Necessito cangur a Barcelona

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
jplanag2
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. oct. 11, 2014 11:40 am

Necessito cangur a Barcelona

EntradaAutor: jplanag2 » dg. oct. 12, 2014 11:02 am

Bon dia,

Coneixeu alguna cangur de confiança?. Necessitaria alguna noia (o noi, és clar) de confiança per portar el nen a l'escola i estar alguna tarda amb ell.

Sóc de Barcelona. Visc al centre a 8 minuts de plaça Catalunya, prop del metro Arc de triomf, Tetuan i Girona. El Arc de Triomf és el més a prop a 3 minuts. Necessitaria una noia que portés el nen als matins a l'escola. També per dues tardes. Sobretot seria imprescindible els matins que és quan hem d'anar a la feina. Jo sóc interina professora i ara faig substitucions, això vol dir que em mouen l'horari. És estressant tot plegat, em seria de molta ajuda algú de confiança.

Hem agafat un au-pair i la veritat tot plegat és un mal son. Tracta malament al nen, en el sentit que només fa que cridar-lo i ordenar-li coses (I AMB ANGLÈS). No és gens afectuosa, només fa que anar cridant. Evidentmet, el nen no fa cas, es queda espantat. I ella cada dos per tres veient la reacció del nen li diu que és un mal educat i fa cop de porta. I marxa. Ara porta dos dies desaperaguda......

En resum, necessitem una noia de confiança, no sé com ho farem dilluns....

Moltes gràcies
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Necessito cangur a Barcelona

EntradaAutor: martina13 » dl. oct. 20, 2014 8:16 pm

Enviam un privat jo et recomano la meva 300%
estrelllita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 3:17 pm

Re: Necessito cangur a Barcelona

EntradaAutor: estrelllita » dj. oct. 23, 2014 4:14 am

En aquets moments estic buscan feina.. tinc una peque de dos anys aixi que el tracta amb els petits es genial.. i la petita no seria problema perque la portan els avis.. si vols enviam un privat o parlem per was o telefon 667.617.992
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::