Vestit nena casament

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
annia
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

Vestit nena casament

EntradaAutor: annia » dt. nov. 29, 2011 12:33 am

Hola,

Aquest desembre, anem de casament, i a la meva nena de 3 anys li he comprat un vestit.
La veritat és que trobar un vestit per desembre, ha estat deficil. N'he trobat un sense mànigues (la veritat és que la majoria que venen són sense m'anigues). Ara vull posar-li a sota una samarreta, ja que el casament és a un lloc que fa bastant de fred. A veure si em podeu recomanar quin tipus de samarreta quedaria be. He pensat en una samarreta de lycra, potser satinada o una mica lluenta. Us poso la foto del vestit a veure què em recomaneu, i de quin color.
El vestit és com de bellut d'un to lilos, i porta unes floretes de ras de color rosa i lila Ah, a sobre del vestit portarà una jaqueteta curteta, tipo torereta.

Gràcies
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ña
Entrades: 974
Membre des de: ds. maig 10, 2008 10:40 pm

Re: Vestit nena casament

EntradaAutor: ña » dt. nov. 29, 2011 7:15 am

Hola guapa.
Jo crec que de licra, potser li donara fred (a mi em passa). Has mirat una termica del decatlhon??? N'hi han moltes i de molts colors, i si no a C&A n'hi han de varis colors de coto i tampoc passaria fred e inclus alguna estampanda, pero ja no li quedaria be.
Ja ens diras el que!!!
ImatgeImatgeImatge
coseta
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dv. juny 29, 2007 4:37 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Vestit nena casament

EntradaAutor: coseta » dt. nov. 29, 2011 7:42 am

jo ho miraria al corte inglés. Tenen les marques gocco i petit bateau que tenen samarretes molt mones. Si no també una samarreta de coll alt blanca del decathlon mateix et pot quedar mono. Si no et vols gastar massa pots comprar-li uns leotardos graciosos amb tons lila i blancs (tipus topets) i posar-li una samarreta del decathlon. També la marca neck & neck té leotardos moníssims però ja piquen més...
Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::