Rentar el cap
- la_lluna_rodona
- :: peixet

- Entrades: 286
- Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am
Rentar el cap
Noies, rentar el cap al meu fill és un calvari!! Encara no li cau aigua que ja plora per si li va als ulls!! Quin invent puc fer servir?? Tipus viseres he vist que en venen, però no se si val la pena...en teniu??
gràcies

gràcies

Re: Rentar el cap
Quina edat? Jo quan banyo els bessons tenen un potet petit cada un. Jo els tiro aigua al cap amb un cossi i ells a mi (tenen mala punteria per sort, haha!). I tb entre ells perquè també era drama assegurat. Va a dies però jo prioritzo algun cop que el bany hagi estat tranquil fins al final més que no pas una súper esbandida, així hem anat guanyant terreny perquè no recorden CADA bany com una cosa que han acabat plorant. No sé si m explico. Al principi vam fer una vos similar. A ells no els agradava gens banyarse, doncs vam estar una setmana sense rentar caps i només fent bany lúdic. Doncs des de llavors que hi entren encantats.
Nosaltres fèiem servir aixà a l'hora d'esbandir.
http://lilrinser.com/images/high%20reso/face121.jpg
Ara ja fa molt de temps que ja no ho fem servir: està superat. De fer estava pensant en vendre-me'l: Si t'interessa...
Ardid
http://lilrinser.com/images/high%20reso/face121.jpg
Ara ja fa molt de temps que ja no ho fem servir: està superat. De fer estava pensant en vendre-me'l: Si t'interessa...
Ardid
- la_lluna_rodona

Té 2 anys,
ardid que en demanes d'aquest "invent"??
on s'hauria de recollir?
Gràcies

ardid que en demanes d'aquest "invent"??
on s'hauria de recollir?
Gràcies

Nosaltres vam fer servir aquesta gerra ( la nostra es blava i sense dibuixos ). La vàrem comprar al toy'rus. És molt pràctica. Deixava que ella s"ho anès fent i després jo li repassava, així va agafar confiança i seguretat.
Jo ja fa temps que em vaig canviar al xampú Jonsons (no es que vulgui fer propaganda, que no hi guanyo res, eh) i és veritat que amb aquest no li piquen els ulls. Abans plorava i se li posaven els ulls vermells, ara li tiro l'aigua per sobre per esbandir i cap problema.
- la_lluna_rodona

Tot ha sigut passatjer i ara li encanta banyar-se un altre cop!!!!
Una etapa més que afegim al sac
Gràcies a totes per les vostres aportacions
PEPOS!!
Una etapa més que afegim al sac
Gràcies a totes per les vostres aportacions
PEPOS!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |