Busco caseta/pis en poble del pirineo per Juliol
Busco caseta/pis en poble del pirineo per Juliol
Bon dia boniques!
Doncs jo estic a punt de parir, hauria de ser a principi d'Abril! El nostre pis a Barcelona es maco pero a l'estiu patim molt la calor i no vull ni imaginar-me aqui amb la petita! Estic buscant un pis o una casa en algun poble fresquet, no cal que sigui en ple pirineu, pero sí m'agradaria un poble maco i rodejat de naturaleza. És per la meva familla, yo-marit un nen de dos any i la recent nascuda
Seria per al-menys unes 3 setmanes del juliol o inclos tot el mes...encara no estic segura!
Preu cal que no sigui turístic plis!
Encara que no tingueu directament un pis per rentar us agrairia infinit suggerencies tant de pobles amb aquestes caracteristiques i de com anar buscant (air bnb?)...perque vaig una mica perduda!!
A veure si m'ajudeu!
Gràciesi que tingueu bon dia!
Doncs jo estic a punt de parir, hauria de ser a principi d'Abril! El nostre pis a Barcelona es maco pero a l'estiu patim molt la calor i no vull ni imaginar-me aqui amb la petita! Estic buscant un pis o una casa en algun poble fresquet, no cal que sigui en ple pirineu, pero sí m'agradaria un poble maco i rodejat de naturaleza. És per la meva familla, yo-marit un nen de dos any i la recent nascuda
Seria per al-menys unes 3 setmanes del juliol o inclos tot el mes...encara no estic segura! Preu cal que no sigui turístic plis!
Encara que no tingueu directament un pis per rentar us agrairia infinit suggerencies tant de pobles amb aquestes caracteristiques i de com anar buscant (air bnb?)...perque vaig una mica perduda!!
A veure si m'ajudeu!
Gràciesi que tingueu bon dia!
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Re: Busco caseta/pis en poble del pirineo per Juliol
Enhorabona per la petita!
Mira això justament vam fer just fa 3 anys i aquest serà el 3r estiu que anem a Gósol de vacances. Jo te'l recomano 100%.
Es un poble petit rodejat de natura i excursions per fer si voleu, durant el dia fa solet però al vespre s'hi està de conya, nosaltres a l'agost dormim amb nòrdic, però pq anem de camping eh.
Ja ens diras per on es decidiu.
Una abraçada
Mira això justament vam fer just fa 3 anys i aquest serà el 3r estiu que anem a Gósol de vacances. Jo te'l recomano 100%.
Es un poble petit rodejat de natura i excursions per fer si voleu, durant el dia fa solet però al vespre s'hi està de conya, nosaltres a l'agost dormim amb nòrdic, però pq anem de camping eh.
Ja ens diras per on es decidiu.
Una abraçada
El meus pares tenen una caseta a Gósol i també el recomano, ara ni idea de llocs per llogar ni preus, crec que es bastant car però potser més a l'agost... ni idea...
Hi ha un camping amb bungalows, ho vaig mirar l'estiu passat, potser tinc els papers i tot per aquí, i es podia pagar
Hi ha un camping amb bungalows, ho vaig mirar l'estiu passat, potser tinc els papers i tot per aquí, i es podia pagar
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Ada és el cadí vacances? Es on anem nosaltres, mira't la web
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |