P3 a Girona. Domeny o Balandrau?

Canvia el seu entorn: professores i amics.

novella
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

P3 a Girona. Domeny o Balandrau?

EntradaAutor: novella » dv. feb. 06, 2015 2:25 pm

Hola! En breu comencen les xerrades informatives de les escoles i nosaltres tenim previst anar sobretot a aquestes dues escoles. Sé que és important que ens fem la nostra pròpia opinió, però m'agradaria saber experiències de mares i pares que coneixeu els centres.
Gràcies!
Imatge
Imatge
sandranq
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dj. maig 17, 2012 10:20 pm

Re: P3 a Girona. Domeny o Balandrau?

EntradaAutor: sandranq » dl. feb. 23, 2015 10:31 am

Hola,
Jo visc al costat d'aquestes dues escoles, però no vaig anar a la Balandrau perquè després de p5, passen al mig de Girona i no m'és tan còmode. Jo vaig tenir dubte entre Domeny i Taialà. Domeny fa un ensenyament molt modern, molt didàctic, i en canvi Taialà és una mica més clàssic. Vaig apuntar a les meves filles com a primera opció al Domeny, però van quedar fora i aquest any han començat al Taialà, i per ara, estic molt i molt contenta.
No sé si t'he pogut ajudar massa... Segur que triis el q triis, serà una bona opció! ;)
novella

EntradaAutor: novella » dl. feb. 23, 2015 3:04 pm

Gràcies Sandranq! Aquesta setmana anem a portes obertes de Taialà i Balandrau, i ja hem vist Domeny. Gràcies per explicar la teva experiència!
Imatge
Imatge
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

EntradaAutor: lupitafriend » dj. feb. 26, 2015 9:06 pm

Hola guapa! La meva nena va a balandrau, ja n'he parlat en algun altre post.
Nosaltres estem molt contents, ens agrada molt com aprenen els nens, el fet q siguem poquests fa q siguem com una familia, els nens es coneixen tots entre ells i es cuiden molt.
I els nens aprnen molt i de manera molt amena.
Aixo de q van al centre de girona... ?-) no ho entenc... L,escola esta en un lloc provisional, i en principi quan es construexi l,escola anira al costar del bell lloc mes o menys, pero crec q va per llarg i tampoc esta clar on anira, ara per ara som a fontajau! :ok:
La meva petita tb fara p3 aqt curs!
Ems veiem dema a les portes obertes!
Si vols mes info envia'm privat q sino no m'entero!!! :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
sandranq
Entrades: 13
Membre des de: dj. maig 17, 2012 10:20 pm

EntradaAutor: sandranq » dv. feb. 27, 2015 9:32 am

Què tal va anar a les portes obertes? Si dimecres vau anar al Taialà, hi havia una classe de p3 on hi havia una mare, doncs era jo!!! : lasito : Per si em vau veure, jejeje :P
Ja diràs què tal va anr i quines impressions et va causar.
novella

EntradaAutor: novella » dv. feb. 27, 2015 6:49 pm

Hola!! Ostres, Sandranq, al final no vaig poder anar a les portes obertes de Taialà... Però la gent amb qui he parlat me n'han parlat molt bé. Crec que serà la nostra 3a opció. Lupitafriend, Avui he estat a Balandrau. M'ha encantat!! L'única pega que li veig és el tema de la provisionalitat, que han d'anar augmentant cursos i no saben si acabaràn amb barracons al mig del pati, o quan els canviaran... Per la resta m'ha agradat molt. Ara meu home i jo estem dubtant entre Balandrau i Domeny per 1a opció. Ens agrada més la manera de fer de Balandrau però Domeny ofereix estabilitat... Ai, no ho sé!!! toca reflexionar...
Imatge
Imatge
Trapa
Entrades: 1
Membre des de: dc. març 04, 2015 12:18 pm

EntradaAutor: Trapa » dc. març 04, 2015 1:32 pm

Hola marones, m'interessen molt les vostres opinions, nosaltres tb som d'aquesta zona i no sabem q fer. No vam poder anar a portes obertes de Balandrau, algú hem pot fer 5 cèntims !!! I voldria tb saber la diferencia entre Domeny i Balandrau.... Tb ens fa por no entrar a cap d'aquestes publiques, aleshores q en sabeu de Maristes??! Algú hi porta els seus fills...
pitita
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am

EntradaAutor: pitita » dc. març 11, 2015 9:20 am

Hola! Ja heu triat escola?
Jo, si puc afegir la meva opinió, sóc de les que anàvem a Balandrau i l'any passat vam canviar, aprofitant el canvi de cicle. Ara fa 1r, va a Taialà i n'estem encantats. És una escola molt més tradicional i més "de tota la vida", amb molts més nens (3 línies), però veiem que ara anem millor en molts sentits.
Fins l'any passat, el què es deia és que Balandrau aniria per la zona del Bell-Lloc, però és possible que faltin encara molts anys; dèiem que els primers (que ara fan 1r) possiblement no veurien la nova escola...
Molta sort a tots amb la tria!!
Imatge

Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::