Hola a totes!!
Hola a totes!!
Hola!! Ja fa dies que vaig descobrir aquest fòrum i la veritat és que trobo que és molt interessant i que sembleu totes molt simpàtiques. Estic embarassada de 16 setmanes
i com que el meu nen/nena neixerà al setembre ja estic mirant la habitació, el cotxet.... Voldría la vostra opinió en quant al cotxet. Estic entre el bugaboo i el casual play S6. Ja sé que n'hi han temes en els que es parla de cotxets però és que encara vaig una mica perduda... Moltes gracies a totes!!
i com que el meu nen/nena neixerà al setembre ja estic mirant la habitació, el cotxet.... Voldría la vostra opinió en quant al cotxet. Estic entre el bugaboo i el casual play S6. Ja sé que n'hi han temes en els que es parla de cotxets però és que encara vaig una mica perduda... Moltes gracies a totes!!- princeppetit
- :: puça

- Entrades: 38
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:15 am
Hola i benvinguda. Jo també fa molt poc que he descobert el forum i la veritat és que ja veuràs que enganxa molt.
Jo tinc un fill que es diu Jan i ara té 3 mesos. Jo tinc el bugaboo i n'estic molt contenta. Al moment de comprar-lo vaig estar dubtant molt, és força car i no sabia si valia la pena. Comparant amb segons quins cotxets que tenen alstres mares, veig que le bugaboo és molt manejable i còmodo.
1 inconvenient: el cuco ocupa molt i has de tenir un cotxe gran. Nosaltres vam comprar un tot terreny de segona mà i ens ocupa tot el maleter.
Fins ara n'estic molt contenta del resultat, si fos ara el tornaria comprar sense cap dubte.
Jo tinc un fill que es diu Jan i ara té 3 mesos. Jo tinc el bugaboo i n'estic molt contenta. Al moment de comprar-lo vaig estar dubtant molt, és força car i no sabia si valia la pena. Comparant amb segons quins cotxets que tenen alstres mares, veig que le bugaboo és molt manejable i còmodo.
1 inconvenient: el cuco ocupa molt i has de tenir un cotxe gran. Nosaltres vam comprar un tot terreny de segona mà i ens ocupa tot el maleter.
Fins ara n'estic molt contenta del resultat, si fos ara el tornaria comprar sense cap dubte.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 41 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |