pitets perfectes
pitets perfectes
noies, estic a la recerca del pitet perfecte. A la llar del meu fill ens demanen pitets amb goma perquè se'ls puguin posar sols, però estic tipa de rentar-los i treure taques... alguna sap si existeixen els pitets de plàstic (sense rus!) i amb goma per passar pel cap??? em faríeu molt feliç.... :)
Re: pitets perfectes
A mi m'els demanaven de rus perque els hi anaven netejant la boca amb el mateix pitet, jo el que feia era cosir-los jo, tovalloles barates del primark, bies y un tros de goma.. Quan anaven amb moltes taques feia més i prou..
Re: pitets perfectes
Jo he comprat uns al Ikea que son com de lona amb manigues, fins i tot porten com una butxaca al inferior per si cau algo de menjar. Porten un belcro al coll, pero dic jo que tambe s'hi podría posar una goma.
A naltros ens van perfectes, per rentar amb una tovalloleta del culet i llestos. Si estaven molt bruts, els posen a la rentadora i perfectes.
A naltros ens van perfectes, per rentar amb una tovalloleta del culet i llestos. Si estaven molt bruts, els posen a la rentadora i perfectes.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |