Por a la banyera!

Els bolquers, el xumet..

Aieris
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: ds. des. 10, 2011 8:48 am

Por a la banyera!

EntradaAutor: Aieris » ds. jul. 26, 2014 6:37 am

Hola, necesito consells perque no se si ho estic fent be...
Desde fa uñes setmanes la meva fill de2anys ha agafat panic a la banyera. Es posarla díns i plorar com una boja agafada...terrible.
A la piscina ho portem millor...li dic que anem a pender el sol i anem carregades d joguines i despres es ella que es vol ficar al aigua per jugar. Fins i tot no vol que lagafi..

Desde fa dos dies el que faig es agafar el cubell de la roba i li fico aigua i ella es fica tan contenta a dins, fins i tot m va dient que esta contenta sense que li pregunti res. Un altre tema es quan hem de rentar el cap que es posa fatal...

Creieu que ho vaig be? No la vull forçar..li he dir de posar el cubell dins la banyera i per ara no vol..
Tb he pensat de comprar una visera daquestes perque no li entri laigua als Ulls.

Algu em pot explicar la seva experiencia???

Gracies
xirimoia
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

Re: Por a la banyera!

EntradaAutor: xirimoia » ds. jul. 26, 2014 9:22 am

Ostres no et puc ajudar perquè fa uns dies que estem igual amb el tema de mullar el cap, i la veritat és que no sé com fer-m'ho. Em quedo per aquí a veure què et diuen... :ok:
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » ds. jul. 26, 2014 9:32 am

nosaltres també tenim shows amb la banyera :-o00m Poster ja ho fas, però t'explico el que fem nosaltres. Primer de tot, explicar-li amb molta antelació, molta és molta, per exemple, tal com es lleva de la migdiada doncs "ara berenarem, anirem al parc i quan tornem farem banyito, a què voldràs jugar al banyito?", i així anar repetint. Una altra que també li agrada i sembla que colabora és banyar un nino ella, li rentem el cap, li passem l'esponja, etc. També accedeix més si ens banyem amb ella, amb sun pare o amb mi. I per rentar-li el cap hem millorat molt des de que entén que ha de tirar el cap enrrere i jo li tapo els ulls (el que més li molesta és que li caigui l'aigua a la cara i els ulls). La meva filla fa piscina des de fa un any, i a la piscina ho portem tot millor, així que jo crec que són dos temes totalment diferents per ella. I paciència! tot s'ha de dir que hi ha dies de tot :-o00m
Imatge

Imatge

Imatge
Mara17
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » ds. jul. 26, 2014 4:01 pm

Els meus bessons no ho han suportat mai. Tenen dies millors i pitjors i també èpoques, però un bany tranquil no sabem què és. Hem provat mil variables, fins i tot jo em poso amb ells a dins. Ara ja toleren veure com em dutxo jo (estic sola amb ells i ho he de fer així), però abans ni això, sobretot la nena. Assumeixo que passarà, però sap greu pq banyar-los els he de banyar d'alguna manera.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
AnnaGP
Entrades: 99
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 9:43 pm

EntradaAutor: AnnaGP » ds. jul. 26, 2014 10:34 pm

Ostres! Nosaltres estem igual, el petit te 13 mesos i ultimament de l'aigua no en vol saber res. Plora molt, fins i tot m'hi banyo jo amb ell, al principi plora molt i l'he d'entretindre amb joguines i jocs. Si el banyo tot solet ha de ser rapid. Rentarli el cap es una odisea!
I del mar, res de res, a ell ompleli una galleda d'aigua i para de comptar, l'altre día el tío quan es va cansar de jugar, es posava de peu i marchava tot sol de platja.
Espero que amb el temps li acabi agradant. Snif snif.
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

EntradaAutor: inger_0 » ds. ago. 02, 2014 1:26 pm

Hola,

No sé si ho heu provat, però a mi em va funcionar deixar-lo jugar amb el telèfon de la dutxa i amb poca pressió d'aigua.
El primer dia que vaig intentar banyar-lo a la banyera gran i amb el telèfon, va plorar; llavors vem tornar a la seva banyera petita uns dies, i al següent intent ja li vaig presentar com algo divertit amb que podíem jugar i passar-s'ho bé. P.ex. ell aguantava un pot petit i jo l'omplia d'aigua amb el telèfon, més endavant li feia pessigolles als peus amb l'aigua que cau del telèfon, etc. De seguida li va agradar la cosa, ara li encanta i s'ho passa bé, de fet es queixa quan s'acaba el bany i el traiem de la banyera. Només es queixa quan li esbandeixo el cap i li cau aigua per la cara, perquè encara que intento que tiri el cap enrere, com que està jugant, l'acaba baixant i li cau aigua. A vegades aconsegueixo que aguanti el cap mirant amunt i no es queixa gens.
Mara17
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dt. ago. 05, 2014 12:47 am

Nosaltres ara fa uns dies que banyem "lúdicament", sense sabó ni mullar caps (assumim els riscos :content: :content: :content: :content:) tot i que acaben molls i la cosa va força millor. Fins i tot amb un cossi petit es mullen l'un a l'altre i sembla que s'ho passen bé. Ja veurem com va la cosa. :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::