Girona: Escola Pare Coll i escoles de Zona 2

Canvia el seu entorn: professores i amics.

anna.
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dg. jul. 13, 2014 10:17 pm

Girona: Escola Pare Coll i escoles de Zona 2

EntradaAutor: anna. » dj. nov. 19, 2015 10:37 pm

Hola,
aquest any ens toca buscar escola per fer P3. Vivim a Sant Narcís a prop de Pare Coll, que seria la més cómode. Però, a part que la quota ens tira enrere, ens fa por que tinguin una mentalitat massa tancada i que segueixin una educació massa "tradicional", com la que vam rebre nosaltres. 
A la zona descartem Montfalgars, Dalmau Carles i col.legi Groc per índex d'immigració. 
Queda Balandrau i Domeny. La primera ens agrada peró queda lluny i vol dir agafar cotxe i un pal si un dia l'han d dur els avis,...
Quines opinions teniu de les escoles de zona 2?
Quant val Pare Coll? Com és la relació escola-pares a P.Coll? Venim d'una bressol molt oberta (el tren) i ens fa por aquest canvi.
VespresVerds
:: cèrvol
Entrades: 572
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Girona: Escola Pare Coll i escoles de Zona 2

EntradaAutor: VespresVerds » dv. nov. 20, 2015 1:22 pm

anna. jo no conec Girona ni les seves escoles, però sóc mestra d'una escola religiosa a Bcn i t'aconsello que si sou d'una mentalitat més aviat oberta, deixeu de banda aquestes escoles tradicionals, encara que ells us diran que fan religió d'una manera més "light" i etc... Més enllà d'això, segueixen bastant anquilosades i els costen els canvis i quan els intenten fer és purament aparença, per cridar més públic (almenys de les que jo he conegut).
Jo no tinc fills però quan en tingui estic 100% segura que no el duré a aquesta escola.

A veure si algú altre et pot ajudar una mica més que jo!
anna.

EntradaAutor: anna. » dv. nov. 20, 2015 1:44 pm

Caram! Això és tenir les coses clares!
Amb els pares que he pogut parlar que els porten a Pare Coll diuen que no els apreten amb la religió.
A mi el que em fa por és que tinguin metodologies com abans. Jo hi havia anat de petita i no en tinc malrecord, però recordo que els que no anaven gaire bé ho passaven malament. He sentit que hi ha alguns profes que els posen un muntde deures ja a 1r de primària! I hk ha profes qud jo havia tingut i qus no crec que hagin evolucuionat molt... em fa por que got sigui llibre, llibre i llibre deures i exàmens, classe magistral i poc respecte als ritmes i interessos de cada alumne. A veure si algú que hi vagi em pot donar alguna opinió. Ara tot són suposicions meves!
anna.

EntradaAutor: anna. » dv. nov. 20, 2015 1:47 pm

Perdoneu les errades en el missatge anterior! Escric des de la tauleta...
VespresVerds
Entrades: 572
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

EntradaAutor: VespresVerds » dv. nov. 20, 2015 2:49 pm

Ja no per la religió, sinó perquè sovint una cosa va enllaçada amb l'altra, des de la meva experiència les escoles religioses per light que siguin en tema religió (que això cadascú sabrà el que li interessa) segueixen sent tradicionals en els aspectes acadèmics. Els nostres infants de P5 s'emporten a casa un llibre i han de llegir una pàgina diària... Un llibre que a més deixa molt que desitjar... I quan parlem (alguns mestres) d'aquestes coses, d'intentar canviar-les, de modificar activitats... pff, no saps el que costa i el que frustra i que no s'acabi fent res...

Està ple d'escoles que funcionen molt bé, que s'ho curren molt i que tenen un equip de mestres motivat!!! Totes tindran les seves coses, és clar, cap és perfecta, però n'hi ha de tot tipus i per això no ens hauríem de conformar amb les opcions més "properes".
Penso que has d'anar a veure totes les escoles que puguis, i hi has d'anar amb una llista de prioritats teves i de la teva parella, i a partir d'aquí, decidir. Però si us plau, valoreu més coses que la comoditat pròpia i la proximitat (que ja sé que a vegades no s'hi pot fer més) :-o00m

Jo només puc dir-te que la meva parella i el seu germà van anar a la Montessori (i ells vivien en un poble de La Selva, no pas a Girona) i n'estan encantats. Jo no la conec. Com et dic, vés a veure totes les escoles que puguis!
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. nov. 20, 2015 9:12 pm

Anna. estàs describint la nostra situació.
Pare Coll una amiga i porta el seu fill, no és gaire car, ara no recordo quant era però no se si era sobre 60. La pega, o almenys per mi ho és, es que solen treballar amb moltes fitxes i no és el que més m'agrada per una criatura de P3...
Balandrau parlen molt bé, tot i que està previst que la desplacin, però encara queda perque primer han de traslladar Bosc de la Pabordia.
A mi m'han parlat molt bé de Maristes. És més car que Pare Coll però es veu que estan treballant molt per projectes, vaja, que sembla que s'han posat les piles en temes pedagògics.
Serà qüestió de, en portes obertes, anar a molts centres i preguntar molt.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
anna.

EntradaAutor: anna. » dv. nov. 20, 2015 11:10 pm

VespresVerds, crec que tens raó... veig a venir que ens haurem de desplaçar...
PetitPrincep79, estem igual? Que bo!
La Balandrau crec que quan la traslladin ja no hi serem (si hi anem)!
Avui m'han dit que a l'escola de Domeny treballen per racons tota la primària. Això no sé si és bo o dolent! Per una banda ho trobo molt interessant, però per l'altra em crea pors...
I avui ens hem creuat pel carrer amb un grup de nens de P.Coll que estaven d'excursió i ens hem quedat blancs quan hem vist que tots menys dos parlaven castellà... bufff...no és el que ens agradaria, la veritat...
Referent a la quota, una veïna m'ha dit que són 91 al mes. Més menjador, extraescolars, xandall, bata, llibres... aixó per a dues nenes puja bastant al final de l'any, no diguem al final de l'escolarització!!!!
anna.

EntradaAutor: anna. » ds. nov. 21, 2015 9:31 pm

Balandrau va al costat d'Endesa. Darrere Bell-lloc

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET