Terrassa amb espai per llençar coses avall
Terrassa amb espai per llençar coses avall
Doncs això, tenim una terrassa que entre el terra i la "paret"/barana hi té un espai de quasi un pam. De moment no deixem al nostre fill de quasi dos anys treure-hi joguines perquè les tiraria, però volem que hi pugui jugar tranquil.
Teniu alguna idea per tapar aquest pam? Hem pensat en malles d'aquestes de terrassa, però no se'ns acut com ho enganxaríem a terra perquè no ho aixequés per llençar coses.
Alguna idea? Gràcies!
Teniu alguna idea per tapar aquest pam? Hem pensat en malles d'aquestes de terrassa, però no se'ns acut com ho enganxaríem a terra perquè no ho aixequés per llençar coses.
Alguna idea? Gràcies!
Re: Terrassa amb espai per llençar coses avall
El meu marit ho ha tapat amb una fusta! Dema amb la llum del dia et passo fotos per privat!
Hola,
venen com uns rotllos de diferents alçad3s que són com fustes o canyes de color marró o verd. No sé com explicar-ho.
tipus això o més gruixuts o amb fustes més amples.
http://m.catalogo.aki.es/cercado-bambu- ... al/idp4381
venen com uns rotllos de diferents alçad3s que són com fustes o canyes de color marró o verd. No sé com explicar-ho.
tipus això o més gruixuts o amb fustes més amples.
http://m.catalogo.aki.es/cercado-bambu- ... al/idp4381
Els meus pares van fer unes plaques de uns 20 cm del mateix color de l'alumini que eren les baranes i ho van posar amb silicona. Ja fa molts anys que ho van posar i perfecte!
nosaltres hi vam posar unes "canyes" que no són ben bé canyes, més aviat pals, i no les poden aixecar.
Gràcies noies, mirarem això de les canyes. També vaig veure un lloc on havien posat una malla enganxada amb uns plàstics (no sé explicar-ho ara).
Les opcions més permanents, com posar una planxa metàl.lica, no ens convenen perquè estem de lloguer. Però tot són idees.
Moltes gràcies!
Les opcions més permanents, com posar una planxa metàl.lica, no ens convenen perquè estem de lloguer. Però tot són idees.
Moltes gràcies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |