Escola bressol gracia nova
Escola bressol gracia nova
Hola! Visc al barri de Gracia nova i estic cercant escola bressol, les municipals que toquen per districte m´agafen una mica lluny estan per la zona de Fontana i estic començant a mirar privades. M´han parlat bé de l´heura i he demanat visita i a prop estava la llar d´infants marti i he trobat que ja no hi és i es de l´unica que tinc referencies de veines!!Miraré tabalet, quitxalla de gracia... però m´agradaria conèixer opinions i experiencies....
Re: Escola bressol gracia nova
verbatin ha escrit:Hola! Visc al barri de Gracia nova i estic cercant escola bressol, les municipals que toquen per districte m´agafen una mica lluny estan per la zona de Fontana i estic començant a mirar privades. M´han parlat bé de l´heura i he demanat visita i a prop estava la llar d´infants marti i he trobat que ja no hi és i es de l´unica que tinc referencies de veines!!Miraré tabalet, quitxalla de gracia... però m´agradaria conèixer opinions i experiencies....
Pots provar a l'escola bressol marina! Si et de gràcia nova entra i és una escola bressol genial. Per instal·laciins, per llum exterior i sobretot per equip humà. La recomano 100%
Re: Escola bressol gracia nova
Jo acabo d'obrir aquest fil, per si t'interessa: viewtopic.php?f=23&t=45909
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |