Desorientada... Abans dormia bé i ja no!
Desorientada... Abans dormia bé i ja no!
Hola noies,
Estic desesperada, des de que la meva filla petita ha fet un any que dorm fatal! Porta una mica més d'una setmana que cada nit es desperta molts cops durant la nit plorant, a vegades es calma una estona i a vegades la he de portar al nostre llit,, alguna nit fins i tot ni això! Ha estat més d'una hora plorant, inquieta i finalment s'ha adormit als meus braços.
Estem acostumats a que dormi bé, potser es queixa alguna nit però li poses el xumet i ja. Últimament dormia fins i tot "del tirón" sense fer un sol sorollet. I de cop i volta les nits són un caos!
Estic preocupada perquè ha tingut dies de mal dormir però duren menys d'una setmana i sé perquè són. Ara ja portem més d'una setmana i no veig la sortida!
Primer vaig pensar que eren les dents, només en té 2, però no té més símptomes i ja són masses dies i no li surt res.
Potser té una crisi de creixement i necessita més menjar durant el dia?
Tot i que ja li estic treient, li dono el pit i està acostumada a adormir-se prenent pit, potser es desperta al bressol i al veure que ja no està amb mi plora? Però això abans no era cap problema.
És una nena molt activa, ara gateja a tota velocitat durant el dia i també he pensat que està massa nerviosa i per això no dorm bé.
Jo què sé. M'ho he plantejat tot i no sé què pot ser. Amb la gran no recordo que ens passés però a vegades aquestes coses se t'obliden quan passa la mala temporada,
Estic amoïnada perquè quan acabi el destete, en uns dies, la volem passar a dormir amb la germana i no vull que la desperti.
A alguna li ha passat? Sé que no és lo normal que dormin tota la nit seguida, però la gran, i ella fins ara, sempre ho han fet o s'han queixat una mica però les calmava en 1 minut i tornava a dormir.
Gràcies per la vostra ajuda!
Estic desesperada, des de que la meva filla petita ha fet un any que dorm fatal! Porta una mica més d'una setmana que cada nit es desperta molts cops durant la nit plorant, a vegades es calma una estona i a vegades la he de portar al nostre llit,, alguna nit fins i tot ni això! Ha estat més d'una hora plorant, inquieta i finalment s'ha adormit als meus braços.
Estem acostumats a que dormi bé, potser es queixa alguna nit però li poses el xumet i ja. Últimament dormia fins i tot "del tirón" sense fer un sol sorollet. I de cop i volta les nits són un caos!
Estic preocupada perquè ha tingut dies de mal dormir però duren menys d'una setmana i sé perquè són. Ara ja portem més d'una setmana i no veig la sortida!
Primer vaig pensar que eren les dents, només en té 2, però no té més símptomes i ja són masses dies i no li surt res.
Potser té una crisi de creixement i necessita més menjar durant el dia?
Tot i que ja li estic treient, li dono el pit i està acostumada a adormir-se prenent pit, potser es desperta al bressol i al veure que ja no està amb mi plora? Però això abans no era cap problema.
És una nena molt activa, ara gateja a tota velocitat durant el dia i també he pensat que està massa nerviosa i per això no dorm bé.
Jo què sé. M'ho he plantejat tot i no sé què pot ser. Amb la gran no recordo que ens passés però a vegades aquestes coses se t'obliden quan passa la mala temporada,
Estic amoïnada perquè quan acabi el destete, en uns dies, la volem passar a dormir amb la germana i no vull que la desperti.
A alguna li ha passat? Sé que no és lo normal que dormin tota la nit seguida, però la gran, i ella fins ara, sempre ho han fet o s'han queixat una mica però les calmava en 1 minut i tornava a dormir.
Gràcies per la vostra ajuda!
Re: Desorientada... Abans dormia bé i ja no!
Hola,
has preguntat a la pediatra o l'infermera? A nosaltres ens ha ajudat molt sempre que hem tingut dubtes de primerencs. Quan el nostre ha fet algun canvi així, ha estat crisi de creixement i no li va durar tant. Jo et dirigiria a la doctora o la infermera.
Ànims, i recorda que cada nen és diferent.
has preguntat a la pediatra o l'infermera? A nosaltres ens ha ajudat molt sempre que hem tingut dubtes de primerencs. Quan el nostre ha fet algun canvi així, ha estat crisi de creixement i no li va durar tant. Jo et dirigiria a la doctora o la infermera.
Ànims, i recorda que cada nen és diferent.
Sí he trucat i m'han preguntat per la oïda... No m'ho havia plantejat i mira que fa poc va passar una otitis. Però clar, no té febre, menja bé...
Demá la portaré a la pediatra, normal no és que plori totes les nits. Potser hi han otitis que no donin febre ni símptomes?
Demá la portaré a la pediatra, normal no és que plori totes les nits. Potser hi han otitis que no donin febre ni símptomes?
Hola,
no és la primera vegada que ho sento, això d'otitis "assimptomàtiques". El meu nen quan tenia pocs mesos li va passar un parell de dies, q plorava i mig xisclava. I vam anar a la pediatra i ens va dir que tenia principi d'otitis. Gotes i en dos dies estava bé.
Espero que ben aviat estigui en plena forma i pogueu dormir i disfrutar.
no és la primera vegada que ho sento, això d'otitis "assimptomàtiques". El meu nen quan tenia pocs mesos li va passar un parell de dies, q plorava i mig xisclava. I vam anar a la pediatra i ens va dir que tenia principi d'otitis. Gotes i en dos dies estava bé.
Espero que ben aviat estigui en plena forma i pogueu dormir i disfrutar.
Bé, aviam què us diu la pediatra. Jo només podria mirar de tranquil·litzar-te dient que en això del dormir bé o malament, hi ha moltes criatures que passen per moltes fases diferents: el nostre nen des dels cinc mesos dorm les nits d'una tirada i sense cap problema (ara té quatre anys). La nena en canvi, no va dormir nits senceres fins als deu mesos, dels deu mesos als dos anys dormia les nits perfectes. Als dos anys justos va començar a despertar-se totes les nits plorant i malhumorada, i ho vaig acabar solucionant anant-me'n a dormir amb ella. Però d'això fa ja uns vuit mesos, i seguim igual. El que vull dir és que la teva nena té un anyet, tot just. I que hagi dormit bé fins ara no vol dir que de tant en tant pugui agafar etapes de dormir no tan bé (jo des que sóc mare he après que mai puc donar per segur res, quan es tracta de la canalla). Dius també que gateja a tota velocitat. Sempre m'han explicat que durant l'època del gateig és habitual que a les nits es moguin molt i es despertin molt més. Dius que fa una setmana que us passa... Potser li heu de donar una mica de temps. Està clar que una ullada de la pediatra no li farà cap mal, i més si hi pot haver algun símptoma d'otitis, però també és veritat que el sentiment de 'desorientació' que comentes, em sembla que a les mares és més que normal que ens acompanyi molts anys! Ànims.
Hola normandie!
i tant que pot ser otitis.... cap nit li has donat una miqueta de dalsy? MIra de provar-ho....
petonets
Isa
i tant que pot ser otitis.... cap nit li has donat una miqueta de dalsy? MIra de provar-ho....
petonets
Isa
Normandie,
i tan que pot ser otitis, la meva des de l'octubre (ara té 16 m) n'ha tingut 7, i nómés en una ha agafat febre, i de dia estava aparentment tranquila i bé, i les nits un xou.
En canvi el gran, tenia otitis i unes febrades de 39 o més.
Cada nen és un món!!
Espero que no sigui res greu!!
i tan que pot ser otitis, la meva des de l'octubre (ara té 16 m) n'ha tingut 7, i nómés en una ha agafat febre, i de dia estava aparentment tranquila i bé, i les nits un xou.
En canvi el gran, tenia otitis i unes febrades de 39 o més.
Cada nen és un món!!
Espero que no sigui res greu!!
Ostres noies, comença a agafar forma això de la otitis... El pla era donar-li aquesta nit dalsy a veure què tal va. Tot i que també és veritat que en això dels hàbits de dormir cada nen és un món i "va a rachas".
No sé, ara mateix tot m'encaixa, així que gràcies per totes les vostres respostes noies! Quan la porta al pediatra us explicaré.
Per cert, això de les malalties sense símptomes... El terror d'una mare! (especialment les paranoiques com jo jeje).
Petons.
No sé, ara mateix tot m'encaixa, així que gràcies per totes les vostres respostes noies! Quan la porta al pediatra us explicaré.
Per cert, això de les malalties sense símptomes... El terror d'una mare! (especialment les paranoiques com jo jeje).
Petons.
Per cert Nenufar, una pregunta, les otitis de la teva nena eren mitja o externa? Li han donat antibiotic en totes? La meva va agafar otitis mitja amb febre fa 1 mes i mig i li van donar amoxicilina 9 dies. Estic pensant que potser li va quedar mal curada, perquè mocs no ha tingut des de llavors.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |