Vacances i activitats per a nens molt petits
Vacances i activitats per a nens molt petits
Teniu suggerencies de vacances amb familia per a nens molt petits, d'entre 2 i 3 anys? He estat mirant i normalment els llocs on ofereixen vacances amb familia proposen activitats per a nens mes grans!
Re: Vacances i activitats per a nens molt petits
jo també tinc un nen de 3 anys rece t fets..m'interessa el tema!!
Jo tinc una cria de 18mesos i molts cops em trobo amb el mateix problemaaa!!!
Jo amb la meva..amb aquesta edat...platja trankila..sorra...i mes sorra.....i tot el dia amb els papes....esta encantada
Hola,
Ens els campings fan moltes activitats per a nens. A l'estiu, nosaltres anem de camping sempre que podem.
Al camping Stel de Roda de Bará tenen una piscina tipus part acuàtic i fan un munt d'activitats per a nens. A part que aquest camping esta just devant de la platja. Sempre anem amb tenda (molt econòmic), però també tenen bungalow i per el que he vist son una passada. Nosaltres portem anant aquest camping desde que la nostre filla gran tenia 1 any (ara ja en te 4). Aquest any serà el primer de la nostre filla petitat que tindrá una any.
Però el que realment m'agrada d'aquest camping es que esta dividida en 2 zones, una de silenci on no es pot fer soroll desde una determinada hora i estan prohibides les teles i les radios i una altre de soroll, per els mes "fiesteros".
Aquesta cadena de campings en te un altre a Puigcerdà. La piscina no es tan "chula" pero hi ha un munt d'activitats per fer a la muntanya i la tranquilitat que es respira no ho he vist en cap altre camping.
Espero haver ajudat.
Ens els campings fan moltes activitats per a nens. A l'estiu, nosaltres anem de camping sempre que podem.
Al camping Stel de Roda de Bará tenen una piscina tipus part acuàtic i fan un munt d'activitats per a nens. A part que aquest camping esta just devant de la platja. Sempre anem amb tenda (molt econòmic), però també tenen bungalow i per el que he vist son una passada. Nosaltres portem anant aquest camping desde que la nostre filla gran tenia 1 any (ara ja en te 4). Aquest any serà el primer de la nostre filla petitat que tindrá una any.
Però el que realment m'agrada d'aquest camping es que esta dividida en 2 zones, una de silenci on no es pot fer soroll desde una determinada hora i estan prohibides les teles i les radios i una altre de soroll, per els mes "fiesteros".
Aquesta cadena de campings en te un altre a Puigcerdà. La piscina no es tan "chula" pero hi ha un munt d'activitats per fer a la muntanya i la tranquilitat que es respira no ho he vist en cap altre camping.
Espero haver ajudat.
Jo abans estava molt capficada per fer activitats amb el meu fill. I al final la veritat és que (en el meu cas) amb qualsevol cosa s'apanya.
Exemple:
- Apartament al Pirineu d'Osca. Nen de 23 mesos. Setmana santa. Activitat que va tenir més èxit: jugar al sorral del poble i córrer amb tricicle pel prat. Naturalment aquest any hem tornat, i ni ens hem plantejat res més (ni excursió al riu, ni caminada per la muntanya, ni visita al poble del costat.....). Comodíssim.
- Apartament a la platja, amb piscina comunitària petita (és a dir, per nens). Nen de 26 mesos. Estiu. Activitat que va tenir més èxit: anar a la piscina. Ens vam passar unes 5h/dia en remull. Com a màxim cada dos o tres dies sacrificàvem la piscina per una volta pel poble + gelat + caballitos. I un parell de cops vam fer una volta en trenet.
Exemple:
- Apartament al Pirineu d'Osca. Nen de 23 mesos. Setmana santa. Activitat que va tenir més èxit: jugar al sorral del poble i córrer amb tricicle pel prat. Naturalment aquest any hem tornat, i ni ens hem plantejat res més (ni excursió al riu, ni caminada per la muntanya, ni visita al poble del costat.....). Comodíssim.
- Apartament a la platja, amb piscina comunitària petita (és a dir, per nens). Nen de 26 mesos. Estiu. Activitat que va tenir més èxit: anar a la piscina. Ens vam passar unes 5h/dia en remull. Com a màxim cada dos o tres dies sacrificàvem la piscina per una volta pel poble + gelat + caballitos. I un parell de cops vam fer una volta en trenet.
Nosaltres marxem una setmaneta a la platja cada any i sempre busco un hotel amb piscines xules per nens, activitats.. Aquest any que ja te 3 i mig li he preguntat que és el que més li agradaria fer a les vacances i m'ha dit jugar amb la mama i el papa a pilota! Potser pensem que necessiten més marxa de la que realment volen..
flor..i quan li has preguntat que vol fer per vacances. .t'ha entès i reespòs aixo????quedo parada..el meu també té 3 anys i mig casi..i li he dit que aniriem a la montanya de vacances..i ni cas...crec que no enten la paraula vacances..i si li faig una pregu ta tan oberta com "que vols fer per vacances?" no em sap respondre.ho v3us normal?
Si que m'entén si! L'any passat vam anar a lanzarote i va agafat un virus de panxa.. Encara ho recorda i diu que a "lanjarote" no vol tornar de vacances però a una altre platja sí!
Nosaltres tambe li diem..."mira aquest cap de setmana anirem a un hotel..a la platja.. de vacances...que mes t.agradara fer?" I ens respon k fer forats a la sorra i posar.hi aigua...de moment sorra i papis...com ja vaig dir mes a dalt..ara te 3 anys 6mesow
Avui li he preguntat al meu que volia fer per vacances..."anar a una tenda de joguines a comprar un cotxe i una grua"....la s3va resposta...
Després li he dit si volia anar a la platja..montanya..i m'ha dit montanya amb la naia.. (la seva amiga de la guarde)
Després li he dit si volia anar a la platja..montanya..i m'ha dit montanya amb la naia.. (la seva amiga de la guarde)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |