d'un cop!) desenfundes ràpidament i a la rentadora sense problemes.
L'únic que no m'agrada és que, tot i que té tres inclinacions diferents, no es pot posar estirada del tot i quan era molt petitó em feia patir que no li anés malament per l'esquena. Potser si tingués alguna cosa per penjar-hi joguines també aniria millor, pq evidentment, si li dónes alguna... acaba anant a parar a terra.
Espiadimonis
Entrades: 502
Membre des de: dt. feb. 12, 2008 10:10 pm

EntradaAutor: Espiadimonis » dl. oct. 18, 2010 8:36 pm

Hola!
Tinc quatre fills, he tingut moltes hamaques i no tinc comissió de cap marca de puericultura. Dit això, et recomano sens dubte l'hamaca BabyBjörn, és la millor de totes les que he tingut, i als nens els encanta des de ben petits i fins a prop dels dos anys. Així com no et recomanaria mai una motxilla portanadons d'aquesta marca, t'asseguro que el balancinet és comodíssim (i no ocupa gens d'espai, i no pesa res...). Una gran compra, de veritat.
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dl. oct. 18, 2010 8:46 pm

Doncs jo tinc la Up&Down i estic encantada!!!!!

Va molt be, el nen esta molt comode fins i tot si es queda adormit una estoneta. Com que esta al nostre nivell el posem a taula amb nosaltres quan dinem i li agrada molt, tambè al costat del sofa i li anem dient coses sense haver-nos d'ajupir.

Jo crec que va molt be per evitar mals d'esquena :-) i el nen esta al teu nivell amb el que la comunicació es mes facil.
nuralb
:: lleona
:: lleona
Entrades: 990
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 12:59 pm
Ubicació: Sitges/Sant Pere de Ribes

EntradaAutor: nuralb » dt. oct. 19, 2010 8:47 am

jo et recomano tb la Babyjörn!! està super be,...jo me l'emportava fins i tot a la platja, quan
la nena tenia 5 mesos,...com q no pesa gairebé res,....i així no havia d'entrar el carret a la
platja,....
La meva nena encara la fa servir per veure els dibuixos,...i al gener farà els 3 anys,....
com q aguanta fins als 15kg més o menys,....
Imatge
Imatge
Ginger
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

EntradaAutor: Ginger » dt. oct. 19, 2010 9:26 am

A mi la Babybjörn tb m'està anant genial. I el fet de ser tan lleugera i manejable és excel·lent... quan he d'anar al bany, l'Arlet ve amb mi i s'està a l'hamaca, vull dir q la vaig movent per casa. I, jo no ho he fet mai, però, si un dia vas a casa d'algú tb te la pots portar, ja q queda molt ben plegada. Ah sí, jo me la vaig endur a les vacances.

Algú deia q li faltaven ninotets. Si no m'equivoco s'hi pot posar un arc de joguines q es compra a part. :ok:
Imatge

Imatge
bixu
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. març 03, 2009 6:28 pm

EntradaAutor: bixu » dt. oct. 19, 2010 12:11 pm

Jo també et recomano la Babyjörn, l'amoritzaras perque la pots fer servir fins que son força grans. A més es distreuen molt perque es gronxen ells mateixos i a més a més em sembla que per uns 15-20 euros pots comprar l'arc aquests que porta joguines .
Heura
Entrades: 579
Membre des de: dt. juny 03, 2008 3:47 pm

EntradaAutor: Heura » dt. oct. 19, 2010 8:15 pm

Ja veig que la Babyjörn sí que va bé, gràcies noies. A veure si puc posar-hi el nen a la botiga per veure com s'hi adapta i m'acabo de decidir.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El Blog --> http://cronicadunarecerca.blogspot.com/
damir
:: gosset
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 8:55 pm

EntradaAutor: damir » dc. oct. 05, 2011 9:19 am

les que teniu l'hamaca Babyjörn, hi heu posat alguna funda?

tot i que es desmunta molt facilment, la meva nena ara fa moltes glopades i es un rollo haver de tirar a rentar l'hamaca gairebé cada dia, volia posar-li algun tipus de funda i no sé com fer-ho.
migibotxan
Entrades: 581
Membre des de: dl. abr. 22, 2013 12:53 pm

EntradaAutor: migibotxan » dl. oct. 28, 2013 9:25 pm

Pujo el post...
Estic mirant hamaques i volia saber quina em recomaneu, la meva filla té 11 dies però veig q la posició mig asseguda la calma i agrada.
TXELL 17/10/13
Ara comença l'aventura de ser pares primerencs
Arigalma
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

EntradaAutor: Arigalma » dl. oct. 28, 2013 9:33 pm

Hola!
Jo li vaig regalar a ma germana la BabyBjorn i estava encantada! Ara l'heredaré jo! :ok:
També li vem regalar a una amiga i tb encantada!
Imatge

Imatge
migibotxan
Entrades: 581
Membre des de: dl. abr. 22, 2013 12:53 pm

EntradaAutor: migibotxan » dt. oct. 29, 2013 2:44 pm

Gràcies per respondre!!!

He estat mirant i les q mes recomanen son quatre:
-babybjorn
-Jané evolution
-Jané Fold
-Fisher price crece conmigo

A part de la babyjorn, q tothom per aquí recomana, heu provat alguna altre, es q aquesta és realment cara, i m'agradaria alguna cosa més barateta.
TXELL 17/10/13
Ara comença l'aventura de ser pares primerencs
Entrades: 259
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 8:16 pm

EntradaAutor: avatar » dt. oct. 29, 2013 4:01 pm

Hola
A mi m'agradava molt la babyjorn però la desaconsellen per nadons recient nascuts ja que no te cap tipus de suport a l'esquena.Es desaconsellen totes les wue son un tros de roba sense fusta darrera, no se si m'explico.
Al fina vem optar per la bed&go de casaulplay, es mes lletja, però té suport esquena.
Salutaxions
Hadda
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 30, 2012 10:23 am

EntradaAutor: Hadda » dt. oct. 29, 2013 4:15 pm

Nosaltres vam comprar la Up&Down de Beaba.... 100% recomanable!!!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::