Vasectomia o lligadura de trompes?
- Eduqueu les criatures
- :: puça

- Entrades: 12
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 12:21 pm
Vasectomia o lligadura de trompes?
Benvolguts!
De nou l'Eduqueu les criatures planteja un tema de debat que tractarem diumenge 19 d'octubre a Catalunya Ràdio. Coneixeu algú que s'hagi fet la vasectomia?? La vostra parella o vosaltres (homes) us l'heu feta?? O ha estat la dona qui s'ha fet la lligadura de trompes?? Per què heu pres la decisió de fer-ho?? Si ens voleu explicar el vostre cas, envieu un correu a "eduqueu@catradio.cat".
Moltes gràcies!
Els de l'Eduqueu!
De nou l'Eduqueu les criatures planteja un tema de debat que tractarem diumenge 19 d'octubre a Catalunya Ràdio. Coneixeu algú que s'hagi fet la vasectomia?? La vostra parella o vosaltres (homes) us l'heu feta?? O ha estat la dona qui s'ha fet la lligadura de trompes?? Per què heu pres la decisió de fer-ho?? Si ens voleu explicar el vostre cas, envieu un correu a "eduqueu@catradio.cat".
Moltes gràcies!
Els de l'Eduqueu!
Eduqueu les Criatures, un programa que parla de l'experiència de ser pares, cada diumenge de 9 a 10 del matí, i a Catalunya Ràdio! (ahh..i ho fem de molt bon humor!)
El meu cas no és directe... o sí!! Va ser la meva mare qui fa gairebé 30 anys es va fer una ligadura de trompes a l'extranger (ja imagineu perquè no es va fer aquí). Ella sempre m'ha dit que ho va fer ella perquè era ella la que ho havia de fer, que si per desgràcia alguna vegada li passava alguna cosa a ella o el pare i ella es separàven i ell trovaba una altra parella, era molt egoista per la seva part deixar-lo a ell sense poder tornar a tenir fills... La meva mare es va posar potser en el pitjor dels casos, però s'ha de ser realista i jo aplaudeixo la seva decisió.
Per cert, encara estan junts i em dona la impressió que cada dia millor.
Per cert, encara estan junts i em dona la impressió que cada dia millor.
- Eduqueu les criatures
- :: puça

- Entrades: 12
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 12:21 pm
Gràcies per les respostes!
Gràcies per les respostes! Ens agradaria molt que ens enviéssiu un correu a "eduqueu@catradio.cat" perquè, si ho voleu, ens expliqueu la vostra experiència al programa.
Els de l'Eduqueu!
Els de l'Eduqueu!
Eduqueu les Criatures, un programa que parla de l'experiència de ser pares, cada diumenge de 9 a 10 del matí, i a Catalunya Ràdio! (ahh..i ho fem de molt bon humor!)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |