llar d'infants El Sol

Canvia el seu entorn: professores i amics.

emmanico
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. feb. 17, 2015 2:46 pm

llar d'infants El Sol

EntradaAutor: emmanico » dt. feb. 17, 2015 5:36 pm

Hola!
Estem buscant llar d'infants per el nostre nen de 13 mesos, algu ens podria comentar la seva experiència amb El Sol de numància?

Moltes gràcies!!
patlu
Entrades: 4
Membre des de: ds. feb. 28, 2015 1:18 am

Re: llar d'infants El Sol

EntradaAutor: patlu » ds. feb. 28, 2015 1:52 am

Hola Emmanico!! L'has portat al sol al final? Nosaltres vam quedar força satisfets amb la informació que ens van donar les directores. Estem decidits al 90%, es per començar al setembre, encara em queda pero hi ha poques places...
oscar360
Entrades: 2
Membre des de: ds. feb. 28, 2015 12:13 pm

EntradaAutor: oscar360 » ds. feb. 28, 2015 12:18 pm

Nosotros llevamos a nuestra hija a llar el sol y yo recomiendo esta guarderia.
Esta situada en un buen sitio buena cocina y un trato muy personalizado profesoras entregadas en su labor.
bertasb
Membre des de: dg. març 01, 2015 7:31 pm

EntradaAutor: bertasb » dg. març 01, 2015 7:41 pm

Hola!

Nosaltres portem a la nostra filla de nou mesos a la Llar d'infants El Sol i podem dir que estem encantats! Ja des del dia de la visita per informar-nos ens van transmetre molt bones sensacions que després s'han confirmat.

No hi ha hagut cap dia que haguem deixat la nena allà plorant, tot el contrari, ella hi va molt contenta. El personal és molt agradable i entusiasta i a més a més, al haver-hi pocs nens, el tracte és personalitzat.

Jo com a mare no podria haver triat un lloc millor!!!
patbcn
Entrades: 1
Membre des de: dg. març 01, 2015 10:21 pm

EntradaAutor: patbcn » dg. març 01, 2015 10:36 pm

Hola!
Nosaltres portem al nostre fill de 8 mesos a l'escola El Sol i estem molt contents.
El que més m'ha agradat és que les cuidadores són molt dolces amb tots els nens, es nota que realment tenen vocació.
Les altres escoles que hem visitat a la zona no m'han donat tan bona impressió, aquesta m'ha agradat perquè és familiar, fan un munt d'activitats i el més important de tot, el meu fill es veu feliç el temps que passa a l' escola!.
odeclas
Membre des de: dl. març 02, 2015 7:09 am

EntradaAutor: odeclas » dl. març 02, 2015 7:26 am

Hola a todos,
Yo llevo a mi hijo a esta guardería, estoy encantada, el personal es estupendo empezando por su directora Cristina y sus profesoras Martas (hay dos) y Silvia, mi hijo se queda super contento, es más cuando ha estado enfermo lloraba porque quería ir al Sol (como dice él),
Este año han echo un montón de cambios, siempre pensando en la seguridad de los más pequeños, la comida es estupenda, es cómo si les hiciera de comer la yaya o vosotros mismos, si hay alguna cosa que no les gusta intentan introducirlo de alguna manera diferente, les enseñan a comer con sus cubiertos, actualmente les han introducido a los más mayores el cepillo de dientes. Hablan inglés, saben los colores, los números hasta el 7 a día de hoy.. En fin estoy encantada.
Las profesoras son muy cariñosas y siempre se adaptan a nuestras exigencias.
Si alguien quiere más información aquí estoy

Saluditos
li3li1
Entrades: 3
Membre des de: dl. març 02, 2015 7:14 am

EntradaAutor: li3li1 » dl. març 02, 2015 9:28 am

Hola!Jo porto el meu fill al Sol. Hi va entrar amb 18 mesos, a P1, i ara ja va a P2. Aquest curs 2014-2015 ha canviat de mans. Abans la portava un matrimoni i ara la porten mare i filla, que li han donat un tomb. Han obert finestres, tret cortines...tot més accessible. Molt familiar; jo dic que és com si anés a casa l'àvia. Les mestres són molt carinyoses i amables i la de P2 parla els nens de la classe en anglès i van aprenent vocabulari i cançons. Estic molt contenta que facin anglès, per mi va ser una molt bona notícia; realment trobes molt a faltar llars i escoles on l’anglès tingui una presència diària i seriosa, i mira que ara és quan els nens són esponges, que ho aprenen tot i tenen una curiositat infinita, a part de què a aquestes edats és quan pots adquirir una bona pronunciació i accent.

Estem contents i ell també. Quan buscàvem llar d'infants vàrem mirar també la Mafalda i el Lapicero i finalment ens vàrem decidir pel Sol. Més econòmica que la Mafalda, i més propera a casa i dinàmica que el Lapicero. La filla (propietària) feia de cangur de dues nenes bessones i la mare d'aquestes nenes quan es va assabentar que agafava la llar d'infants va decidir que portaria les nenes allí (tot i que viu a l'altra punta de Barcelona!).

Ara a P2 els ensenyen a menjar sols i a adquirir més autonomia...en definitiva, a preparar-se per l'aventura d'anar a l'escola, que és un canvi molt important. Ells diuen que “ja són grans”.

Tenen un pati propi a l'aire lliure (no hi ha sorral) amb un terra nou de trinca d'aquests tovets que posen als parcs, però està cobert.

Podria dir que aquesta Llar es diferencia de les altres pel tracte eminentment personalitzat, familiar, transparent i proper, pel menjar casolà que fa la mare i per les facilitats d'horaris que ofereixen tant pel matí com per la tarda. Tenen també un ticket que costa 60 euros i dona dret a unes hores d'estada (no recordo quantes). De manera que si tens altres fills i un dia els has de deixar per un "apuro" és molt útil.

Quan els anem a buscar estan tots jugant molt contents i la feina és fer-los sortir!

L’altre fill meu ara té 8 mesos, a punt de fer-ne 9, i si tot va bé, quan en tingui 18, també li portarem.
emmanico
Entrades: 8
Membre des de: dt. feb. 17, 2015 2:46 pm

EntradaAutor: emmanico » dl. març 02, 2015 12:45 pm

patlu ha escrit:Hola Emmanico!! L'has portat al sol al final? Nosaltres vam quedar força satisfets amb la informació que ens van donar les directores. Estem decidits al 90%, es per començar al setembre, encara em queda pero hi ha poques places...

Hola Patlu!!

Si!! Finalment ens vam decidir per El Sol i la veritat és que, encara que de moment seguim amb l'adaptació, estem encantats!! Vam visitar vàries del voltant i ens vam decidir per aquesta per varis motius; ofereixen un tracte molt personalitzat al ser poquets nens, bona sensació amb les directores i educadora, molt properes, accesibles i carinyoses amb els nens. El que buscavem era una mena de pro.longació de casa, que el nen no es sentís molt extrany a un lloc nou i ple de gent nova i crec que ho hem aconseguit. El deixem alla cada dia quedant-nos molt tranquils com a pares.
Nattivela
Membre des de: dj. març 05, 2015 11:57 am

EntradaAutor: Nattivela » dj. març 05, 2015 12:03 pm

Mi hija de 1 año va y no solo nosotros sino que ella también esta súper contenta. Ha aprendido muchísimas cosas, el trato con los niños y con la familia es muuuy amable y personalizado. Las maestras son muy simpáticas y agradables con los niños. Lo recomiendo 1000 %. Estoy muy agradecida.
Alessia Arnal
Membre des de: dj. març 19, 2015 8:03 am

EntradaAutor: Alessia Arnal » dj. març 19, 2015 8:11 am

Hola, mi hija Laura hace un mes que va, estoy súper contenta porque veo que ha evolucionado mucho. Tiene 8 meses y cuando la Profe Me pasa fotos la veo súper feliz! Estoy enamorada de esta guardería!Y eso que miré 5 de la zona y el trato que me dieron fue bastante lamentable.... Te aconsejo que hagas una prueba, te encantará.....

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::