Cadireta de cotxe

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Catalaneta
Entrades: 4
Membre des de: dt. ago. 28, 2012 1:35 pm

Cadireta de cotxe

EntradaAutor: Catalaneta » dt. ago. 28, 2012 1:40 pm

Hola! He de comprar la cadireta pel cotxe pel meu fill de 3 anys. Pel preu m'estic decantant per una Britax-Römer del Grup II-III, Model Adventure Billy, que per l'Ebay em surt per 50€. Jo crec que està molt bé de preu... potser massa????? Algú la té? Li ha donat bon resultat??? Gràcies a tots!
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Cadireta de cotxe

EntradaAutor: catalanna » dt. ago. 28, 2012 9:26 pm

Jo per triar la meva vaig mirar les comparacions del RACC i el RACE que pots trobar a internet.
Catalaneta
Entrades: 4
Membre des de: dt. ago. 28, 2012 1:35 pm

EntradaAutor: Catalaneta » dc. ago. 29, 2012 7:56 am

Acabo de mirar la plana web del RACC. Resposta fabulosa! Mil gràcies!
Mtuki
:: zebra
Entrades: 1189
Membre des de: dl. jul. 28, 2008 3:04 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Mtuki » dv. ago. 31, 2012 1:28 pm

Hola Catalaneta,
Jo dimarts vaig encarregar la de la meva filla.
Ens hem decidit per la Römer Kidfix model Billy, que aquí surt al voltant de 220 € depent d'on ho miris.
Però comprant a una botiga online alemanya ens ha costat 124 € i hem aprofitat i hem agafat la funda.
Vaig mirar moltes webs, comparatius, etc...
Però el que em va acabar de decidir va ser que la Mar s'hi assegués... i la veritat que la Römer és amb la que la vaig veure millor, perquè la part del cap li subjecte molt, i en certa manera evita que li caigui el cap quan dorm...
Nosaltres ara tenim la Britax/Römer del grup 0/1 i estem molt contents.
A més, la Kidfix, pot anar amb Isofix o sense, per nosaltres important, ja que aquestes cadires han de ser per molt de temps, i el cotxe que tenim ara ja té més de 10 anys, per tan segur que haurem de canviar de cotxe abans que vagi sense cadira,... i l'agafariem amb Isofix...

Espero haver-te ajudat... és tot un món... i en pocs dies he fet un màster..., encara que segur que hi ha gent que en sap molt més!

:-()-)
Ixena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

EntradaAutor: Ixena » dt. set. 04, 2012 2:30 pm

Hola!

Nosaltres estem igual. ARa tenim la Romer Duo plus i estem molt contents i voldríem repetir amb Romer perquè sabem que en seguretat és bona. Hem mirat en botigues, webs, ebay... i ens sorprèn les diferències de preu d'un lloc a un altre. A botiga el model que comentes, que nosaltres també hem mirat, ens surt per dos-cents i escaig euros; a l'ebay l'hem trobat per cent i poc i també els 50 que comentes. Al final hem comprat la de cent i poc perquè ens ha donat més confiança el venedor. L'altra, la de 50 i poc, no sabem què fer... n'hem de comprar 3! imagina't. Dos pels nostres cotxes i un per l'avi, que l'ha de dur a l'escola. No podem combinar cadiretes per qüestions horàries i tot plegat... I pensàvem de demanar-la (la de 50) potser pel cotxe de l'avi, però ens fa por que no sigui una falsificació i tal, perquè clar parlem de la seguretat del nen.
És que ho trobem tan exagerat la diferència de preu... ?-)
Imatge
Mtuki
Entrades: 1189
Membre des de: dl. jul. 28, 2008 3:04 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Mtuki » dt. set. 04, 2012 2:58 pm

Hola Ixena,
Ahir vaig rebre la cadira, i la veritat que genial...
Avui la posarem al cotxe. Menys mal que tenim l'escola al costat de casa, i només hem de comprar 1.
La que comentes de 50 € és tambè Rommer? ho trobo massa massa econòmic, no?
Quin model és?
No em dona gaire confiança la veritat... però pots mirar si té totes les homologacions necessaries, abans de decidir-vos.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::