Llar d'Infants Babet a eixample esquerre, ens ajudes??

Canvia el seu entorn: professores i amics.

ktalana
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. jul. 04, 2014 8:45 am
Ubicació: Barcelona

Llar d'Infants Babet a eixample esquerre, ens ajudes??

EntradaAutor: ktalana » dv. jul. 04, 2014 10:32 am

Bon dia a tots/es!! :globus:

Soc una de les mares que porta la nostra filla a la llar d'infants Babet, està al C/Aragó, 116 casi cantonada amb Urgell. Estem tots molt molt molt contents, però no fa gaire ens van donar una mala notícia... que si no s'apuntaven més nens el curs que ve, no podrien obrir perquè no cobrien els costos :ufs: . Només amb que s'apuntin 8 nens més ja podrien obrir i els pares ens estem mobilitzant per aconseguir que no tanquin. És una llar molt familiar que porta oberta des de 1973, les educadores son totes molt maques i tracten als nens amb molt de carinyo, es com una petita família. Tenen un horari molt flexible (de 7:30 a 19h) i tot i que tenen cuina pròpia et deixen portar el menjar de casa, tan dinar com berenar. Hem creat una pàgina de Facebook on podeu veure opinions d'altres pares i mares i també una web, us deixo les adreçes per si voleu fer-hi una ullada i posar-hi algun m'agrada:

https://www.facebook.com/llarbabet
http://llarbabet.wix.com/babet

Si voleu més informació o teniu dubtes podeu contactar amb mi per aquí o directament trucar al seu telèfon que l'Àngels us atendrà sense problemes 93 323 14 92 :ok:
Hi ha un parell de dies a la setmana que obriran a l'agost per qui la vulgui veure (tot i que no hi haurà nens, els nens hi seran tot el juliol)

Moltes gràcies! ;-)))

Cristina
Imatge
ktalana

Re: Llar d'Infants Babet a eixample esquerre, ens ajudes??

EntradaAutor: ktalana » dc. jul. 09, 2014 3:52 pm

Bona tarda de nou,

avui ens han dit que finalment tanquen perquè necessiten que vinguin 10 o 12 nens més... :ufs: sap molt de greu que tanqui una llar on estàs tan bé però què li anem a fer... si algú em pot recomanar alguna llar per l'eixample esquerre que estigui bé li agraïré.

Moltes gràcies igualment per totes les visites que ha rebut el post i per la gent que ho hagi llegit :)
Imatge
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dc. jul. 09, 2014 7:34 pm

Per l'eixample esquerra han tancat diverses llars, aquest any :(
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
ktalana

EntradaAutor: ktalana » dj. jul. 10, 2014 3:53 pm

Si... és una situació bastant fotuda...

Tot i així ahir vem anar a veure la Ninets (sense haver demanat hora) i ens va agradar tant que vem reservar plaça directament. Està molt bé, perquè hi ha dues companyes bessones que van a la classe de la Marta a la Babet que també aniràn a la Ninets i hi ha un altre company que aniran a mirar a veure que tal, així el canvi no serà tan bèstia si entre ells es coneixen, perquè tan a classe com al parc es porten molt bé :-)
Queda una mica lluny però hem mirat que ens quedés a prop de la feina, així tampoc és tan complicat.

Ara d'aquí no gaire tocarà començar a mirar escoles, un altre mal de cap ?-) però ja aniré entrant per aquí per comentar la jugada hehe
Imatge
arimar
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. maig 04, 2014 9:31 pm

EntradaAutor: arimar » dj. ago. 14, 2014 5:07 pm

Ohhh, quina llastima que tanquin la llar.
El meu marit va anar a aquesta llar i a mi em feia gràcia que quan tinguessim un petit anés a la mateixa llar que el seu pare.
Molta sort en la nova etapa!
Imatge
ESTRIS21
Entrades: 36
Membre des de: dt. feb. 11, 2014 5:33 pm

EntradaAutor: ESTRIS21 » dj. ago. 14, 2014 11:26 pm

Ohh... es la llar d'infants que hi ha al costat de l'escola que jo vaig anar... els Reis Catolics... ara conegut com els Llorers... de fet molts amics meus varen anar-hi... quina llastima...
elia1619
Entrades: 8
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 12:14 pm

EntradaAutor: elia1619 » dj. gen. 29, 2015 9:18 am

Bon dia! Sóc l'Elia, directora de la LLar d'infants El Cuquet. Estem situats al carrer Urgell amb Rosselló. També tenim un horari flexible i som molt familiars. Sense cap compromís us podeu passar a veure la llar i estarem encantats d'ajudar-vos. Per qualsevol dubte o curiositat us deixo el telèfon 934549572. També podeu xafardejar la pàgina web elcuquet.com

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::