COIXI
- Guita
- :: girafa

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
COIXI
Hola noies ja ho he escrit al post de l'Octavi però n'obro un aqui perquè em sembla que és millor.
Tema coixi per dormir.
L'Octavi no en té a la cuna, però aquests dies que ha estat malaltó i ha vingut a dormir amb nosaltres, se les ha manegat per quedar adormit a sobre el meu coixi. Hi posa mig cos d'ell i el cap (queda com assegut però arrepenjat al coixi) i dorm estupendament. Super tranquil. Cosa que sense coixi no fa.
Algú sap si hi ha algun problema amb els coixins? el nostre es d'aquells coixins que s'adapten al teu cap i que quan t'aixeques tornen a lloc.
Gràcies guapes
Tema coixi per dormir.
L'Octavi no en té a la cuna, però aquests dies que ha estat malaltó i ha vingut a dormir amb nosaltres, se les ha manegat per quedar adormit a sobre el meu coixi. Hi posa mig cos d'ell i el cap (queda com assegut però arrepenjat al coixi) i dorm estupendament. Super tranquil. Cosa que sense coixi no fa.
Algú sap si hi ha algun problema amb els coixins? el nostre es d'aquells coixins que s'adapten al teu cap i que quan t'aixeques tornen a lloc.
Gràcies guapes
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
- estrella75
- :: papallona

- Entrades: 147
- Membre des de: ds. març 22, 2008 7:22 pm
Re: COIXI
La Gala fa el mateix!
Ella dorm al llit de baranes (té dos anys i mig llargs) amb un coixinet de nens d'Ikea.
Ara la volem passar al llit gran i no sé si ha de continuar amb aquest o amb un altre de més gran.
Jo crec que hauria de ser flonget, no?
Els nostres són de latex i trobo que són massa grans i alts per ella...

Ella dorm al llit de baranes (té dos anys i mig llargs) amb un coixinet de nens d'Ikea.
Ara la volem passar al llit gran i no sé si ha de continuar amb aquest o amb un altre de més gran.
Jo crec que hauria de ser flonget, no?
Els nostres són de latex i trobo que són massa grans i alts per ella...

- nuriayderek
- :: rateta

- Entrades: 181
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:03 pm
- Ubicació: Lleida
Pel que jo tinc entes no poden utiliztar coixí fins els 3 anys, per risc d'asfixia i per problemes de l'esquena nose exactament perque, pero al tenir el cap més alt es pot desviar l'esquena o algo així no m'enrecordo exactament, ho vaig llegir a internet lo de l'esquena.
Jo penso que si es un coixí d'aquests tant petits tan tous no crec que hi hagi problema, normalment els que venen amb els bresols ja son així
Jo penso que si es un coixí d'aquests tant petits tan tous no crec que hi hagi problema, normalment els que venen amb els bresols ja son així
- Guita
- :: girafa

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
no no si el problema és que li agrada dormir al nostre coixi! no d'aquests de bressol i és això el que m'amoina... gràcies guapes per contestar!
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
Hola noies,
Rescato aquest Post per preguntar-vos a quina edat van començar a dormir els vostres peques amb coixí? quan dic coixí, em refereixo a aquests tant primets de bressol. He fet una cerca a la xarxa i, com en tot, hi ha opinions molt diverses, algunes que diuen que no és convenient fins els 3 anys, però no sé si es refereixen a un coixí "normal" o a aquests que dic jo tant primets. Volia preguntar-ho a la revisió de l'any i se'm va passar.
Gràcies.
Rescato aquest Post per preguntar-vos a quina edat van començar a dormir els vostres peques amb coixí? quan dic coixí, em refereixo a aquests tant primets de bressol. He fet una cerca a la xarxa i, com en tot, hi ha opinions molt diverses, algunes que diuen que no és convenient fins els 3 anys, però no sé si es refereixen a un coixí "normal" o a aquests que dic jo tant primets. Volia preguntar-ho a la revisió de l'any i se'm va passar.
Gràcies.
- lupitafriend
- :: zebra

- Entrades: 1685
- Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm
hola! jo no ho he preguntat enlloc, simplement ho he cregut oportu per com veia q li quedava col·locat el coll quan dormia de costat, i ja fa un meset que li he posat un coixi d'aquests de l'ikea. son super fins, pero per la mida del seu cap es proporcionat.
ara q he llegit aqt post miraré d'informar-me millor per si de cas, per jo la veig mes comode a ella.
de fet, fem collit, i a la que te l'oportunitat em roba el coixi a mi!
ara q he llegit aqt post miraré d'informar-me millor per si de cas, per jo la veig mes comode a ella.
de fet, fem collit, i a la que te l'oportunitat em roba el coixi a mi!
Gràcies, Lupitafriend, doncs no sé si provar de posar-li, el nostre també és molt primet; a més, ell dorm enganxat a les baranes del bressol, ja sigui al capçal o als peus i últimament veig que es posa damunt del cobrellit que tinc als peus i que està doblat.
A mi una enfermera de confiança em va dir que no els hi cal que coixi, que es millor que dormin sense i que si algun dia ens diuen que volen un coixi posar-li un ben prim.
- lupitafriend
- :: zebra

- Entrades: 1685
- Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm
Takita ha escrit:Gràcies, Lupitafriend, doncs no sé si provar de posar-li, el nostre també és molt primet; a més, ell dorm enganxat a les baranes del bressol, ja sigui al capçal o als peus i últimament veig que es posa damunt del cobrellit que tinc als peus i que està doblat.
doncs aixo mateix, jo vaig veure que ella "buscava" un coixi, aixi q li vaig posar el seu ;)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

A la primera amb omifin!!!