Nadons que es desperten i ploren

Més qüestions.
pesol
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: Nadons que es desperten i ploren

EntradaAutor: pesol » dv. abr. 12, 2013 2:47 pm

Aqui una altra amb un nen ben ploranerament normal. I això que considero q no plora gaire...

A més nosaltres no hem volgut donar-li xumet. Doncs caaaada vegada que plora davant de ma mare o àvia m'he de sentir dir: "si portés xumet no ploraria!!". Arghh! Em fa una ràbia! Com si els nens que portten xumet no ploréssin mai!
carbasseta
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dv. abr. 12, 2013 3:13 pm

segons la meva mare l'aina era una ploranera... ah! i tambe em recordaven lo del xumet.... paciència!
la meva ara no acostuma a despertar-se plorant, tot i q a la nit a vegades si. normalment em crida mig gemegant. ara, recordo amb uns 4 mesos encara corria pel passadís (i no es gaire llarg) cada nit quan es despertava mentre nosaltres sopavem.
mes endavant (nno recordo l'edat) va començar a despertar-se contenta quan realment ha acabat el son, si vol seguir dormint i pel q sigui no pot, s'enfada. vamos, com sa mare! jo no ploro perque no puc, pero si em desperto quan vull seguir dormint o em toca llevar-me, no tinc el millor despertar del mon! nomes quan em desperta al mati la meva nina!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dv. abr. 12, 2013 5:13 pm

Aqui una altre amb un nen que plorava al despertar-se. No li vaig donar mai importància. Sempre he considerat que ho feia pq es despertava per algun motiu : o que estava incòmode, o tenia gana o sed, o tenia més son,...

També, ho ha fet tan estant al bressol com al nostre llit

I igual que vosaltres, de ben petit, em semblava que tothom tenia als seus peques controlats menys jo.
Vaja, tothom sabia a quina hora dormia les migdiades, cada quan tenien gana, cada quan cagaven i pixaven i fins i tot quins ninos els agradaven més que altres... I mentrestant, jo no hagies pogut contestar amb precisió cap de les preguntes (dormir, depenia del dia, gana, a tothora, no feia caca cada dia ni cada dos, i els pipis... no conto els bolquers que canvio al dia! Lo dels ninos era més senzill :-)
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Mara17
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dl. abr. 15, 2013 9:19 am

kabbisa ha escrit:I igual que vosaltres, de ben petit, em semblava que tothom tenia als seus peques controlats menys jo.
Vaja, tothom sabia a quina hora dormia les migdiades, cada quan tenien gana, cada quan cagaven i pixaven i fins i tot quins ninos els agradaven més que altres... I mentrestant, jo no hagies pogut contestar amb precisió cap de les preguntes (dormir, depenia del dia, gana, a tothora, no feia caca cada dia ni cada dos, i els pipis... no conto els bolquers que canvio al dia! Lo dels ninos era més senzill :-)

Hahaha! Ídem!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
moixerno
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 12:08 pm

EntradaAutor: moixerno » dc. abr. 24, 2013 3:02 pm

Hola noies,

Estava buscant algun post de "nens ploraners" pk tinc una nena de 2mesos que crec que n'es molt!!
A la nit es desperta 1 o 2 cops plorant pero penso que es normal pk es per gana, pero durant el dia no para de plorar!! lhe de tenir en braços casi tot el dia i pel carrer molts cops tb plora...a vegades penso que faig algo malament...i el que dieu,que sembla que els altres nens no ploren mai!
Imatge
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dc. abr. 24, 2013 3:14 pm

Moixerno! Els meus han fet un bon canvi en només dos mesos! Ara continuen plorant quan es desperten (he vist que no sempre, però molts cops crec que és que els desperta algo quan encara voldrien dormir), però durant el dia no. I de vegades ploren, fas una xorrada i ja riuen. Abans era plorera gairebé segura quan estaven desperts i ara ja no. Hi veuen, s'entrenen més... Ja veuràs algun canvi, segur; i tranquil·la, que els nens ploren perquè és la seva única manera de comunicar-se! No fas res malament, només que la teva nena s'expressa! ;-)
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
AdrianaGC
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 5:23 pm

EntradaAutor: AdrianaGC » dc. abr. 24, 2013 3:24 pm

Noies, jo tinc comprovat que quan el meu fill es desperta plorant és que encara té més son. Llavors me'l poso el pit fins que es torna a dormir. I si jo no hi sóc, el seu pare se'l posa a sobre i li fa carícies, i es torna a dormir. En canvi, si es desperta content i rialler és que ja ha dormit prou.

Moixerno, jo de tu em miraria un portanadons. Per nosaltres ha sigut bàsic, tant a casa com al carrer. A hores d'ara, que té 22 mesos, no surto de casa sense!!
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dc. abr. 24, 2013 4:00 pm

Exacte, Adriana, tenen més son. Com a mínim també m'ho sembla amb els meus, que encara dormirien més però que alguna cosa els ha despertat (de vegades no hi ha soroll ni res, potser un malson, vés a saber). :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
maura
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 320
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:41 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: maura » dt. maig 21, 2013 2:43 pm

Moixerno, jo també tinc una ploranera a casa. És desesperant! Sí que haig de dir que a la nitves porta bastant millor (bibi cada 3 hores i s'adorm ràpid sobre meu) però de dies és desesperant. Té molt malestar i no dorm gaire i clar va morta de son tot el dia.
La meva solució ha estat, com ha dot l'Ariadna el portanado. El tinc sempre sota el cotxet i a la que plora, motxilla i tots tranquils.
La Xènia té un mes i mig. Espero aquest canvi que tothom diu que fan!
Imatge Imatge
leta
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: leta » dt. maig 21, 2013 3:04 pm

Mara, tu ja saps que a casa tinc una marmotaaaa!!! :love: sé que fa ràbia, però els caps de setmana dorm fins les 11... :content: la meva no es desperta plorant, directament l'haig de despertar jo i llavors plora perquè vol dormir més :-o00m
Ara bé, quan era petita es despertava bramant! I em perseguia per casa a la que sortia del seu camp de visió, cosa que segueix fent ara :-o00m
Aixi que els nens ploren i són pesadets com la meva filla, que posa constantment el video del Pocoyo del gagnam style a l'iPad... :p-) :-o00m >.-<:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dt. maig 21, 2013 3:46 pm

Leta, jo de moment no em queixo perquè se'm desperten a les nou de mitjana i algun dia a les deu i tot... :-:) :-:) De moment no em persegueixen... amb la mirada i prou, i el nen no suporta perdre'm de vista. És una cosa bàrbara! Ni de vista ni de tacte, de vegades! :content: :content: :content:

He comprovat que es desperten plorant si volen dormir més. O en algun cas que deuen tenir algun malson (es desperten de cop i bramant a tot drap, i normalment és de dia).

I sí, els portanadons són el comodí ideal! Jo sempre me n'enduc un de passeig!!! Impensable sortir sense!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

EntradaAutor: Essuca » dc. maig 22, 2013 9:10 am

Moixerno NO FAS RES MALAMENT, el meu té tres mesos i mig, i té dies que no para de plorar, es desperta plorant, menja el bibe rondinant, juga plorant i s'adorm rondinant, en canvi hi ha dies que sembla el nen més tranquil del món. això si sempre en braços i com et diuen les companyes, la tela elàstica o motxileta és una solució.
A vegades plora tan fort i seguit que jo penso que els veïns deuen pensar que passem del nostre fill i jo em passo el dia consolant-lo, en fi, suposo que són nens i etapes. Com agraeixo els dies que està somrient!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::