Us ha funcionat el pla pare?
Us ha funcionat el pla pare?
A les que l'heu aplicat, us ha funcionat? Com l'heu aplicat? Veu tardar molt? Quina edat tenia el nen/a? Ja veieu que tinc molts dubtes! Ens estem plantejant aplicar-lo començant per vacances... Vull conèixer les vostres experiències!
Gràcies!!
Gràcies!!
Re: Us ha funcionat el pla pare?
Perdoneu, pero..... que ės el pla pare?
Cuketa17, et passo un link de la web "dormir sin llorar" on ho explica.
http://dormirsinllorar.blogspot.com.es/ ... -paso.html
Si vols, aquí al SP hi ha altres fils que en parlen:
viewtopic.php?f=17&t=38454&view=unread#unread
viewtopic.php?f=17&t=36526&view=unread#unread
http://dormirsinllorar.blogspot.com.es/ ... -paso.html
Si vols, aquí al SP hi ha altres fils que en parlen:
viewtopic.php?f=17&t=38454&view=unread#unread
viewtopic.php?f=17&t=36526&view=unread#unread
Aiix! Novella, nosaltres també el volem posar en pràctica aquests dies. De fet ja ho fem desde fa unes setmanes, però només fins que ens fiquem al llit a dormir, que llavors si es desperta fem pit. El primer dia que el va atendre l'elmo (a l'hora d'haver-lo deixant dormint) va estar plorant una estona però durant la nit nomes es va despertar un cop!!!
Els dies següents...una mica de tot, dies de 3 despertars, dies de despertar-se cada hora... el que si hem aconseguit es que s'adormi amb el pare sense plorar (si jo no estic, i si estic...sense que em vegi) i que la primera tirada la fa més llarga. L'elmo comença vacances avui i està molt animat a fer-ho tots els despertars...i de pas que el deixem al bressol...posar-ho a l'habitació. Aquest ultim pas no el veig tan clar.
A les que l'heu fet...donàveu el pit encara?? Si un dia no el podia atendre el pare, s'adormia igual de be i sense demanar pit amb vosaltres?? tinc molts dubtes!!
A veure que diuen
Els dies següents...una mica de tot, dies de 3 despertars, dies de despertar-se cada hora... el que si hem aconseguit es que s'adormi amb el pare sense plorar (si jo no estic, i si estic...sense que em vegi) i que la primera tirada la fa més llarga. L'elmo comença vacances avui i està molt animat a fer-ho tots els despertars...i de pas que el deixem al bressol...posar-ho a l'habitació. Aquest ultim pas no el veig tan clar.
A les que l'heu fet...donàveu el pit encara?? Si un dia no el podia atendre el pare, s'adormia igual de be i sense demanar pit amb vosaltres?? tinc molts dubtes!!
A veure que diuen
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |