tamany bicicleta per 3 anys, ha de ser de 12" o de 14"
tamany bicicleta per 3 anys, ha de ser de 12" o de 14"
Noies, com que em corre pressa saber això de la dimensió de la bicicleta, ja que volem anar a comprar-la demà, obro aquest post també de bicicleta.
No m'aclaro molt amb la dimensió de la bicicleta, les "pulgades", a una botiga m'han dit que per una nena de 3 anys ha de ser de 12", i a una altra m'han dit que ha de ser de 14". La meva nena te ara 3 anys i mig, us agrairia que em donessiu la vostra opinió des del punt de vista de mamis experimentades en el tema.
Li agafo de 12 o de 14 pulgades?
Moltes gàcies
No m'aclaro molt amb la dimensió de la bicicleta, les "pulgades", a una botiga m'han dit que per una nena de 3 anys ha de ser de 12", i a una altra m'han dit que ha de ser de 14". La meva nena te ara 3 anys i mig, us agrairia que em donessiu la vostra opinió des del punt de vista de mamis experimentades en el tema.
Li agafo de 12 o de 14 pulgades?
Moltes gàcies
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: tamany bicicleta per 3 anys, ha de ser de 12" o de 14"
Agafa-li la de 12'' l'Ana es la que té i entre que començen aprendre a pedalejar, i que és grandeta i no fan molt de peu jo penso que es millor poc a poc.
jo la tinc de 16!
- Naylacris
- Contacta:
De 16'' per 3 anys? i ja arriba al terra? buf jo vaig anar al Decathlon perque m'ho diguessin i pogués probar les bicis i clarament em van dir que la 12''.
Gràcies noies!
Ei Naylacris, que tal guapa?, una preguntita, la bici que compraste en decathlon es ligera de peso?. Esque a mi Carla le gusta la de la hello kitty o minie mouse del
Toysareus, pero claro son un poco armatoste, pesan sobre los 8 o 9 kilos, no se si es normal este peso?
Ei Naylacris, que tal guapa?, una preguntita, la bici que compraste en decathlon es ligera de peso?. Esque a mi Carla le gusta la de la hello kitty o minie mouse del
Toysareus, pero claro son un poco armatoste, pesan sobre los 8 o 9 kilos, no se si es normal este peso?
- Naylacris
- Contacta:
Si es normal, yo probé la del decathlon pero al final le compré la de Hello Kitty, del 12" decia que la del Decathlon era de niño, pero son lo que pesan.
Gracias naylacris!, éstas nenas nuestras son muy niñas, eh?, con el rosita, la hello kitty...jeje
Bueno, al final mañana iremos a que pruebe las 2 bicis, la de 12" y la de 14".
Hoy Carla se va de excursión por primera vez con el cole, que nervios!!
Bueno, al final mañana iremos a que pruebe las 2 bicis, la de 12" y la de 14".
Hoy Carla se va de excursión por primera vez con el cole, que nervios!!
- Naylacris
- Contacta:
Anda, Ana también se va de excursión! A que cole va? a donde iba de excursión? que casualidad.
Ah si?, pués si que es una casualidad!!. Ella va a l'escola reina elisenda, y hoy se iban a una casa de éstas de colonias, tipo granja, cerca de Vilafranca del Penedes, pero solo 1 dia eh, aún así, me da cosa que se vaya...
- Naylacris
- Contacta:
La mia va al Castro de la Penya, y bueno no van muy lejos, al Parc del Nen de la Rutlla jejejeje.
Naylacris ha escrit:La mia va al Castro de la Penya, y bueno no van muy lejos, al Parc del Nen de la Rutlla jejejeje.
Ah, van aquí al lado de mi casa, jeje, bueno van muy muy cerquita, la mia van más lejos y por eso estoy nerviosa...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |