Experiències collit amb llitet al costat

Els bolquers, el xumet..

Gran-Quima
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm

Experiències collit amb llitet al costat

EntradaAutor: Gran-Quima » dv. feb. 28, 2014 3:26 pm

Hola marones
La meva petita te 18 mesos i em deixen un llitet petit de 1.40, tinc la intenciò de col.locarlo pegadet al nostre i que comenci les nit aqui....ara dorm en mig de tots dos i la veritat es que es mou bastant...mai he tingut un bressol en sidecar. Sempre em dormit primer quan era mooolt bebe damunt meu i ara en mig.....voldria saber les vostres experiencies a les que dormiu amb el bebe al llitet del costat.Gracies de tot cor
currita
:: zebra
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

Re: Experiències collit amb llitet al costat

EntradaAutor: currita » dv. feb. 28, 2014 5:52 pm

Hola Gran-Quima, amb el meu fill gran vam posar un llitet de baranes sidecar quan ell tenia un any, abans també dormia al mig nostre. Jo vaig quedar encantada d'aquell canvi, perquè guanyes un extra d'espai i continues tenint-lo al costat. Per donar el pit, que no se si es el vostre cas inclús m'anava millor quan m'havia de tapar, perquè ell tenia el seu nòrdic i jo el meu, així que només quedaba el pit i el braç meu, que li passava per sota del cap a fora. Quan ell dormia al mig jo sempre quedaba mig destapada per no ofegar al nen.
Ara dorm el peque des del primer dia i m'ha anat genial! Per mi una experiencia totalment recomanable :ok:
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » ds. març 01, 2014 10:48 am

Nosaltres sempre hem fet collit al nostre llit, amb la nena al mig. Ara fa cosa d'un mes, i de cara al nou embaràs, li vam posar un llit de 90 al costat, i li vam comprar llençols divertits, cosa que li va encantar i la va motivar més per dormir al seu llit. Des de llavors, dorm tota la nit al seu llit, i nosaltres més amples, i a més continuem tranquils en tenir-la al costat :love: D'aquí uns mesos quan neixi el petitó posarem un bressol en sidecar al meu cantó, i a l'habitació ja no hi cabrà rès més :content:
Imatge

Imatge

Imatge
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » ds. març 15, 2014 10:49 pm

La meva dorm en sidecar des del mes i estem encantats. Alguna nit o epoca dorm al mig, pero ella mateixa quan passen uns dies torna al seu llit.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » ds. març 15, 2014 10:49 pm

La meva dorm en sidecar des del mes i estem encantats. Alguna nit o epoca dorm al mig, pero ella mateixa quan passen uns dies torna al seu llit.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

EntradaAutor: Aly84 » dt. abr. 01, 2014 6:24 pm

El nostre cas es una mica peculiar, vam començar a fer collit al mes, I com que teniem molta por de possibles caigudes vam desmuntar les potes del sommier I vam posar el matarlas a terra... Llavors com k també ens feia respecte tema asfixia dormiem destapats, però a l'hivern....

Llavors vam posar 1 matalas petit d 100 De la mateixa altura k al nostre enganxat I perfecte des dels 6 mesos ella dorm al seu matalas al nostre costat.

I estem contents de tenir tots el nostre espai a la vegada k estem ben junts!

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::