Dona empentes als nens
Dona empentes als nens
Tincun nen de 3 anys fets al febrer. Va a l'escola bressol on es porta molt bé, obeeixi no es baralla amb ningú.
Ara bé, quan està amb son pare,amb mi, son avi...iveuun altre nen ja sigui més petit o gran...va i l'empeny.Sense estar enfadat...ni sense que li hagin fet res.Els més grans se'l miren ...i els petits..alguns els ha tirat al terra...Ja no se que fer..,
He ontentat de bones dir-lique no es fa..,he intentat cridant-lo i renyant-lo..i he intentAr ficar-li nom i dir-li "no s'empeny, li has de dir vols jugar amb mi." pero igualment ho fa...a vegades enlloc d'empenyer els agafa del jersei que portin i se'ls queda mirant...no es rabia..ho fa tranquilament...queuc fer?
Anem al cdiap per un retràs del llenguatge, parla molt malament...per aixo lo de "ficar nom i dir-li "digali si vol jugar amb tu" pero no funciona.
gracias.
Ara bé, quan està amb son pare,amb mi, son avi...iveuun altre nen ja sigui més petit o gran...va i l'empeny.Sense estar enfadat...ni sense que li hagin fet res.Els més grans se'l miren ...i els petits..alguns els ha tirat al terra...Ja no se que fer..,
He ontentat de bones dir-lique no es fa..,he intentat cridant-lo i renyant-lo..i he intentAr ficar-li nom i dir-li "no s'empeny, li has de dir vols jugar amb mi." pero igualment ho fa...a vegades enlloc d'empenyer els agafa del jersei que portin i se'ls queda mirant...no es rabia..ho fa tranquilament...queuc fer?
Anem al cdiap per un retràs del llenguatge, parla molt malament...per aixo lo de "ficar nom i dir-li "digali si vol jugar amb tu" pero no funciona.
gracias.
Re: Dona empentes als nens
El primer que se m'acut és que, quan veieu que està a punt de donar una empenta a algun nen, subjecteu el vostre i li ho impediu dient-li que això no es fa. Si se'l frena quan ja ha iniciat la conducta (però encara no l'ha acabat, és a dir, l'altra criatura encara no ha rebut), i ho feu amb constància cada cop que ho prova, acostuma a ser un sistema eficaç. Possible ho sembla: sou grans, teniu més força que ell i el podeu retenir sense fer-li cap mal.
Probablement, el que el nen voldria només és que l'altre li faci cas i es posi a jugar amb ell. Després d'impedir-li que empenyi, potser podríeu proposar a l'altre nen que jugui amb el vostre, pensar una manera d'aconseguir que facin amistat o almenys que s'entretinguin una estona junts...
gràcies maria per la resposta...crec que si...que vol jugar...però es angoixant... perquè les altres mares no ho veuen així clar...i ara encara ho fa més perquè insistim...com més li diem que no ho faci.. a part d'això ara em pega a mi si està enfadat...no als nens per ara!!! es dificil a vegades solucionar aquests conflictes...
Se m'acut que podries demanar consell al CDIAP, ja que coneixen el nen i tenen experiència amb moltes menes de criatures. Es tractaria d'explicar-los què fa, dir-los que quan ho fa no està enfadat amb els nens que empeny (que potser voldria companys de joc) i preguntar què podries fer tu perquè els altres fessin grup amb ell i se sentís acompanyat.
si maria ja ho vaig comentar.em van dir això..que fiqués nom al sentiment o acció..que ogual volia jugar...pero jo ho he intentat i no dona resultats..avui amb una nena d'un anyet..shi acosta...la toca...l'abraça...i empenta....i al terra....clar jo vigilava pero que he de fer prohibir-li inclús que abraci o toqui als altres nens?no se com solucionar-ho la veritat....potser es una fase..amb la psicologa al cdiap no em donen cita. .perquè es un petit problema...no pic demanar cota per això...llavors jo lo comento a la logopeda i ella m'aconsella.gracies!!
L'únic que se m'acut és que no el deixis sol quan hi hagi altres nens al parc o al lloc on és ell. Així, quan els toqui o intenti empènyer-los, el podràs subjectar a temps. És clar que pot ser difícil tenir-lo contínuament arrimat a tu o agafat. Però en fi, és una idea.
hola.No el deixo mai sol.Sóc de les mares que encara no s'asseu al banc tranquilament jeje. El vaig seguint i vigilant.Pero clar...lo que no puc fer es prohibir-li que s'acosti a cap nen.Ara sembla que em funciona una mica castigar-lo al banc que hi hagi al parc si pega o empeny..dos minuts o un...Jo estava en contra..no sóc conductista....però hi ha moments que em perdo...També fa poc qye hem descobert parc enorme que li encanta i ha començat a jugar amb algun nen..i la cosa ha disminuit.Gracies noies!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |