quant pagar per dos dies setmana
quant pagar per dos dies setmana
hOLA,
aquí sempre trobo bones opinions! hem de contractar a algú per estar amb el peque 2 dies setmana 6h cada dia. quant creieu que estaria bé pagar-li? 10 euros hora no m'ho puc permetre, i tampoc vull abusar, que creieu que s'ha d'oferir per una feina així, seguida?
gracies mamis!
aquí sempre trobo bones opinions! hem de contractar a algú per estar amb el peque 2 dies setmana 6h cada dia. quant creieu que estaria bé pagar-li? 10 euros hora no m'ho puc permetre, i tampoc vull abusar, que creieu que s'ha d'oferir per una feina així, seguida?
gracies mamis!
Re: quant pagar per dos dies setmana
Jo vaig acabar un cangur al juliol, hi anava 6 hores dilluns i dimarts ( 12h a la setmana ) i em pagaven 300€.
Sòc titulada en educació infantil amb molts anys d'experiència, per si et serveix d'ajuda.
Sòc titulada en educació infantil amb molts anys d'experiència, per si et serveix d'ajuda.
Sincerament, sí. Es van portar genial amb mí i em va fer sentir com de la família i van valorar la meva tasca, això s' agraeix moltíssim.
que bé, molte gràcies! escolta...no estarà buscant feina oi? jijij. gràcies de nou!
Jo tinc una amiga q fa dos hores cada dia (10h setmanals) i li paguen 200€ Al mes , per si et serveix.
KaRRuXiNa
doncs si, gràcies! 200 és força menys que 300, però en canvi és més molest treballar 2h cada dia que 2 dies 6h...així que em serveix per reafirmar-me que 300 és un bon preu.
Sí que estic buscant feina, turuleta. D'on ets?
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |