Llar d'infants Cel Blau - Tic tac - Ninets Barcelona
Llar d'infants Cel Blau - Tic tac - Ninets Barcelona
Hola,
Estic interessada en la llar d'infants Cel Blau, Tic-Tac i Ninets però al ser nous al barri no en tenim gaires opinions. Si algu de vosaltres les coneix, em podrieu diu què en penseu? Seria de gran utilitat per nosaltres.
Gràcies
Estic interessada en la llar d'infants Cel Blau, Tic-Tac i Ninets però al ser nous al barri no en tenim gaires opinions. Si algu de vosaltres les coneix, em podrieu diu què en penseu? Seria de gran utilitat per nosaltres.
Gràcies
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: Llar d'infants Cel Blau - Tic tac - Ninets Barcelona
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
Re: Llar d'infants Cel Blau - Tic tac - Ninets Barcelona
Finalment ja ens hem decidit i voldria comentar-vos les nostres impresions per si hi ha pares que en un futur vulguin buscar llar d'infants per l'Eixample Esquerra.
Pam i Pipa ens va agradar molt, tan el centre en si com el tracte als nens ens va agardar molt però l'hem descartat per quedar-nos lluny de casa.
Ninets també ens va agradar molt però els horaris no ens acabaven d'anar bé
Cel Blau a mi no em va agradar,les instl.lacions estan molt bé però tenen separats a dos nivells els nens de diferentes edats i no em va agradar ja que jo volia que el meu fill es pogues relacionar amb nens grans i petits i, el tracte de la directora, tot i que va ser correcte, em va semblar que tenia un caràcter molt fort
Tramvia Blau no hi vam anar ja que l'han trasspasat des d'abans de vacanes, la directora acaba de ser mare i no està al centre i no ens acabava de donar confiança al no tenir experoència
Tic Tac, és la que em escollit ja que s'adapta a tot el que volem, te un pati gran, anys d'experiència i els dos dies que hem anat, ens va semblar que els nens estaven contents.
Espero que us sigui d'utilitat
Pam i Pipa ens va agradar molt, tan el centre en si com el tracte als nens ens va agardar molt però l'hem descartat per quedar-nos lluny de casa.
Ninets també ens va agradar molt però els horaris no ens acabaven d'anar bé
Cel Blau a mi no em va agradar,les instl.lacions estan molt bé però tenen separats a dos nivells els nens de diferentes edats i no em va agradar ja que jo volia que el meu fill es pogues relacionar amb nens grans i petits i, el tracte de la directora, tot i que va ser correcte, em va semblar que tenia un caràcter molt fort
Tramvia Blau no hi vam anar ja que l'han trasspasat des d'abans de vacanes, la directora acaba de ser mare i no està al centre i no ens acabava de donar confiança al no tenir experoència
Tic Tac, és la que em escollit ja que s'adapta a tot el que volem, te un pati gran, anys d'experiència i els dos dies que hem anat, ens va semblar que els nens estaven contents.
Espero que us sigui d'utilitat
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |