Psicòleg infantil i per pares a Girona o Maresme

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
jaruma
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Psicòleg infantil i per pares a Girona o Maresme

EntradaAutor: jaruma » dc. set. 05, 2018 11:59 am

Hola,

Tinc un embolc important al cap i a casa, i l'únic que se m'acut que potser podria ajudar és un psicòleg. El meu fill de 4 anys sospitem que té altes capacitats, no sé, però en tot cas té reaccions que no sabem portar bé. Quan una cosa no li surt li fa tanta ràbia que es pica al cap, crida, fa patades, etc.

I per altra banda tenim al pare, que jo crec que no sap portar-lo gens bé. No entèn el que és un nen petit, el fa rabiar perquè sí (quan és un nen que precisament té problemes amb aquesta emoció), i quan li agafa un atac de ràbia el renya o fins i tot reacciona físicament (no fins el punt de picar-li una bufetada, però li estira els braços o les cames), i jo tendeixo a protegir el nen, clar, i ell em diu que el nen i jo fem pinya, que no li dono suport.

En fi, parlant amb ell alguna cosa ha canviat, però jo crec que necessita entendre el que és un nen. I potser un psicòleg podria ajudar el meu fill a regular la ràbia, i alhora ajudar el meu marit a entendre per què certes actituds són molt dolentes pel nen.

I ara he de ser sincera, m'encantaria que em donés eines per ajudar el meu fill, però si fos un psicòleg conductista que em digués de fer coses que van en contra del que és el meu instint em sentiria fatal, perquè el meu home tindria recolzament per criticar el que jo faig. No sé si m'explico. No vull dir que jo ho faci tot bé, però m'agradaria un psicòleg (psicòloga potser fins i tot millor) que tingués una visió propera a la criança natural, a respectar els infants i el seu ritme i les seves emocions per damunt de tot. Si ens diu que hem de deixar plorar el nen i no agafar-lo fins que es calmi, per exemple, encara hi haurà més conflicte a casa.

Total, que m'agradaria una psicòloga que ens pugui ajudar als 3, que treballi per la zona de Girona o alt Maresme, i que tingui un apropament respectuós a l'infant.

Demano molt? :-D

Perdoneu el rotllo, però començo a estar desesperada... :ufs:
arlet78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dt. gen. 08, 2013 8:37 am

Re: Psicòleg infantil i per pares a Girona o Maresme

EntradaAutor: arlet78 » dc. set. 05, 2018 7:14 pm

Ja sé que no és el que demanes, ojala algu et pugui dir un psicóleg respectuós amb la criança que apliques..jo una vegada vaig estar buscant i només vaig trober la Rosa Jové, crec q té consulta a lleida i barcelona. Tindràs que desplaçarte però amb ella segur q et sents comode!!!
Nosaltres al final no ens va caldre, però llegir els seus llibre, sobretot el de rabietes, a mi em va ajudar molt, i al meu home més.
Tb et recomano q segeueixis per les xarxes l,Alberto Soler, te un canal de youtube amb molts bons consells..
jaruma

EntradaAutor: jaruma » dj. set. 06, 2018 9:47 pm

Gràcies Arlet78! No havia pensat en l'opció dels vídeos, el meu home n'és molt aficionat, així que potser introduirem la rutina de veure un vídeo de l'Alberto Soler cada dia :-)
De moment no ens podem permetre visitar la Rosa Jové, però m'apunto la info per si més endavant ens cal i podem.
Jomateixa82
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. set. 07, 2018 2:33 pm

Hola Jaruma!

Jo et vaig enviar un privat! No sé si l'has vist o no, a mi alguna vegada que tenia un missatge se m'ha escapat durant uns dies perquè sovint no em fixo en la pestanyeta....
jaruma

EntradaAutor: jaruma » dv. set. 07, 2018 10:36 pm

Ostres, no tinc cap privat! No sé què deu haver passat ?-) Me'l pots tornar a enviar?
Jomateixa82
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. set. 07, 2018 11:54 pm

[youtube][/youtube]Ostres!!!

Doncs mira que era llarg eh!! Jajaja jo tampoc veig que s'enviés ara... I ni tan sols se'm va guardar com a esborrany. A veure si a la segona va la vençuda.

El missatge està a la safata de sortida, espero que aquesta vegada t'arribi!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::