BATES I BATES PER PINTAR
BATES I BATES PER PINTAR
Ens han passat la llista de coses a portar a l'escola bressol per setembre i a P1 demanen una bata (suposo pel menjador) i una altra bata per pintar.
Utilitzeu el mateix tipus de bata? la de pintar és diferent?
Utilitzeu el mateix tipus de bata? la de pintar és diferent?
Re: BATES I BATES PER PINTAR
No sé en aquesta escoleta, el que jo entenc és que una bata és la de menjar i l'altra (que s'embrutarà de mala manera) és la de pintar. A l'escola dels meus fills tenen la bata de classe i la de pintura (que pot ser vella i tacada!).
Seran diferents... A mes la de pintar generalment no es renta mai!!!! Quan te la tornen a final de curs, si la tornen, es una autentica obra d'art!!
Palme, nosaltres la de pintar fem servir unes tipus pitet gros q venen a l'Ikea en un pack de dos, i q són més fàcils de rentar... Les venen a l'Ikea però segurament a més llocs!
http://ca.ikea.com/es/ca/catalog/products/70179754/
http://ca.ikea.com/es/ca/catalog/products/70179754/
- pirene1979
- :: rateta

- Entrades: 155
- Membre des de: dt. feb. 16, 2010 5:58 pm
Hola, a l'escola de la meva filla gran també fan la distinció, en aquest cas ens fan cosir un plàstic per dins a la de pintura, per fer-la impermeable. Tampoc no ens l'han donat per rentar fins a final de curs.
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Ostres, doncs jo he vist diferents casos d'escoles bressol en les que per pintar els hi fan portar un jersei talla papa o mama...
Una abraçada,
Anna Maria
Una abraçada,
Anna Maria
M'apunto la del Ikea!!!
en un curs la bata serà per emmarcar

en un curs la bata serà per emmarcar

a nostres tb ens les han demanat, son pitets de maniga llarga i de plastic, els pots trobar al kiabi per 6€
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |