Caiguda de dents als 4 anys i 10 mesos???
Caiguda de dents als 4 anys i 10 mesos???
Ens acabem de llevar i el meu nen m´ha dit que se li vellugue una denteta.
Os ha passat?? es normal??
Os ha passat?? es normal??
Re: Caiguda de dents als 4 anys i 10 mesos???
Sí, pot ser, però potser triga bastant a caure-li. Al meu fill des que se li va començar a moure fins que li van caure van passar bastants mesos, ara té cinc anys i ja se li han caigut les dues de baix (en una setmana les dues) i ja m'ha dit la dentista que trigarà a que li torni a caure la següent.
De totes maneres si li caigués aviat tampoc seria estrany. Quan el meu fill anava a P4 hi havia algunes nenes a qui ja els van caure una o dues dents! En canvi ell va a P5 i encara no li ha caigut cap, suposo que això va com va...
A l'Ona li ha caigut la primera fa un mes (fa els 5 anys al maig) i ja la té mig sortida.
Hola roni! Sóc dentista. Trobo que és una mica aviat pq normalement ronda al voltant dels 5 anys i mig sis, tot depen de cada nen però sí que em sembla una mica aviat en el teu cas. No si haurà donat un cop? Suposo que és una de les de baix no? I una altra cosa, les de llet li van sortir també molt aviat?
- mamadiana
- :: tortuga

- Entrades: 341
- Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
Hola Roni,
No et preocupis. A mi em van caure el mateix dia que feia 4 anys les dues de dalt, i després van anar desfilant una darrera l'altra, i ara les tinc totes la mar de bé. Com amb la majoria de coses, hi ha nens que són més precoços que d'altres...
No et preocupis. A mi em van caure el mateix dia que feia 4 anys les dues de dalt, i després van anar desfilant una darrera l'altra, i ara les tinc totes la mar de bé. Com amb la majoria de coses, hi ha nens que són més precoços que d'altres...
Hola
Ja li preguntat i ell diu que no, que no s´ha donat cap cop.
I si, li van sortir aquestes mateix de baix als 4 mesos; suposo que sí que tè a veure.
A la seva clase no n´hi ha cap que li hagi caigut cap, no se.....
per el que hem digueu tampoc ès tan extrany.
Gràcies.
Ja li preguntat i ell diu que no, que no s´ha donat cap cop.
I si, li van sortir aquestes mateix de baix als 4 mesos; suposo que sí que tè a veure.
A la seva clase no n´hi ha cap que li hagi caigut cap, no se.....
per el que hem digueu tampoc ès tan extrany.
Gràcies.
iuia ha escrit:Hola roni! Sóc dentista. Trobo que és una mica aviat pq normalement ronda al voltant dels 5 anys i mig sis, tot depen de cada nen però sí que em sembla una mica aviat en el teu cas. No si haurà donat un cop? Suposo que és una de les de baix no? I una altra cosa, les de llet li van sortir també molt aviat?
Home Roni, si va ser tan precoç a l'hora de sortir-li les primeres dents, doncs potser no és tan estrany. Cada nen porta el seu propi ritme en això de les dents. Val més q no et preocupis i a esperar q surti la definitiva.
Gràcies noies!!!
El pediatra m´ha dit que sobre els 5 és mol normal, que a la seva consulta han anat nens amb 5 anys que ja han canviat les dos de baix.
Petons!!!
El pediatra m´ha dit que sobre els 5 és mol normal, que a la seva consulta han anat nens amb 5 anys que ja han canviat les dos de baix.
Petons!!!
I que cada nen es un mon. Jo conec a un que va néixer amb dents.... quina por! :)
Hola Noies!!!
Torno a ser aquí.....
Ara resulte que li surten les dents noves i les de llet encara no li acaben de caure.
Que puc fer..... el porto a un dentista per a nens??
el pediatra hem va dir que no feia falta, però la primera ja la tenia a mig caure però ara la segona encara no es mou i l'altra ja li està a punt de sortir......
que dieu??
Torno a ser aquí.....
Ara resulte que li surten les dents noves i les de llet encara no li acaben de caure.
Que puc fer..... el porto a un dentista per a nens??
el pediatra hem va dir que no feia falta, però la primera ja la tenia a mig caure però ara la segona encara no es mou i l'altra ja li està a punt de sortir......
que dieu??
Hola roni,
com a dentista et recomano en aquest cas que la portis al dentista ja, no cal q sigui odontopediatre. En el cas en que surt una dent definitiva i encara hi ha la de llet està indicat extreure la temporal com més aviat millor per facilitar-li al màxim la sortida de la permanent. És una cosa molt freqüent que et trobes en la consulta diària. No t'hi amoïnis, és possible que li passi amb altres peces, però posa-hi solñució com més aviat millor.
com a dentista et recomano en aquest cas que la portis al dentista ja, no cal q sigui odontopediatre. En el cas en que surt una dent definitiva i encara hi ha la de llet està indicat extreure la temporal com més aviat millor per facilitar-li al màxim la sortida de la permanent. És una cosa molt freqüent que et trobes en la consulta diària. No t'hi amoïnis, és possible que li passi amb altres peces, però posa-hi solñució com més aviat millor.
Gracies!!
Esperaba la teva resposta com a dentista.
Trucare a ver quan hem donen hora
Esperaba la teva resposta com a dentista.
Trucare a ver quan hem donen hora
Tenim hora per dimarts a les 4,30
M´han dit que es mol normal, a ver.....
M´han dit que es mol normal, a ver.....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |