Tornar al seu llit
Tornar al seu llit
Noies, algun truqillo perquè la peque dormi al seu llit?
Tinc una nena d'1 any que dormia a la seva habitació des dels 3,5 mesos i sense cap mena de problema. Al novembre (9 mesos) va tenir bronquitis i amb la febre i tot la vam posar al nostre llit a dormir. Llavors ja no va voler anar al seu (i la veritat que nosaltres encantats
) , però ara creiem que hauria de tornar al seu llitet. Ahir li vaig posar a dormir i com que estava ko es va dormir en un moment, però al cap de mitja hora es va depertar amb uns crits que tela! I vaig pensar, et faràs la forta i la deixaràs plorar. Anava allà, l'agafava, la consolava i quan veia que la tornava a posar al seu llitet tornava a cridar i plorar. Així una bona estona fins que vaig veure que plorava amb tant de sentiment (amb uns singlots que no li havia vist mai) i m'anava assenyalant la porta per sortir de l'habitació. Al final vaig rendir-me i me la vaig emportar a l'habitació i en un moment es va adormir. Això si, es va adormir ben arrapada a mi perquè devia tenir por que la tornés a deixar.
En fi, algun truqillo que no impliqui deixar-la plorar tipus Estivill?
Gràcies per endavant!
Tinc una nena d'1 any que dormia a la seva habitació des dels 3,5 mesos i sense cap mena de problema. Al novembre (9 mesos) va tenir bronquitis i amb la febre i tot la vam posar al nostre llit a dormir. Llavors ja no va voler anar al seu (i la veritat que nosaltres encantats
) , però ara creiem que hauria de tornar al seu llitet. Ahir li vaig posar a dormir i com que estava ko es va dormir en un moment, però al cap de mitja hora es va depertar amb uns crits que tela! I vaig pensar, et faràs la forta i la deixaràs plorar. Anava allà, l'agafava, la consolava i quan veia que la tornava a posar al seu llitet tornava a cridar i plorar. Així una bona estona fins que vaig veure que plorava amb tant de sentiment (amb uns singlots que no li havia vist mai) i m'anava assenyalant la porta per sortir de l'habitació. Al final vaig rendir-me i me la vaig emportar a l'habitació i en un moment es va adormir. Això si, es va adormir ben arrapada a mi perquè devia tenir por que la tornés a deixar. En fi, algun truqillo que no impliqui deixar-la plorar tipus Estivill?
Gràcies per endavant!
Re: Tornar al seu llit
que difícil..... jo el meu nen de 20 mesos i mig dorm amb nosaltres..als 3 mesos dormia sol a la seva habitació fins a l'any que vam anar de vacances i vam dormir junts al tornar em va dir que na de na! doncs au a la nostra habitació amb un llit enganxat al nostre llit...als 15 mesos al vaig passar a la seva habitació amb un llit de nen gran i la veritat que molt bé, només hi havia d'estar fins que s'adormís i quan es despertava a la nit venia a la nostra. però ens va sortir humitat a la seva habitació i fins a l'estiu no ho podem arreglar i apa fa un parell de mesos que torna esta amb nosaltres però ara ja dorm directe al meu llit!! no se com ho faré però mira no mestressa quan tingui 14 anys ja no voldrà dormir amb mi....per tant l'únic que et vull dir amb tot aquest rotllo és paciència i es tant bonic despertar-se al seu costat jaja avui em mira i em diu " dia" de bon dia!! jaja i quan el poso a dormir em diu " mimu" de t'estimo... jo de tu posaria el llit de baranes enganxat al teu llit treien una barana i a dormir!!
Laura_28, jo tampoc m'estresso! Jo també ho dic que quan sigui gran ja no voldrà jeje! I si, m'encanta despertar-me al seu costat!
L'únic que quan arribi la calor no sé com ho farem, ell nostre pis és molt calent i per això ara volia començar a acostumar-la al seu llit.
Ara se m'hi acaba d'adormir, a veure quan dura!
L'únic que quan arribi la calor no sé com ho farem, ell nostre pis és molt calent i per això ara volia començar a acostumar-la al seu llit.
maitane ha escrit:Laura_28, jo tampoc m'estresso! Jo també ho dic que quan sigui gran ja no voldrà jeje! I si, m'encanta despertar-me al seu costat!![]()
![]()
![]()
jo pel problema d'humitat no el puc tornar a posa a la seva habitació i molts dies acabo agafant un matalàs a terra i dormo jo! mira va com va!!
Holaa!
Em sento suuuuper identificada amb el que dius... El meu peque te 18 mesos i fins als 9 mesos va dormir al seu bressol de meravella, pero va fer un canvi, que es despertava mooolt a la nit, i al final acabava al nostre llit... i desde llavors que no hi ha manera de ficar.lo al seu bressol! l'hem acostumat a dormir.lo al nostre llit o al parque i despres pasar.lo al seu bressol, pero es despertava plorant com un desesperat i au, al nostre llit un altre cop... ufff...
Estem pensant en canviar.lo a un llit gran, aviam si aixi es queda mes tranquil, pero ja vem provar de fer.ho aixo fa dos mesos i va anar malament, va caure del llit un parell de cops i es va espantar, aixi que vem tornar a posar.lo al seu bressol, pero es qeu al final torna sempre al nostre llit...
Se qeu quan tingui 10 anys no dormira amb nosaltres, pero otres... es desesperant!!!
Em sento suuuuper identificada amb el que dius... El meu peque te 18 mesos i fins als 9 mesos va dormir al seu bressol de meravella, pero va fer un canvi, que es despertava mooolt a la nit, i al final acabava al nostre llit... i desde llavors que no hi ha manera de ficar.lo al seu bressol! l'hem acostumat a dormir.lo al nostre llit o al parque i despres pasar.lo al seu bressol, pero es despertava plorant com un desesperat i au, al nostre llit un altre cop... ufff...
Estem pensant en canviar.lo a un llit gran, aviam si aixi es queda mes tranquil, pero ja vem provar de fer.ho aixo fa dos mesos i va anar malament, va caure del llit un parell de cops i es va espantar, aixi que vem tornar a posar.lo al seu bressol, pero es qeu al final torna sempre al nostre llit...
Se qeu quan tingui 10 anys no dormira amb nosaltres, pero otres... es desesperant!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |