triar escola a Mataro
triar escola a Mataro
Holaaa!Ens toca triar escola a Mataro pel nostre peque i anem una mica perduts... algu ens pot donar referencies de l'Anxaneta o el Montserrat Sola?? I el Marta Mata?? I de concertades com esta l'escola Balmes???
Gracies per avançat.
Gracies per avançat.
Re: triar escola a Mataro
Hola Elomarta! Doncs jo et puc donar referències de l'escola Balmes pq hi treballo. Sóc mestra d'infantil. Avui hem fet les portes obertes, no se si has tingut la oportunitat de visitar-nos...
Som una escola petita i molt familiar, on tots ens coneixem i formem una gran família. La veritat és que hi ha un ambient molt maco.
Et recomano que et miris bé la pàgina web, sibretot tots els blogs, que estan molt actualitzats i on es veu com treballem i què fem. Evidentment, jo et recomano molt l'escola, però es clar, tot depèn de què busquis... Et deixo la web per si t'interessa:
http://www.escolabalmes.cat
Molta sort! I qualsevol dubte o pregunta ja saps
Som una escola petita i molt familiar, on tots ens coneixem i formem una gran família. La veritat és que hi ha un ambient molt maco.
Et recomano que et miris bé la pàgina web, sibretot tots els blogs, que estan molt actualitzats i on es veu com treballem i què fem. Evidentment, jo et recomano molt l'escola, però es clar, tot depèn de què busquis... Et deixo la web per si t'interessa:
http://www.escolabalmes.cat
Molta sort! I qualsevol dubte o pregunta ja saps

Moltes gracies kia!! Ho mirarem!
- Esperançada
- :: tigre

- Entrades: 742
- Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm
Nosaltres estem mirant també escoles. El dissabte vam visitar Escola Pia i Lurdes, la veritat es que son molt diferents. Per temps no vam poguer visitar la Balmes.
Kia al Balmes només hi ha una linia oi?? quants nens teniu per aula?
Encara no ho tenim massa clar a on apuntar-nos encara ens queden escoles per anar a veure
Kia al Balmes només hi ha una linia oi?? quants nens teniu per aula?
Encara no ho tenim massa clar a on apuntar-nos encara ens queden escoles per anar a veure
Hola Esperançada! Si, Balmes és d'una sola línia, una escola petita i familiar. Res a veure amb l'escola Pia...
Tot depèn de què busqueu... Mira't la web que vaig posar l'altre dia i pensa que si voleu informació i visitar l'escola, podeu trucar i concertar cita. Molta sort! És difícil això de triar escola!!!
Tot depèn de què busqueu... Mira't la web que vaig posar l'altre dia i pensa que si voleu informació i visitar l'escola, podeu trucar i concertar cita. Molta sort! És difícil això de triar escola!!!Re: triar escola a Mataro
Perdona! M'havia deixat els nens per aula! Doncs depèn del grup, però la mitjana està en 25-27. Com a tot arreu més o menys... Ja saps, si necessites alguna cosa més, no dubtis en preguntar-me!
Sobre el tema ratios a la concertada sol ser mes ampli i depen de la demanda solen ser 27-28... A la publica no sol passar, la ratio esta en 25 (q no es gaire la diferencia).
A la escola q portem la nostra filla, Ceip Cirera la mitjana es de 24 alumnes.... Depen de la demanda
A la escola q portem la nostra filla, Ceip Cirera la mitjana es de 24 alumnes.... Depen de la demanda
Doncs jo conec l'Escola Balmes i tinc molt bones referències. És una escola no massificada on els mestres coneixen tots els alumnes i els alumnes coneixen tots els mestres; i em penso que es poden fer activitats sense desplaçar-se (música, bàsquet, teatre...)
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |