Deixar el biberó
Deixar el biberó
Hola noies
he buscat pel fòrum però no he sabut trobar cap tema sobre com deixar el biberó. El meu fill té 2 anys i 10 mesos i encara pren la llet amb biberó.
Algú em podria donar algun consell? el que trobo més complicat és treure el biberó de quan se'n va a dormir, però això ho deixarem pel final....
Moltes gràcies
he buscat pel fòrum però no he sabut trobar cap tema sobre com deixar el biberó. El meu fill té 2 anys i 10 mesos i encara pren la llet amb biberó.
Algú em podria donar algun consell? el que trobo més complicat és treure el biberó de quan se'n va a dormir, però això ho deixarem pel final....
Moltes gràcies
- Gimmy&Anna
- :: papallona

- Entrades: 109
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 11:59 am
Re: Deixar el biberó
Nosaltres li continuem donant una mica de llet abans d'anar a dormir però en comptes del biberó (cap els dos anys i mig) ja li vem canviar amb una tassa. No ens va costar gens fer el canvi, com que era una tassa que li havia regalat els tiets estava contenta i perquè s'engresqués una mica més li donem amb una canyeta. Ara ja té tres anys i continua prenent llet abans d'anar dormir; és com un ritual igual que el conte...
Gimmy&Anna ha escrit:Nosaltres li continuem donant una mica de llet abans d'anar a dormir però en comptes del biberó (cap els dos anys i mig) ja li vem canviar amb una tassa. No ens va costar gens fer el canvi, com que era una tassa que li havia regalat els tiets estava contenta i perquè s'engresqués una mica més li donem amb una canyeta. Ara ja té tres anys i continua prenent llet abans d'anar dormir; és com un ritual igual que el conte...
gracies gimmy&anna!
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
El meu te 3 anys i mig i encara pren el biberó. Ara ja no el demana de dia (normalment) però sí de nit. De vegades, si està cansat, fins i tot se li il·lumina la cara de il·lusió quan el veu...
Total, que no ens plantejem treure-li. Te les dents bé, i de dia ja no li donem i si el demana, que és poques vegades, mirem de donar-li una altre cosa, però no l'obliguem a lo altre (com vam fer amb el destete).
Tinc una amiga que va estar prenent biberó fins als 7 anys, però normalment el deixen abans. O això pensem
Total, que no ens plantejem treure-li. Te les dents bé, i de dia ja no li donem i si el demana, que és poques vegades, mirem de donar-li una altre cosa, però no l'obliguem a lo altre (com vam fer amb el destete).
Tinc una amiga que va estar prenent biberó fins als 7 anys, però normalment el deixen abans. O això pensem

02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |