conte per nens de 2 anys.tema:tindré un germanet
conte per nens de 2 anys.tema:tindré un germanet
Hola,
Algú coneix algun conte pels més petits sobre aquest tema??? Jo sempre n.he vist pels grans...
Estava buscant un de molt bàsic per la meva filla. .. És molt petita i fins que no neixi no s.assebentarà però per anar.li ensenyant...
La meva idea és fer.lo jo per ser personalitzat i pq no trobo cap tant bàsic per un nen tan petit.
Gràcies
Algú coneix algun conte pels més petits sobre aquest tema??? Jo sempre n.he vist pels grans...
Estava buscant un de molt bàsic per la meva filla. .. És molt petita i fins que no neixi no s.assebentarà però per anar.li ensenyant...
La meva idea és fer.lo jo per ser personalitzat i pq no trobo cap tant bàsic per un nen tan petit.
Gràcies
Re: conte per nens de 2 anys.tema:tindré un germanet
Hola!
A nosaltres ens en van regalar un del Teo (Tindré un germanet, o alguna cosa així). Segurament n'hi ha de millors, però al Guillem li agradava moltíssim i nosaltres també l'anàvem "adaptant" a la nostra situació. El miràvem, li explicàvem, i parlàvem de les coses que serien semblants (o diferents) del conte. Ens hi passàvem una bona estona....
A nosaltres ens en van regalar un del Teo (Tindré un germanet, o alguna cosa així). Segurament n'hi ha de millors, però al Guillem li agradava moltíssim i nosaltres també l'anàvem "adaptant" a la nostra situació. El miràvem, li explicàvem, i parlàvem de les coses que serien semblants (o diferents) del conte. Ens hi passàvem una bona estona....

Jo n'he trobat un de preciós, però és en castellà. "Un corazón que late" tb està en francès, "Un coeur qui bat". El text és molt senzill i repetitiu, li vaig llegim un cop en català i de seguida li va enganxar el truquillo. Ara se'l "llegeix" ell sol. Les ilustracions són molt xules!
A nosaltres el de un corazón que late també ens va agradar molt!!! bé, però no el vam llegar pq estigués embarassada sino pq estaba a la secció de recomanats de la biblio, n'hi ha algún altyre de la mateixa ilustradora que també hem mirat... al meu fill el va fascinar molt això del bebé a la panxa i com està explicat però no sé si és massa fácil d'entendre per un nen de 2 anys... Jo n'he vist més a la secció d'infantil de la biblio, si hi vas segur que en trobes de ben senzills.
- Mireia&Didac
- :: rateta

- Entrades: 193
- Membre des de: dj. oct. 25, 2012 5:51 pm
Si vols fer-lo personalitzat hi ha webs que t'adapten llibres a la teva historia.
Et passo web que ja recomenaven en un altre post del SC
http://www.lafabricadecontes.com/
Et passo web que ja recomenaven en un altre post del SC
http://www.lafabricadecontes.com/
moltes gràcies.
m.ho miraré tot
m.ho miraré tot
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |