Escola Bressol la Lluna - Nou Barris
Escola Bressol la Lluna - Nou Barris
Hola!!!
Estic pensant apuntar a la meva filla de dos anys a l'escola Bressol la Lluna de Nou barris.
Vaig fer l'entrevista i em va donar molt bona impressió i pel tema dels horaris és la que millor em va
perquè puc deixar a la nena a les 7:30H. Les instal·lacions no són com les públiques però sembla molt familiar.
Em podeu donar la vostra opinió?
Moltes gràcies!
Salut,
Miriam
Estic pensant apuntar a la meva filla de dos anys a l'escola Bressol la Lluna de Nou barris.
Vaig fer l'entrevista i em va donar molt bona impressió i pel tema dels horaris és la que millor em va
perquè puc deixar a la nena a les 7:30H. Les instal·lacions no són com les públiques però sembla molt familiar.
Em podeu donar la vostra opinió?
Moltes gràcies!
Salut,
Miriam
Re: Escola Bressol la Lluna - Nou Barris
Hola Miriam,
Nosaltres hem apuntat a la nostra filla al proper curs. La meva dona i va anar de petit, així que porten més o menys uns 33-34 anys al barri. Es molt familiar, i a més, el tema de tenir el parc infantil del Barcinova just davant sense tenir que crear carrers ni res, està molt bé. Potser les instal.lacions són una mica justetes, però a nosaltres ens va agradar bastant.
Nosaltres hem apuntat a la nostra filla al proper curs. La meva dona i va anar de petit, així que porten més o menys uns 33-34 anys al barri. Es molt familiar, i a més, el tema de tenir el parc infantil del Barcinova just davant sense tenir que crear carrers ni res, està molt bé. Potser les instal.lacions són una mica justetes, però a nosaltres ens va agradar bastant.
Moltes gràcies per la teva resposta.
La nostra filla començarà a septembre l'últim any abans d'anar a l'escola.
Salut
La nostra filla començarà a septembre l'últim any abans d'anar a l'escola.
Salut
Ara només a esperar al juliol per a que ens informin de tot el que necessitem, i ens expliquin l´adaptació, etc...
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |