RELACIÓ AMB LA PARELLA DESPRES D'UN FILL

Més qüestions.
brisca
:: gosset
:: gosset
Entrades: 475
Membre des de: dg. juny 10, 2007 3:44 pm

EntradaAutor: brisca » dj. feb. 14, 2008 5:46 pm

:cangui:
brisca l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 22, 2008 1:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
nuuria
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 4:17 pm

EntradaAutor: nuuria » dj. feb. 14, 2008 6:22 pm

Desde que va neixer en MArc la meva vida no és la mateixa, el meu home si que segueix els seus horaris i no li toquis la feina!! Jo he hagut de deixar d'anar a treballar els dies que el nen estava malaltó, aixecar-me de nits, passar el dia com podia i ni parlar-li de que fos ell qui es preocupés del nen... la feina es la feina! (i a més treballa en una empresa familiar, del seu pare...)
A part de que quan arriba al vespre sobre les 20.30 ja troba al nen banyat, sopat i apunt d'anar a dormir... Que fort! Ara que estic embarassada sembla que comença a col.laborar una miqueta, es ell qui s'aixeca més per les nits (tot i que en MArc esta molt emmarat i quan veu el seu pare diu "noo, noo, mamaaaaaaaaa!!" al principi hi anava però ara penso, que carai! que ell també es el seu pare!) La veritat és que si que ha canviat la relació. El que trobo pitjor és que li he de dir les coses perquè sembla que ell no les veu... "a veure si t'aixeques tu alguna nit..." o bé el dilema ultim, jo tinc classes de preparació al part cada dimecres de 6 a 8, de 6 a 7 se'l queda la meva mare però de 7 a 8 se l'ha de quedar ell... em va costar moltissim però al final jo no vaig renunciar a les meves classes! Que es mulli ell una miqueta que per una hora a la setmana no passa res! Quins homes...

ELS BITXOS DE CASA!!
Marc, ja tinc 4 anys!
Oriol, ja en tinc 2!!

Imatge
Niu
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » dj. feb. 14, 2008 6:29 pm

Sí que ha
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 31, 2008 11:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
mamarnau_tgn
Entrades: 2220
Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
Ubicació: baix camp

EntradaAutor: mamarnau_tgn » dj. feb. 14, 2008 6:51 pm

ai, ties.... és que són de por
són egoistes, només veuen lo seu, i crec que no és una cosa malintencionada, crec que és més aviat que són així genèticament... estan programats així. A vegades he d'arribar a aquesta conclusió per no fer-me més mala sang
jo tinc la senseció tb com la sol de que aqui la pel·lícula només ha canviat per la menda lerenda... ell segueix fent la seva vida (a veure, no sortim de nits cap dels dos, p ex.) però ell continua amb el seu gran hobby, la XBOX i jo tot el temps que tinc "lliure" (que no estic a la feina) el dedico a la casa i el nen
ara he començat a anar a classes de dansa del ventre un cop per setmana i mentre jo no hi soc, ell assumeix les tasques del nen (banyar-lo i donar-li el sopar) i ho fa i ho fa bé, però és un dia....
si que de tant en tant ajuda una mica, però és puntual, i és d'això que em queixo, de que no s'ho agafa com una responsabilitat seva sinó que de tant en tant dóna un cop de mà....
i que consti que me l'estimo un munt i que no el canviaria per res del món! però te coses que em treuen de pollaguera....
ImatgeImatge Imatge
Monfran
Entrades: 2427
Membre des de: dv. gen. 05, 2007 2:29 pm

EntradaAutor: Monfran » dj. feb. 14, 2008 7:37 pm

Ai nenes, que em sembla que aixo es convertirà en un altre post per criticar els homes!!!
sol
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

EntradaAutor: sol » dj. feb. 14, 2008 8:23 pm

AI JULIETA, CHICAS COMO ES POSIBLE QUE A TODAS NOS PASE LO MISMO CON SUS DIFERENTES MATICES QUIEN mecachis LES HA HECHO CREER QUE LOS NIÑOS SON NUESTROS Y NUESTRA RESPONSABILIDAD ABSOLUTA!!!!!!!!!

YO EN MI PROXIMA VIDA QUIERO SER PADRE SIN DUDARLO
MADRE NOOOOOOOOO PADRE!!!!!!!!!!!!!! JODER LOS QUIEREN CON LOCURA PERO SE COMEN LOS MINIMOS MARRONES, SU VIDA CAMBIA CASI IMPERCEPTIBLEMENTE,
YO A MI MARIDO SOLO LE ECHO EN CARA EL TEMA NIÑA, POR CQUE LA CASA EL NO HACE NADA PERO YO TAMPOCO, HACE MUCHO TIEMPO CUANDO EMPEZAMOS A VIVIR JUNTOS YO LE DIJE QUE SI EL NO QUERIA COOPERAR CON LA CASA ME PARECIA PERFECTO PERO QUE YO LO MISMO, YO NO HABIA NACIDO PARA QUITARLE LA merda A NADIE, TRABAJABA IGUAL QUE EL Y TENIA DOS MANOS IGUAL QUE EL ASI QUE A VER QUE HACIAMOS...CONCLUSION CHICA 2 DIAS POR SEMANA A MEDIAS Y JAMAS HA HABIDO UNA PELEA POR ESE TEMA!!!!!!!!!!
PERO LA NIÑA...............LA NIÑA HA VENIDO CON LA POLEMICA DEBAJO DEL BRAZO POBRECITA MIA!!!!!!!!!!!!!!!

AL PRINCIPIO QUE LLORABA TANTISIMO YO ESTABA DESEANDO QUE LLEGARA DE TRABAJAR PARA DEJARSELA NI QUE FUERA 1 HORA Y SALIR A LA CALLE A TOMAR UN CAFE Y OJEAR LA VANGUARDIA TODO ESO SIN QUE PAREZCA QUE ME PERSIGUE ALGUIEN(SI PASABAMOS MAS DE 10 MINUTOS PARADAS LA NIÑA A LLORAR), BUENO PUES ALGUNA TARDE LO HABIA HECHO Y A LOS 5 MINUTOS LLAMADITA QUE ESTA LLORANDO......................
JODERRRRR YA LO SE CON QUIEN TE CREES QUE ESTA TODO EL DIA GUAPITO??????????? EL LOS LUNES HACIA Y EVIDENTEMENTE HACE PADLE CON SUS AMIGOS, Y YO LE DIJE QUE A NI TAMBIEN ME GUSTARIA APUNTARME UNA TARDE AL GIMNASIO, RESPUESTA: PERFECTO CARIÑO......DE ESO HACE 1 MES TE PUEDES CREER QUE NO HA PREGUNTADO SI LO HE HECHO Y COMO EVIDENTE QUE NO, POR QUE NO?????????? AHORA EL CADA PUTO LUNES A PADLE.............
Y ASI SUMA Y SIGUE.......................
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. feb. 14, 2008 11:02 pm

apanona,
trobo molt intel·ligent la teva postura.

jo de vegades ja ho penso tot aixo pero sempre em torno a enfadar
Liula
:: zebra
Entrades: 1577
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 10:35 am

EntradaAutor: Liula » dv. feb. 15, 2008 8:24 am

apanona, jo de gran vull ser com tu!!!!

apanooooooooona, apanoooooooooona!!!

M'encanta la teva manera de pensar, com diu la Julieta jo molts cops també ho penso això però és més difícil portar-ho a la pràctica... de fet des que ha nascut el Jordi no l'he deixat mai encara més de 3 hores................................... diumenge passat ho vaig fer durant aquestes tres hores i vaig desconnectar molt, em fa falta i ja em toca!!!!!!!!!!
Hem alletat 19 mesos!
Helena
:: pantera
:: pantera
Entrades: 872
Membre des de: dj. feb. 08, 2007 4:40 pm

EntradaAutor: Helena » dv. feb. 15, 2008 8:43 am

Pues en el nostre cas, desde que hi ha l' Èric hi ha moolta més complicitat, busquem més estones per xerrar, riem més,...

Al principi va ser durillo,...no dormir, no saber què li passava, la teta enlaire,...uff!!!..però amb moooltes respiracions profundes i moolta paciència (per part dels dos!!!). Però ens ha costat 8 mesos, eh!!!!

Jo també he après a passar de tot, si a sota el llit hi ha pols, hi ha pols,...si hi ha roba per plegar, ja es plegarà,....però sabeu lo millor, em diu:
- et noto dispersa
- comooo???...què vols dir, que no estic concentrada per la feina de la casa, i que has de pringar tu també??
-pues eso, dispersa
-pos si,estic dispersa, i??
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. feb. 15, 2008 9:38 am

AQUESTA NIT PENSAVA AMB AIXO QUE VAS ESCRIURE AHIR APANONA, I DE FET JO AIXO JA HO FEIA QUAN NO HIA HAVIA LA JOANA. CLA RQUE AMB UNA NENA TAN PETITA NO POTS SEGUIR TAN AQUESTA FILOSOFIA PQ ESTEM MES "LLIGADES".
VULL DIR QUE AMBAIXO SI QUE NO HE TINGUT MAI CAP PROBLEMA, JA US VAIG DIR QUE VAIG A SOPAR SOVINT AMB UN AMIC, SEMPRE HE ANAT DE VIATGE AMB AMIGUES, I ELL MAI S'HA QUEIXAT, I SI S'ATREVIS A DIR ALGUNA COSA DONCS COM TU DIUS DOS PEDRES.
SUPOSO QUE EL TEMA TETA HI TE MOLT A VEURE
Monfran
Entrades: 2427
Membre des de: dv. gen. 05, 2007 2:29 pm

EntradaAutor: Monfran » dv. feb. 15, 2008 11:36 am

Julieta, jo també crec que part del "problema" és la teta. El meu home fa servir la teta com l'excusa perfecta per dir que jo he d'estar les 24 hores amb la nena i sempre em diu que quan comenci amb les papilles ja col·loborarà més: m'agradarà veure-ho si és veritat!!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. feb. 15, 2008 6:17 pm

APANONA,
EL BIBE NO EL VOL. PERO EL MEU PROBLEMA NO ES FOLLAR O NO, O SORTIR A SOPAR O NO. PQ LA JOANA PER MI NO ES CAP PROBLEMA, CREC QUE HO PORTO PROU BE, FINS ARA MAI M'HE POSAT NI UNA MICA HISTERICA, NI HE FOTUT UN CRIT NI RES.

EL QUE EM REVENTA ES VEURE EL MORRO QUE TENEN ELS TIUS
mamarnau_tgn

EntradaAutor: mamarnau_tgn » dv. feb. 15, 2008 9:24 pm

apanona, com ja t'han dit, trobo la teva postura super intel·ligent... d'estalvi d'energia i de mals rotllos!
és una cosa que he intentat fer moooooooooltes vegades, no esperar d'ell el que no pot donar, però quan veus que no és que no pugui sino que moltes vegades no vol.... fot bastant, la veritat

ara vaig a divagar sobre el tema:

tb hi influeix el dia que tens tu, el temps que fa... jo que se, una sèrie de coses que fan que un dia et plantis i diguis prooooooooooou (rotllo cuní)
vaig intentar tb lo del quadres de tasques, com si fossim companys de pis de la facu... i va dir que ell passava del quadre horari aquell
i pel que sembla ja em puc anar acostumant a que les seves ajudes siguin puntuals i no sistemàtiques... a que mai tindrà la casa al cap i que si les coses se li demanen (no manen) les farà... i llavors les ajudes puntuals seran més sovint
com que les bronques no funcionen, pq es rebota i es tanca en banda (li costa molt tb parlar de sentiments...) val més anar a les bones i amb molta ma esquerra, pero la veritat és que em fa ràbia haver d'anar amb tant de tacte, com si ell fos de sucre, sabeu el que vull dir?
qui te en compte com em sento jo? (un altre cop l'has clavat apanona amb lo d ele'mpatia, ells no en tenen)
estic molt ambivalent, pq veig q per obtenir resultats he de canviar de mètode i fer-me la indulgent amb ell quan ell no te aquests detalls amb mi, pero ho intentaré! pel bé del repartiment més igualitari de les tasques de casa i de la cura del nen!
i pq vull tenir una nena l'any que ve!!
jajajajaja

vaia rotllasso us he fotut... sorry!
ImatgeImatge Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. feb. 15, 2008 10:18 pm

apanona,
ho has clavat, ell es aixi, i a sobre mig artista. una vida molt dura la meva
:-D :-D :-D :-D
mamarnau_tgn

EntradaAutor: mamarnau_tgn » dv. feb. 15, 2008 11:19 pm

te vista aquesta apanona.....
jejejejeje
les clava totes!
ImatgeImatge Imatge
Niu
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » ds. feb. 16, 2008 10:50 am

Ostres
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 09, 2008 9:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
sol
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

EntradaAutor: sol » ds. feb. 16, 2008 9:37 pm

Crec que les dones tenim una capacitat infinitament més gran de posar-nos al lloc dels altres, una gran capacitat empàtica...i això fa que pensem en el benestar de tothom de la casa...ells

TOTALMENTE DE ACUERDO CONTIGO :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
ELLOS NO LO HACEN "PARA JODER." A NADIE ES QUE NO PUEDEN EVITAR SER ASI, EGOISTAS VA IMPLICITO CON SU SEXO CREO YO.

INCLUSO PARA ROMPER UNA LANZA EN SU FAVOR YO CREO QUE SI PUDIERAN EVITARLO, ES DECIR SI LLEGARAN A DARSE CUENTA DE LO QUE NOS GUSTA O LO QUE NO, DE LO QUE NOS HACE FELICES ETC..... INTENTARIAN HACERLO AUNQUE SOLO FUERA POR EL BUEN ROLLITO EN CASA!!!!!!!!!
JAMAS UN HOMBRE PODRA PONERSE EN LA PIEL DE UNA MUJER NO SABEN!!! Y EN CAMBIO AL CONTRARIO ES MUY POSIBLE QUE SI!!!!!!!
Piruet
:: lleona
:: lleona
Entrades: 935
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)

EntradaAutor: Piruet » ds. feb. 16, 2008 10:18 pm

apanona ha escrit: a vegades les dones sóm una mica massa recargolades, fem interpretacions del que ells pensen massa complicades, i ells són sobretot SIMPLES! Així que noies, no cal remenar pq fa o no fa tal i tal altra cosa, NO HO SAP NI ELL!

AQUESTA ÉS LA CLAU APANONA !!!!!!!!
Imatge

Imatge

Imatge
mamarnau_tgn

EntradaAutor: mamarnau_tgn » ds. feb. 16, 2008 10:23 pm

son més simples del que nosaltres pensem!
ells no fan les coses amb mala intenció, crec... simplement són així...
ImatgeImatge Imatge
Immami
Entrades: 1886
Membre des de: dc. gen. 30, 2008 4:20 pm
Contacta:

EntradaAutor: Immami » ds. feb. 16, 2008 10:30 pm

Hosti apanona, ens pots fer un quadre resum de les tipologies de tios? És que són ben difícils de classificar. I tanta sabiduria s'ha de compartir!!!!

Jo no em queixo gaire que pel que he llegit per aquí està ple de tios barres que donen més feina que els bebès que tenim. La veritat és que anem molt enfeinats, ell plega molt tard i jo treballo les tadres a casa (amb permís de l'Aina, és clar!) i sempre et dóna temps de fer alguna coseta.

Al cap de setmana és quan fem la neteja a fondu i repartim (més o menys) les tasques, tot i que la nena és competència meva totalment (ell la distreu a ratos per a que pugui recuperar les hores que l'Aina no m'ha deixat treballar entre setmana). De veritat que no em queixo, però.... donaria el que fos per algun detall bonic i romàntic com abans (un esmorzar al llit?, oooooohhhhh). I potser acabaria amb kiki que amb el pas que anem se m'hi posaran teranyines. Ell ja voldria ja, però a la nit jo m'adormo i l'Aina sempre té el radar posat i quan ens hi anem a posar acabem al llit, sí, però TOTS TRES!!! jugant a fer patarrufes.

EL tema sessuà és el que pitjor portem, de vegades penso a deixar-la amb ma mare o la sogra alguna nit, però em fa pena separar-me de l'Aina. I l'Impapi n'està fins al capdamunt, però tanta son acumulada i que jo necessito un escalfament de motors a consciència. És que no m'havia passat mai, sempre he estat bastat ditxaratxera al llit, però ara no sé si és que dono elpit o que tinc son o què.... VULL TORNAR A TENIR LA VIDA SESSUÀ D'ABANS!!!!!

gLUBS, QUIN ROTLLO, POTSER MÉS VAL QUE DEIXI DE XERRAR I EM POSI A FOL..R
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::